Fredagsfynd från Mango & Zara


Snygga reafynd i beige & korall från eftermiddagens spontana shoppingtur.

Fredagskvällen är här och jag kunde ha varit på "Sex and the City" fest på Ambassadeur i denna stund då jag blev medbjuden i veckan av de två partypinglorna Annika och Lisa. Dresscoden var enligt uppgift "dina högsta klackar & din somrigaste klänning" i rena Carrie Bradshaw andan, men jag avstod hur skoj den än lät. Jag känner att jag vill satsa helhjärtat på morgondagen och vill inte komma till Tessan sliten, trött och känna mig "dagen efter". Så jag blir hemma och myser i stället så jag är pigg i morgon.   

Efter jobbet i eftermiddags blev det en sväng på stan för några ärenden. Jag kunde naturligtvis inte heller låta bli att kila in i både den ena och andra affären då det är reor överallt och jag kunde inte låta bli att handla heller. Det blev bland annat klänningarna ovan. Från vänster en beige enkel och stilren klänning från Zara. I mitten en ljuvligt korallfärgad liten maräng från Mango i tunt skirt material samt längts till höger ännu en en beige klänning med knappar perfekt att ha på jobbet nu under varma sommardagar med enkla sandaler. Köpte även en svart partyväska, två par jeansleggins i jeansblått och vitt samt en klocka "modell större". Jag har ju min morgongåva från Sjöö Sandström som jag älskar. Den är klassisk och kommr aldrig gå ur tiden (haha, var ju liiite skoj skrivet!) men denna nya från Jet Set kommer mer vara en partyklocka nu på sommaren, det var halva priset och kostade med andra ord under 300 kr så jag slog till.

Nu ska jag packa upp resterande av fynden jag handlat och sedan ska jag ta mig ett långt och skönt bad.

Vi hörs imorgon!

Stor kram

Kommentarer
Postat av: Theresé

Visst är det härligt med spontaninköp? Blir så mkt bättre än när man planerar i förväg. Köpte faktiskt för två veckor sedan en Jet Set klocka på rea också. En vit-guldfärgad klocka. Så snygg nu när man får lite solbränna och 299 svenska riksdaler är verkligen ett kap.



Jättefina plagg du hittade, snygga färger som känns rätt till din snygga bränna. Jag vill också gå in på Mango och köpa lite fina saker. Lite bitter över att den butiken tyvärr inte finns här hemma :(



Ha en fortsatt underbar fredag och hoppas du får trevligt med min "namne" imorgon :)



Kram kram

2009-06-26 @ 22:16:15
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Theresé:

Ja spontaninköp är oftas bäst, jag är supernöjd med både klänningarna och klockan. Min är också vit och guldig, kanske är exakt samma som din ;-)



Mango har massa fina kläder och nu fanns det massor på rea så jag fick t o m hejda mig för att inte köpa för mycket får ju inte överdriva ;-)



Ha en härlig helg!



Stor kraaam

2009-06-26 @ 22:29:06
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh hur go är inte du då som tänker på mig och morgondagen blir varm i hjärtat

2009-06-26 @ 23:03:50
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilka söta klänningar och jag gillar färgerna, kommer säkert vara sååå fina på dig! Kram söta

2009-06-26 @ 23:13:09
Postat av: Tina

Vilka snygga klänningar och framför allt den krollfärgade, vart har du köpt den?

2009-06-26 @ 23:13:33
URL: http://www.surprisebrollop.se
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tina:

Den korallfärgade kommer från Mango, den är såååå söt och färgen är så snygg mot lite solbränd hud.



Kuddarna ute på balkongen och filtarna kommr från H&M. Kostar bara 49 kr/st både kuddarna och filtarna. Perfekt =)



Kram

2009-06-26 @ 23:15:42
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Therese:

Jag har faktist sett framemot morgondagen sedan du bjöd mig. Jag tar nog med mig solkläder så kanske man kan hinna med att bättra på brännan hos dig också på dagen ;-) Ringer dig när jag åker imorgon! Puss

2009-06-26 @ 23:22:48
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Therese

Mmm kom så snart du bara kan.. Lämnar W hos min moster runt 10 tiden imorgon - sedan til Ica och sen är det bara du som saknas.. Skynda.. =) Sov gott.. Kram

2009-06-26 @ 23:46:10
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Therese

ÄLskar klänning nr. 2, hur söt som helst med dess skira material.

Ha en underbar dag och helg!

2009-06-27 @ 08:03:03
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Härliga klänningar du köpt,

ha en supermysig tjejhelg!



kramar Anna

2009-06-27 @ 13:19:21
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: C

2009-06-27 @ 18:18:03
Postat av: Cicci

Riktigt fina köp! Klänningarna är urläckra. Hoppas att du får en trevlig tripp i Enköping.

Kramar

2009-06-27 @ 18:19:18
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Maria

Snygga klänningar!!!

2009-06-29 @ 09:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0