Morgongåva!


 
Älskar min klocka från Sjöö Sandström som jag fick från min man i morgongåva


Morgonen
 efter bröllopet fick jag en helt underbart vacker och klassisk klocka från "Sjöö Sandstöm" av min make (fortfarande häftigt att skriva "min make" som ni märker ;-). Vi hade tidigare bestämt att vi skulle strunta i morgongåva, men så kom han ändå morgonen efter med världens sötaste paket med silverpapper och rosa snören om. Lagom pinsamt för mig som INGET hade till honom. Klockan är underbar och jag älskar den verkligen och passar mig perfekt. Man kan sedan om man vill byta färgen på urtavlan enkelt till vitt, silver eller rosa kul "funktion".   

Kommentarer
Postat av: Linalotta

Vilka fina bilder från vigseln. Din frisyr var verkligen snygg!

Å vilken shopping sedan...för att inte tala om morgongåvan. Fint fint fint!

2008-06-03 @ 17:43:38
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Anna

Linalotta:

Tack, blev själv lite osäker på frisyren först, men nu i efterhand så tycker jag mycket om den, väldigt kul att höra att du tyckte det var fin, var många som sa på bröllopet också, men man är ju (i alla fall jag9 väldigt självkritisk ;-) Kraaam

2008-06-03 @ 17:47:46
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygg klocka :-) I like :-) Fick själv en klassisk Rolex av min blivande när jag födde vårt tredje barn, klassiska klockor är bäst man tröttnar aldrig. Kommer inte du heller göra, och att kunna byta urtavla är ju kul :-) Hermesarmbanden är supersnygga har själv varit suget på ett ..... Kraaaaaaaaaaaam

2008-06-03 @ 18:44:15
Postat av: Svägerskan

Har mailat de få fotona vi tog under vigseln till broderns mail, du kanske vill kolla innan du reser till Bali, kramar och ha en riktigt skön och mysig bröllopsresa, kram

2008-06-03 @ 19:23:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Katta

Jag dör!! Värsta snygga klockan, världens finaste armband och BRÖLLOPSBILDERNA! Happy, happy här. Grattis, grattis! Gud vad fina ni är. Älskar håret, klänningen och bakelserna var ju hur söta som helst. Riktigt bra slutresultat där. Hm, vad hade gästerna på sig? Långklänning o hela kittet eller enklare?



Ha en underbar bröllopsresa nu. Bali låter som drömresmålet faktiskt... Hoppas du kan blogga därifrån bara. Kraamar från en något avundsjuk Katta =)

2008-06-03 @ 19:36:38
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hei!

Jeg fant din blogg via grombaben og ville bare legge igjen en kommentar:-)

Vakker brud du var og herlige bilder:-)

Gratulerer så mye:-)

2008-06-03 @ 20:17:34
URL: http://victoriaek.weblogg.no
Postat av: Kix

Hej vännen!



Vilka superfina bilder det blev, du var verkligen sååå vacker på din bröllopsdag! Kul att jag o mitt blåmärke finns med på ett kort;)

Hoppas vi kan ses snart igen, måste boka in ett besök senare i sommar. Om inte annat ses vi väl 5 juli?



Ha nu en helt underbar bröllopsresa, lova det, o hälsa maken:)



Stor kram



2008-06-03 @ 20:43:37
Postat av: Anna

Svägerskan:

Ja jag fick bilderna från Jens, tack, så kul att se! Nu ska vi njuta på Bali och får jag möjlighet ska jag försöka blogga också :-) ta hand om dig nu så hörs vi! Bamsekram



Victoria:

Tack så jättemycket och välkommen till min blogg! Kramar, Anna



Kix:

Hej gullo! Tack så himla mycket för ALL hjälp i lördags, du är BÄST! Du och blåmärket fick vara med på ett hörn här i bloggen mä, hoppas det är ok =) Du var sååå fin i ditt hår och din underbara klänning, perfekt! ska bli så skoj att se bilder, du måste skicka bilder till mig, jag har inga egna =( Nu ska jag packa vidare här imorgon reser vi, men jag ska blogga och sms:a så du ska kunna hänga med vad som händer ;-) Hälsa A! KRAAAAAAAAAAM

2008-06-03 @ 21:14:04
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Kix:

Glömde: ja vi ses den 5 juli och ev även på midsommarafton förutsatt att vi kommer hem som vi ska och inte är aströtta. Jag har fått lite dispans av Camillo att inte bestämma till 100 % om vi kommer eller ej, men jag/vi vill gärna, annars blir det 5 juli på surtebykölla, haha! Puss!

2008-06-03 @ 21:16:45
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Victoria

Precis samma sak gjorde min make för cirka 9 månader sedan dagen efter vår bröllopsdag. Vi hade också sagt att vi inte skulle köpa något till varandra, pengarna rullar ju ändå så att säga.



Eftersom vi gifte oss i Paris skulle vi köpa blommorna på plats, och min man fick i uppgift att ordna detta medan jag fixade håret på bröllopsdagen. Han var borta ganska länge, men jag tänkte att han pysslade med blommorna. I själva verket var han hos en fransk guldsmed och köpte ett oerhört vackert halsband till mig, en stel halslänk i vitguld. Och precis som du hade jag INGENTING till honom... jag fick trösta mig med det vackra halsbandet och att det ju faktiskt är så det "egentligen" ska vara - en morgongåva till bruden :-)



Stort grattis till att ni blivit man och fru!

2008-06-03 @ 21:40:37
Postat av: Emelie

Oh my god- vilken underbar klocka!

Och jag älskar armbandet, så snyggt!

Är det inte ganska typiskt killar att köpa något fast man har bestämt att man inte ska? Så gjorde min älskling i julas nämligen...

Vi skulle köpa bara något litet- och han gav mig en ny digitalkamera... ;-)

Ha ne skön kväll gumman!

Kram

2008-06-03 @ 21:48:41
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Zandra

Nä men vaddå, har du haft annat i tankarna de sista dagarna eller ;-) HAHA! klart du inte kan ha koll på det!

Det känns iaf. jätte bra, jag är nöjd och kan nog ha fått mer smak, men ska inte säga för mkt ;-)

NJUT NJUT NJUT! Kramis

2008-06-03 @ 23:03:12
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0