Polkadot i ljusblått


Har nämnt dessa lakan i ljusblått med små vita prickar från Polkadot Design tidigare,
men tycker de tål att nämnas igen. Gillar den milda blå färgen mot allt det vita vi har
här hemma. Blir perfekt för lillmyran att snusa och sova under kalla vinterdagar. 

Så är jag tillbaka hemma i Sjöstaden igen. Mina tunnelbaneresor gick perfekt, hittade alldeles själv och bytte från grön till röd linje som jag inte gjort annat. Men jag förstår varför jag inte åker tunnelbana var dag, mycket "skumma" människor och trångt så in i bänken under pendlingstiderna, men allt gick som sagt bra. Även seminariumet var riktigt intressant och givande. Känns bra att ibland kunna uppdatera sig med folk i branschen.

Blir inget långt inlägg denna kväll. Är hungrig och måste ta tag i matbiten alldeles strax och sedan ska jag plocka med lite småfix här hemma. Bland annat fylla i uppgifter om min inkomst mm som ska sändas in till Försäkringskassan. Ska även under kvällen packa en åkpåse från 7 A.M ENFANT som ska sändas i retur då den inte föll mig i smaken (mest färgen som jag inte gillade. Beställde en beige men tycker den ser mer brun ut och passar inte alls ihop med barnvagnen). Tycker den vita åkpåsen från Bugaboo passar allra bäst i vår vagn från samma märke, så den behåller jag och returnerar den andra. Så nu är barnvagn och även en åkpåse till min lilla myra fixat och klart och står/ligger här hemma och väntar- check, check √. 

Ikväll är det säsongspremiär för både "Bonde söker fru" och min absoluta favoritserie alla kategorier "Greys Anatomy". Så det blir en kväll framför tv:n för min del med kärlek, intriger, vita sjukhusrockar och spänning!   

På återseende! Kramar ♥ 

Kommentarer
Postat av: Therese - Colins mamma

Underbart fint bäddset!



Vi har också Bugaboos egen åkpåse till vagnen, det har fungerat utmärkt. Fast bäst tycker jag att den är till sittdelen, och den används ju också mest :)

KRAM

2010-10-06 @ 19:24:45
URL: http://hostherese.blogg.se/
Postat av: sandra

Setet från polkadot är jättefint! Hoppas du får en bra kväll, sitter bänkad framför Grey´s nu! Kram

2010-10-06 @ 21:04:02
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Emma från Kastberga

Ett jättefint påslakan! Blir kanske att jag köper ett rosa, fick reda på att vi väntar en flicka idag!



/Kram

2010-10-06 @ 21:55:56
URL: http://kastberga.wordpress.com
Postat av: Rebecca

God Morgon!



Skönt att du hittade i tunnelbanornas djungel sen igår. :) Jag tycker tunnelbana känns lite småläskigt, så jag förstår dig att du inte åker på daglig basis.

Kul att seminariet var intressant och att du fick en bra dag. Här blev det en ondag med mycket att göra och jag var ganska trött, men nu är den borta i historien i alla fall och jag hoppas denna torsdag känns lugnare.



Ha en bra dag!



Massor kramar!

2010-10-07 @ 05:52:27
Postat av: Malena

Polkadot har så mycket fint! Vi har deras ljusgröna skötbädd! Den är kanon!



Kram!

2010-10-07 @ 11:16:11
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Tess : Istla.se

Jättefint bäddsätt.

2010-10-07 @ 11:19:12
URL: http://istla.se
Postat av: Lilla Korsvirkeshuset - Angelica

Om ni någon gång i framtiden funderar på att köpa en tripp trapp stol från Stokke så kan jag verkligen rekommendera polkadots sittdyna just för dessa stolar. Vi har en ljusrosa till vår lilla prinsessa och den är inte bara praktiskt (lätt och torka av) utan väldigt fin att titta på också. Nu är jag gravid igen, och vem vet kanske är det en liten prins i magen denna gången och då är ett ljusblått polkadotset givet!



Kram,

Angelica

2010-10-07 @ 16:20:04
URL: http://lillakorsvirkeshuset.blogspot.com
Postat av: Kidelinbloggen - Therese

Vad trist att du inte gillade åkpåsen från 7 am. Själva bytte vi från Bugaboos påse till just 7 am´s största. Bugaboos totaldissar jag på vintern. Saga var alltid kall i den fastän jag testade med olika ytterkläder, filtar, etc. När vi bytte slapp vi det problemet! Ville bara dela med mig av vår erfarenhet av påsarna.

Hoppas allt är bra med er. Kram kram

2010-10-07 @ 19:47:05
URL: http://www.kidelin.se/blogg
Postat av: Jessica

Åh jag som ÄLSKAR vår åkpåse från 7 am!!!

2010-10-11 @ 14:50:13
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Jessica:

Inget fel på åkpåsen från 7 am i sig. Var mer färgen som jag ogillade och som jag inte alls tyckte överensstämde med vad som jag sett bild på. Så eftersom vi beställde en Bugabooåkpåse redan i samband med att vi köpte vagnen så behåller vi den, för känns onödigt att ha två åkpåsar. Men som sagt säkert inget fel alls på 7 am åkpåsens funktion.

2010-10-11 @ 14:55:14
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0