Lexington Baby


Senaste inköpet till babyrummet är dessa randiga lakan gjorda för spjälsäng.
Just en spjälsäng har vi dock inte införskaffat oss ännu, men ska lägga in en
beställning på en vit BRIO (inte bestämt vilken av modellerna ännu) inom en
snar framtid. Lakanen har jag haft i tanke sedan länge, tycker att de är enkla
och fina med sina vita och ljusblå ränder, precis som jag gillar.

Igår kröp jag ner i vår säng strax efter det att favoritprogrammet "Halv åtta hos mig" var slut. Sedan låg både jag och maken och tittade på tv i sängen i flera timmar ätandes isglass, på isglass. Maken kom på att det är rätt härligt att vara vuxen för man kan äta hur många isglassar på raken man vill utan att någon säger stopp. Jag kan inte annat än att hålla med :-) Somnade dock inte tidigare än vanligt, så är inte superpigg denna morgon. Vaknade dessutom runt 03 inatt och hade fasligt ont i magen och trodde ett tag att det kanske var dags? (allt för tidigt), men kom fram till att det var mina tarmar som spökade. Lite läskigt var det allt, liten får vänta lite till kände jag när jag låg där sömnlös i mörkret! 

Måste ta en sväng på stan efter jobbet idag. Flera saker som börjar sjunga på sista versen här hemma, både schampo, deodorant och lite annat småplock. Så det blir till att ta med sig lilla inköpslistan och bege sig ut en sväng och handla det nödvändigaste. Förutom detta är det arbete och ett långt eftermiddagsmöte för min del denna onsdag. Ett nytt projekt ska dras igång inför 2011. Jag kommer ju bara hinna vara med några rundor, sedan lämnar jag över min stafettpinne till någon annan i vår lilla grupp. Känns rätt skönt, för det vi ska göra känns inte riktigt som något som jag vill pyssla med, systemfrågor och liknande är inget för mig.

Nu på med vippiga svarta kappan som blir allt trängre, rosa halsduk och skinnhandskarna från Filippa K och ut i höstkylan!

Ha en bra dag, kram/Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Halloj!



Magont -för många isglassar! ;) Det är därför de vuxna sa "stopp", så man inte fick äta så många man ville! ;)



Massor kramar!

Ps. Synd att du är trött; själv är jag för en gång skull väl utvilad en onsdag och oj vilken skillnad! (Brukar annars oftast ha sovit dåligt natten till onsdag.)

2010-10-13 @ 08:15:44
Postat av: Hemma hos Katta

En BRIO kan jag verkligen rekommendera!



Vi har ju en Cot Two men jag har för mig att det finns minst tre modeller. Snyggt raka i modellen och lite glansiga i färgen!



Söta babylakan!!



Kraam /Katta



2010-10-13 @ 08:56:45
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Millan69

Det var nog isglassen som spökade.

Lycka till med magen, lagom stor, såg själv ut sådär med min två killar för 14 och 16 år. Cirka 10-12 kg

2010-10-13 @ 08:59:08
Postat av: Camillasnyahemem

Vad mysigt det låter! Hoppas du får en fin dag!

2010-10-13 @ 09:48:06
URL: http://www.camillasnyahem.se
Postat av: Jessica - bymom.se - illustrationer som är överförbara till textil

Tycker alltid att det låter så gott med glass framför tvn, liten amerikanskt sådär... men jag har aldrig varit speciellt förtjust i glass. Haha, känner mig knäpp eftersom alla verkar älska det? ;-)

2010-10-13 @ 10:20:11
URL: http://bymombloggen.blogspot.com/
Postat av: Ninnie mamma till Noah

Vi har likadant :)



Hoppas allt är fint! Nu är jag frisk, skönt!



Kram

2010-10-13 @ 10:39:07
URL: http://www.misscandlee.se
Postat av: Carolines hemligheter

Ja, det har onekligen sina fördelar att vara vuxen :-) När jag var gravid med Irma i början hade jag verkligen en craving på Piggelin, Jimmy fick springa i skytteltrafik till Pressbyrån om kvällarna för att göra frugan nöjd!



Jag tänkte ta mig till Sickla Köpkvarter idag, perfekt att åka buss hela vägen för då behöver jag inte gå många meter vilket börjar bli något av en utmaning... Misstänker att du kanske kikat där redan, om de finns i storlek 56 (risken är ju att 50 är för litet redan från början eller i alla fall efter någon vecka...) kan jag köpa en till dig om du vill?



Visst ser hotellet härligt ut, det är ju bara ett stenkast härifrån men det känns ändå lite lagom avlägset! Mest hoppas jag på att hotellfrukosten är riktigt bra, det är det absolut bästa med att bo på hotell enligt min mening :-)



Ha en fortsatt skön onsdag, kramar till dig!

2010-10-13 @ 11:16:48
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Hoppas att de har fått in nya overaller på Kappahl, i sådana fall köper jag en till dig också! Pengar kan vi ta en annan dag, det är inget akut :-)



KRAM

2010-10-13 @ 13:20:42
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina påslakan! Jag köpte nyss ett set från Hemtex till vår lille gosse. De har jättefina vita med ljusblå stjärnor, ännu ett tips :) Hoppas du haft en bra dag!

2010-10-13 @ 17:24:24
Postat av: Camilla - En mammas dagbok

Du är en sån cool tjej! Jag är så glad att jag fann din blogg! Lycka!



Trevlig kväll på dig!

KRAM

2010-10-13 @ 17:35:04
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Camilla - En mammas dagbok:

Vad gullig du är, men jag är nog inte särskilt cool egentligen ;-) Hoppas du får en riktigt härlig kväll, kraaamar

2010-10-13 @ 17:45:00
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilka fina lakan! Vad gott med Isglass var längesedan jag åt det! Kram

2010-10-13 @ 20:20:14
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: sandra

Hoppas din onsdag var härlig!! KRAM :)

2010-10-13 @ 20:27:09
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Tyvärr fick jag inte lägga vantarna på några overaller idag, helt slutsålda och verkar inte komma fler... De hade tydligen sålt slut galet fort, bloggpower kanske :-)



Hoppas att du har en mysig kväll, kramis!!!

2010-10-13 @ 21:03:35
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Anna! Så roligt att följa din blogg! Har nog gjort det ett par år nu men aldrig lämnat en kommentar... Ursäkta:) Tycker du köper så fina saker till er lilla prins! Kommer själv att köpa Sebras spjälsäng när det blir dags:) Kram Hanna

2010-10-13 @ 21:05:23
Postat av: Mirva ♥ m. -04 & -05

Hej Anna!



Har du sett dessa guldskor i guld/ljusblått fr Trumpette? http://www.inreda.com/showProductsDetail.asp?pID=13880&cID=3&agrID=



KRAM Mirva

2010-10-14 @ 05:03:26
Postat av: Emma

Åh dessa Lexington sängkläder har jag köpt till vår lilla Oscar! Så otroligt mjuka och fina. Bara det bästa är nog till små-skruttarna. :-)

2010-10-14 @ 13:46:45
URL: http://spetsochbetong.blogg.se/
Postat av: Få prylar/möbler som andra skänker bort!

iLoveGratis är en sajt där man kan skänka bort prylar man inte behöver. Med andra ord betyder det att alla prylar/möbler som kommer in till sajten blir helt gratis!



Så om du behöver prylar/möbler helt gratis eller om du har prylar/möbler du inte behöver besök gärna iLoveGratis.se



http://iLoveGratis.se

2010-10-20 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0