Shoppinglördag


Denna eftermiddags mellanmål. En jordgubbssmoothie och lite läsning ur ett
i mina ögon sett galet snyggt senaste nummer av "ELLE mat & vin".

Visst är det snyggt och tårtan ser urgod ut, gott, gott och snyggt, snyggt!

Precis hemkommen efter en dag på "resande fot". Tog svarta SUV:en och drog iväg till bland annat Länna Möbler denna lediga dag. Skulle returnera en lampa, men fick naturligtvis med mig en annan påse med fint innehåll hem istället. Men det var saker som jag ändå tänkt handla någon gång framöver, och nu när de i butiken har 10% rabatt så varför inte passa på tänkte jag. Känns ju som man sparar pengar, ja jag vet den ekvationen går inte riktigt ihop, för naturligtvis hade jag sparat mest om jag låtit bli att handla överhuvudtaget. Men just ekvationer och jag var redan osams i skolan så jag hade ingen tanke på att bli sams med dem denna lördag heller ;-) Jag är glad och det är det viktigaste!

Om ungefär två timmar ska jag än en gång ratta ut bilen och köra till Centralen och hämta upp maken som kommer med tåg från Skåne. Som jag längtat, ska bli mysigt att han nu snart är tillbaka hemma igen hos mig och magen ♥ 

Nu ska jag packa upp min shoppingpåse och fingra på innehållet. Ni får se vad som shoppades en annan dag! 

Stor kram/Anna ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har ni för bil?!

2010-10-23 @ 17:17:18
Postat av: Nina - Glamourmamman

Låter som om du har haft ganska mysiga dagar i din ensamhet - men jag förstår att du har saknat mannen :-) Ha en fin kväll!



Kramar!

2010-10-23 @ 18:53:17
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mysigt med maken hemma igen! Hoppas ni får en bra lördagskväll! Kram

2010-10-23 @ 19:31:06
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Oh my! Vilket ursnyggt nummer - måste ha!

2010-10-23 @ 20:54:09
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: LiSSaN- WE are FAMILY 4

Vilket ljuvligt omslag!



Väntar med spänning på att få se vad du köpt : )

2010-10-23 @ 22:31:31
URL: http://www.lisselissans.blogg.e
Postat av: Nina

Första gången jag kommenterar. Har dock följt din blogg lääänge och tycker jättemycket om den, därför har det då blivit dax att tillkännage sig. Är så glad att du har en liten myra i magen. Själv har jag 3 myror som hunnit bli så stora som 14, 12 (imorgon) och så min lilla bebis som blir 2 i december.



Det har dykt upp några ansikten jag känner igen bland dina bilder ibland oxå, snacka om att man blir förvånad! :)En utav tjejerna träffade och pratade jag med igår! Hihiiiii...



Ha en fin söndag, kram N ♥

2010-10-24 @ 06:48:02
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anonym:

En porsche cayenne!



Nina:

Tack vad glad jag blir att du gillar bloggen och kikar in här. Kul att du också har små myror, eller sm¨och små de två älsta är kanske inte så små längre i o f s ;-)



Vad kul att du "känner" folk jag också känner, blir jag ju supernyfiken på vem du träffat av mina vänner? =)



Ha en fin söndag!



Kraaamar/Anna

2010-10-24 @ 12:28:30
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Michelle

Håller med dig om att det rosa omslaget var underbart fint. Köpte mig nummret under inredningsmässan för ett tag sedan och jag har gjort den höstiga kolapajen som det finns recept på i tidningen samt en rätt med tunnt skurna potatisbitar och kött, tyckte att båda rätterna var jättegoda!



Låter som att du hade en trevlig Lördag.



Kram

2010-10-24 @ 12:44:55
URL: http://michellesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0