Lite som en fredag


Lite fredagsfeeling här hemma denna torsdagskväll, lite alkoholfri
cider och lite läsning ut Carries dagbok.


Kom hem för en stund sedan och fyllde genast en maskin med tvätt, tog på mig mjuka morgonrocken från Friis & Company och hällde upp en äppelcider. Fullt medveten om att det "bara" är torsdag, men jag ska arbeta hemifrån imorgon så på så sätt känns det lite granna som en fredag idag för min del. Jag slipper ju bege mig ut tidigt imorgonbitti, väldigt skönt för en gång skull!

Haft en bra torsdag hittills och hopps på en lika bra fortsatt kväll. Inte särskilt hungrig så tror det får bli något litet enkelt. Det första som ploppar upp är en omelett av något slag, men får se vad det blir i slutändan. 

Såg förresten att bloggerskan Engla idag fått sina två små pojkar och att bloggerskan Lisselissans igår fick sin andra dotter - Grattis till båda! Ha nu en skön kväll så hörs vi!

Kramar/Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Härligt med en lugn och skön kväll med en bok!



Du är inte sugen på att gå på Mammabloggalan i Sthlm den 7:e maj i vår? Vore riktigt kul att ses igen och då är vi ju båda två mammor desstuom! =)



Kraam kraam

2010-10-28 @ 18:17:08
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Låter skönt!

Jag har lite samma känsla även om jag måste iväg i morgon och får jobba över pga ett möte, men dagen blir utan elever och då är det som lite enklare ;-)



Önskar dig en skön kväll!



Kramar

2010-10-28 @ 18:19:32
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Elins blogg

Förstår att det ska bli skönt att jobba hemma imorgon, lyx! Vill också köpa de doftljuset från Yankee Candle som luktar nytvättat.



Ja, riktigt kul att det var samma tvålfat som finns fortfarande. Är också väldigt nöjd med det så jag strunade i att köpa Brukas tvålfat.



Stor Kram

2010-10-28 @ 18:24:58
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Elisabeth H

Trenger å kose seg litt på en helt vanlig torsdag også : ) Jeg har tatt helgevasken i dag, og unnet meg ett glass rødvin til middag - godt...

Skulle ønske jeg hadde mulighet til å jobbe hjemmefra innimellom også, det hadde vært supert - men sånn er det ikke når man er sykepleier : (

Håper du får en fin torsdagskveld og en flott fredag. Helg igjen! Klem Elisabeth

2010-10-28 @ 18:51:23
Postat av: michaela (gravid v29)



Helt otroligt att man kan bli så glad för någon som man inte känner alls egentligen...kul med två små pojkar!

Du ser ut att ha en väldigt mysig kväll också...fortsätt så=)

2010-10-28 @ 18:58:07
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad jobbar du och din man med?!

2010-10-28 @ 19:07:48
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anonym:

Jag jobbar som skaderevisor och min man är chefsjurist.

2010-10-28 @ 19:11:18
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så mysigt. Måste också mysa till det lite i helgen känner jag, med ljus och skumpa :)

2010-10-28 @ 19:44:13
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Emma

God kväll vännen!



Du ser ut att ha de myspys hemma hos dig! Själv har jag druckit pommac med frusna jordgubbar. Man får allt festa till de ibland : - )



Ikväll firar vi vecka 20! O som du skrev i tidigare kommentar till mig, att tiden går så fort & viipps så ligger man där på förlossningen ; - )



NJUT din kväll!



Stor Kramis

2010-10-28 @ 19:46:16
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hej Anna! Jag vill bara skicka en lite hösthälsning till dig :) Jag "upptäckte" din blogg av en slump i somaras och sen dess är jag en stambesökare :) Du skriver så himla mysigt och jag älskar att kika in på din blogg och se vad du har för dig både morgon och kväll. Du är är så vacker och dessutom verkar du vara både framgångsrik,ödmjuk och allmänt himla härlig! Skulle nästan vilja påstå att du är som en förebild för mig (om man nu kan vara det, utan att ha träffat dig i verkligheten) Lycka till med bebisen, och jag ser fram emot att fortsätta läsa dina mysiga inlägg :) Ha de gott! Kram från Isabel

2010-10-28 @ 19:59:57
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Isabel:

Oj vad glad jag blev över din jättefina kommentar, hur gullig som heslt och jag blir ju allt lite smickrad av det du skriver. Så tusen tack för du gjorde min kväll och välkommen åter hit in! Massa kramaar/Anna

2010-10-28 @ 20:03:05
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Signe

Hej!

Dax att ge sig tillkänna tror jag minsann. Minns inte hur jag hittade din blogg men jag har följt den sen ett par veckor tillbaka. Du ger mig glädje och insperation. Du utstrålar sån glädje å energi och det är med ett leende jag kollar in hos dig varje dag för att få den senaste uppdateringen. Jag verkligen älskar din blogg.

Du verkar va en så fantastisk person.

Hoppas att en vacker dag få möjlighet att träffa dig live ;).



Ta väl hand om dig vackra du!



Kram Signe

2010-10-28 @ 20:17:47
Postat av: Finna

Mysigt med lite vardagslyx, det behöver man ibland, inte minst som gravid! :D KRAM!

2010-10-28 @ 20:20:48
URL: http://www.finna.it
Postat av: Mrs_A

Vad mysigt!



Angående yankee candles, brinner de länge? Funderar på att bunkra upp med en massa nu när det börjar bli mörkt ute :)

2010-10-28 @ 21:04:13
URL: http://emiracle.blogg.se/
Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Tack raraste du för kommentaren på bloggen, ja visst var skalet på iphonen snyggt, är riktigt nöjd!



Kramar Camilla

2010-10-28 @ 21:59:51
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Josefin

kuuul :) men jag måste säga att jag hatar verkligen när andra bloggar "avslöjar" stora nyheter om de andra bloggarna. När man klickar in 10 ggr om dagen för att se om de ploppat ut, och så får man reda på det någonannastans istället än att gå in på bloggen för 11 gången, som ju är roligare att se då! Så länge man inte är en skvallerblogg (för de undviker jag med flit) så tycker jag inte man ska skriva om vad som händer i andra bloggar. Men jag älskar din blogg också så jag "förlåter" dig ;) Trevlig helg!

2010-10-28 @ 22:17:47
Postat av: Rebecca

God Morgon Anna!



Visst är det bra att kunna jobba hemifrån ibland. :)

Men själv ska jag stövla hemifrån idag och till kontoret som vanligt.



Ja, oj vad denna vecka gått fort. Eller också är det jag som är ineffektiv. ;) Tyckte inte jag hann allt jag ville igår kväll heller, så det blir till att valla in det sista idag.



Ha en bra fredag!

Massor kramar!

2010-10-29 @ 05:55:44
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Signe:

Tack snälla rara, vad glad jag blir över din kommentar! Välkommen in hit igen och ha en underbar fredag och helg! Kraaaamar/Anna



Josefin:

Fast båda bloggesrkorna hade ju avslöjat det själva före jag skrev om det i o f s, men tur du "förlåter" mig ;-) Inte alls min mening med att skvallra =) Ha en fin fredag! Kram/Anna

2010-10-29 @ 08:08:38
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är allt en liten babyboom i bloggvärlden just nu. Mysigt!

2010-10-29 @ 12:44:15
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Josefin

jo men jag läser din blogg innan hennes ;) Ha en fin fredag du med!

2010-10-29 @ 15:37:42
Postat av: Stockholm Syndromet

Blir helt kär i dina champagneglas. Har varit på jakt efter precis sådana. Var kommer de ifrån?

2010-10-30 @ 10:18:08
URL: http://syndromstockholm.blogg.se/
Postat av: Stockholm Syndromet

Tack. Vad gulligt av dig att svara. Kram prej.

2010-10-30 @ 16:05:21
URL: http://syndromstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0