Mot ny adress



God eftermiddag på er i snöyran!

Jag skrev härom veckan om ett litet "projekt" jag hade på gång och nu är det dags att avslöja att jag denna onsdag flyttar bloggen och börjar blogga för bloggfamiljen. Fick frågan för ett tag sedan och blev väldigt smickrad att de fastnat för "Starwoman" och att de tror att just jag passar in hos dem. Så känner mig väldigt förväntansfull och det ska bli skoj att testa något "nytt".

Bloggen kommer dock att fortsätta att vara precis som den alltid har varit, så inga ändringar av själva blogginnehållet kommer ske om nu någon kanske "oroar" sig för detta. Alla mina gamla inlägg följer dessutom med och finns samlade i kategorier även på den nya bloggen och jag kommer som sagt att köra på i samma anda som tidigare.

Jag hoppas såklart nu att ni mina trogna läsare vill hänga med mig. Klicka HÄR för att komma till "nya" bloggen.  Liten parantes bara, för att kommentera på den nya bloggen måste man vara medlem. Detta kostar inget men detta är till för att man i största mån vill bli av med nätmobbing och otrevliga kommentarer vilket jag tycker är bra. Du hittar “Bli Medlem” uppe till höger i menyfältet på den nya bloggen om du skulle känna för att kommentera någon gång vilket jag så klart hoppas :-)


Kramar och på återseende HÄR hoppas jag ♥

Update:
Till er som har problem med inloggningen på Bloggfamiljen så är det så att när man har anmält sig får man ett mail med en länk där man ska bekräfta sitt medlemsskap. Ofta beror det på att de som har problem glömmer att läsa det mailet och bekräfta det. Så klickar man bara och bekräftar sitt medlemsskap så fungerar allt som det ska. Så ni med problemet, testa!


Trackback
RSS 2.0