Vinn valfritt smycke från Creative Lounge


Så är det äntligen tävlingsdags igen här på bloggen!

***

För att delta i tävlingen klicka in här och surfa runt bland alla smycken och välj ut det smycke som du önskar vinna och skriv sedan en kommentar här inne. För extra chans att vinna signa upp dig för deras nyhetsbrev på webbshoppen eller bli ett FAN på Facebook.

Tävlingen pågår till och med torsdag 6 maj kl 23:59.
Under fredag drar jag en vinnare!

***


En av mina persoliga favoriter bland alla smycken i
webbshopen är detta armband från
"Pearls for girls"


***

Förresten, ni som bor i Umeå eller har vägarna förbi staden missa inte att Creative Lounge förutom sin webbshop även har både en butik och salong på Storgatan 113 i Umeå.

Dit och spana vettja!

***

Kramar & Lycka till ♥

Update 7/5-2010: Tävlingen är avslutad!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken toppen tävling såhär på onsdagsmorgonen.



Jag skulle vilka vinna ett Humanityarmband då de både är snygga och har ett väldigt bra syfte då pengar bla går till Röda Korset. "Blingat med en baktanke".

(http://www.creativelounge.se/shop/index.html)



Är redan ett fan på FB:)



Ha en bra dag nu Anna, jag ska försöka göra det bästa av min. Stor KRAM

2010-05-05 @ 07:05:23
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Tella

oh, tack för tipset. jag bor i Umeå.

2010-05-05 @ 07:39:03
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilken fin tävling. Jag skulle utan tvekan välja ett armband. Nämligen Humanity for all - Armband Word Crystal. De tycker jag är så coola. Ett sådant skulle jag verkligen vilja ha.

Nu får jag hålla tummarna ;-)

kram och ha en underbar dag!

2010-05-05 @ 07:39:05
URL: http://lycklig.blogg.se/
Postat av: MONIKA

Hittade något helt underbart. Denna skulle jag vilja ha, påminner om min mormor:



Vintage by fé - Lucy armbandsklocka med svart läder



vh

Mamma Monika

2010-05-05 @ 07:44:59
Postat av: Josefine

Hej Anna!

Vad lustigt att du har en tävling precis idag - satt nämligen igår och tittade och drömde mig bort bland allt fint de har! Det var förresten tack vare din blogg som jag hittade till sidan:)

Om jag har turen med mig skulle jag jättegärna vilja vinna Pearls for Girls -Armband Antikgrå/pärlor. Min favorit som jag såg var åter i lager!

Tack för att du delar med dig av din vardag och jag håller tummarna för att ni ska få åka till NY på lördag, är en stad jag själv gärna skulle besöka igen!

kram



2010-05-05 @ 08:20:48
Postat av: Mitta

Åh jag önskar vinna denna här :) http://www.creativelounge.se/shop/index.html



Hoppas du får en toppen dag och ni kommer iväg på lördag!



/M

2010-05-05 @ 09:02:25
URL: http://missindia.blogg.se/
Postat av: Kristin

Kul med tävling från Creative Lounge! De har så otroligt mycket fint. Min absoluta favorit, som jag mer än gärna skulle vinna, är multiarmbandet från Oxxo Design "Armband Multi Berlock".



Nu ska jag hålla alla tummar och tår! :)



2010-05-05 @ 09:09:20
Postat av: Aleksandra

Åh, vilken toppentävling!

Alla smycken hos Creative Lounge är underbara, valet är tufft..Men valet föll tillslut ändå på halbandet från Pearls for girls med två tags silver/guld. Hoppas, hoppas, hoppas........



Ha det underbart i N.Y - världens bästa ställe!

2010-05-05 @ 09:12:22
Postat av: Sofia

Hej!

Åh, vad roligt med en tävling!

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha det elastiska arbandet från Pearls For Girls/ Antikgrå, Pärlor.

2010-05-05 @ 09:12:23
Postat av: Madelene

Åh så mycket fint! Men jag har valt ut en favorit En ring ifrån OXXO Design som heter Ring Strass...Fast d vá svååårt å bestämma sej!



Trevlig dag! =)

2010-05-05 @ 09:13:21
Postat av: carro

Hej fina du! Vet inte hur jag "hittade" dej men fy vilken bra blogg du har! Feeling good läsning verklogen... jag är ny i blogg-gänget. Hur tävlir man? Här! Jag önskar mej Storsäljaren! Oxxo Design Steel Diamond Watch Lady Style till min ny förlovade hand... Tack för inspirationen du ger! Kraam!

2010-05-05 @ 09:22:02
URL: http://daschans.blogspot.com
Postat av: Ahnnna

Tuff bred ring med texten I give you my heart and soul och bulligt hjärta skulle passa mig på sonen student, Barndop( jag är monster) och till brosans bröllop. Tycker det är så svårt att hitta ringar, halsband och örhängen är lättare men ringar. Men kanske jag skulle ge den till bruden, hon som ska gifta sig med min bror. Kram Ahnna

p.s. tack för din underbara vardags blogg som förgyller mig ca 5 minuter om dagen.

2010-05-05 @ 09:46:16
Postat av: Ellinor Rönnerfors

Vilken härlig tävling. Tar chansen att vinna just armbandet med texten- laugh, live, love. Viktiga små ord att ta till sej när dagen ibland känns lite grå. Anmäler mej givetvis för nyhetsbrev. Mvh Ellinor

2010-05-05 @ 09:49:07
Postat av: Kattis

Jag älskar de fina läderarmbanden från Humanity, de är inte bara snygga utan är också för en god sak. En oslagbar kombination om du frågar mig!

Så om jag har turen på min sida önskar jag mig ett Humanity Armband Word Crystal i svart.

Kram och tack för en mysig blogg :-)

2010-05-05 @ 09:52:45
Postat av: Josefin

Åh vad kul med tävlingar. :) Jag är gärna med och tävlar om underbara smycken. Min favorit är också armbandet med pärlor med texten, lauge, love, live. Helt underbart vacker. Må bästa kvinna vinna. ;)



Kram på dig.

2010-05-05 @ 09:54:33
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej!

"Pearls for Girls -Armband Berlocker Grey" Har spanat in det här armbandet ett bra tag, så det önskar jag vinna! :)



Hoppas du får en fin onsdag!

PS. Blir medlem i gruppen på facebook för en extra chans att vinna.



2010-05-05 @ 09:56:32
Postat av: Annsi

Sånna här tävlingar tycker jag om:) Så den kan jag ju inte missa. Om jag måste välja ut något som favorit så faller valet på en "Light Time Watch White with gold strass".



Tack för en absolut toppen blogg som jag också gillar så den missar jag inte heller;)



Ha en bra dag



kram kram

2010-05-05 @ 09:58:58
URL: http://annsiblogg.blogg.se/
Postat av: Vanja

Skulle vilja vinna detta armband, tycker att det är väldigt snyggt och har ett vackert citat!



Pearls for Girls -Armband Amore Vincit Läder i svart

2010-05-05 @ 10:04:49
Postat av: Tessan

I dessa tider när jag just nu sitter och sliter 10h per dag med en c-uppsats, hur unga mammor har det i Sthlm län, skulle något uppiggande behövas. Armbandet Oxxo Design - Armband Multi Berlock, skulle passa in på min studenthandled och göra analyserandet och skrivandet lite glammigare och finare. Kram!

2010-05-05 @ 10:08:04
URL: http://infinityy.blogg.se/
Postat av: Sjantika

Oj, va fina saker dom har! Här i stan har dom deras sortiment, har faktiskt en ring därifrån, tror den hette Cream, sååå fin! Självklart vill man va me å tävla! ;)E dålig på motiveringar, men gör väl ett försök... Efter 2 rena helvetesår, med 3 dödsfall i familjen, otrogen karl, skilsmässa, kronisk sjukdom, sjukhusvistelse och cellgiftsbehandlig, och att däremellan vara ensam mamma som jobbar, skulle en vinst i en tävling som denna kännas som en ordentlig solstråle i en annars rätt mörk tunnel just nu! Armbandet som du hade som favorit blev en favorit även här, och det ser ut att vara exakt samma pärlor som min ring har, det skulle bli perfekt! =)

Visste inte att dom har en butik i Umeå, nästa gång jag är där måste jag kila in å njuuta!

Nu håller vi tummarna här! Kram*

2010-05-05 @ 10:13:39
Postat av: Sjantika

Glämde säga att jag förstås beställde deras nyhetsbrev! Hade jag bara haft facebook hade jag lagt till dom där också! ;)

2010-05-05 @ 10:14:40
Postat av: Emelie

Halloj! Nu har jag surfat runt hos Crative lounge och fastnade för en klocka som heter "Design Steel Watch Lady Style White" Gud så snygg! Den skulle passa mig perfekt, både klassisk och tuff. De vita detaljerna på klockan passar ett par brunbrända armar i sommar, visst ;) tack för en bra blogg!

2010-05-05 @ 10:25:50
Postat av: Liselotte

Åh, tävling. Spännande.



Har blivit ett fan och är medlem till deras nyhetsbrev.



Skulle verkligen vilja vinna OXXO Design Armband Kedja multiberlock, det skulle passa som ett smäck på min handled i sommar.



Må väl!

2010-05-05 @ 11:00:40
Postat av: Louise Andersson

Hej

Åhh då skulle jag vilja vinna ett "Humanity for all" armband i svart...Det skulle jag vilja ta med mig när jag min man och min 8-åriga dotter snart ska åka till Thailand och adoptera ett små syskon! Tänk att få överlämna som en gåva då jag tycker att texten bär ett underbart budskap!!

Hoppas nu på tur!!

Från en trogen blogg läsare

//Louise

2010-05-05 @ 11:01:02
Postat av: Karin

Hej! Jag är ett stort fan av Pearls for Girls och om jag har turen att vinna skulle jag gärna vilja ha armbandet ovan på bilden som verkligen var jättevackert!

2010-05-05 @ 11:31:44
Postat av: Susanne

Visst vill jag vara med att tävla om deras fantastiskt fina saker. Om jag vinner vill jag ha detta underbara fina armband OXXO Design armband kedja multiberlock. Kärlek vid första ögonkastet och hoppas därför på vinst ;o)

Jag har också blivit ett fan på facebook om jag nu gjorde rätt!!!



Ha en bra dag

Kram på dig

2010-05-05 @ 12:01:00
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Louise B

Jag skulle vilja vinna armbandet "Armband Pärla Lila" från Pearls of girls till min underbara vän J.

Hon har precis avslutat ett långt förhållande och är mitt uppe både i lägenhetsbyte och jobbletande. Hon är en otroligt stark och fin tjej och jag är stolt att hon lyssnade till sitt hjärta!



Kram Louise

2010-05-05 @ 12:11:08
Postat av: Jenlen

Dom har ju så mycket fint, men jag äger faktiskt inte så många armband och tyckte detta Oxxo Design Armband kedja multiberlock va fint. http://www.creativelounge.se/shop/index.html



Det skulle jag nog valt, hmm beslutångest :)

Kram Jenny

2010-05-05 @ 12:19:18
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Anna!



Jag skulle vilja vinna Pearls for girls "armband hjärta". Jag har ett matchande halsband så det skulle vara snyggt att ha det här armbandet också. Jag har anmält mig för nyhetsbrevet!



Kram Ulrika

[email protected]

2010-05-05 @ 13:23:00
Postat av: Therese

SJÄLVKLART vill jag vara med i en utlottning..=) Skulle jag vinna så är det ingen tvekan om att jag vill ha Oxxo Design - Armband Silver/läder.. Nu håller jag mina tummar och tår att för första gången vinna en utlottning.. Kramar till dig vännen!!!

2010-05-05 @ 13:48:15
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com/
Postat av: Maria

Vad mycket fina smycken det fanns att välja mellan!

Om jag skulle bli den lyckliga att vinna önskar jag mig:

Pearls for Girls - Armband Flätad pärla



Ha en trevlig dag!

2010-05-05 @ 13:50:05
URL: http://novamaria.blogg.se/
Postat av: pillan

wow vilken fin tävling, dom har ju så Mycket fint att välja bland! men en av mina favoriter och det som jag helst vill vinna är OXXOs ring Carpe Diem.

Ha de bra/Pillan

2010-05-05 @ 14:20:14
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag har gått och suktat efter Humanity-armbandet länge så mitt favoritsmycke är alltså det ljusrosa wrap around-armbandet (utan bling). Jag har anmält mig till nyhetsbrevet också, hoppas på turen! :-)



Kram Therése

2010-05-05 @ 14:41:03
URL: http://stockholmsdagar.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ja du, det var inte lätt. Gillar ju deras sortiment skarpt och skulle kunna tänka mig att äga 80% av sortimentet ;)Fast så är jag också en sucker för smycken och ding-ding med bling-bling i ha,ha.

Det jag har suktat riktigt länge efter är den omtalade Oxxo disign steel klockan. Ett plain vanilla armband Dizzy skulle passa perfekt att ha på den andra armen... Ja, så många val så lite slantar att spendera på sig själv. Tja vad ska man göra småttingarna får gå före mammas ha-begär helt enkelt.

Visst har du en sån klocka Anna. Kan du itne visa hur den sitter på armen.

Tack för en underbar blogg! När kommer bilder på din walk-in closer?



Mvh anna

2010-05-05 @ 14:52:34
Postat av: Att ha det gott

Nu har jag anmält mig

om jag vann skulle jag vilja ha armbandet från nord Det med en stjärna

Det skulle bli en avslutningspresent till dotter ssom har jobbat hårt för att komma in på det gymnasie hon vill Jag tycker att hon är värd en stjärna

2010-05-05 @ 15:03:27
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jag skuller vilja vinna Pearls for girls - Ring i storlek 18 :) Tack för en mycket inspirerande blogg!

2010-05-05 @ 15:06:26
URL: http://flygirl.blogg.se/
Postat av: Malin S

Ljuvlig tävling! Hoppas såklart att jag vinner och om så är fallet så är det armbandet flätat/berlocker/grå från Pearls for Girls som är min favorit! Jag är sedan tidigare facebookfan och signar nu upp mig för nyhetsbrevet. I MacLike Creative Lounge! =)

2010-05-05 @ 16:31:48
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Karin Abrahamsson

Hej!

Jag skulle gärna vilja ha detta fina fina armband:

Humanity for all - Armband Come together stone



Varma kramar

Karin

2010-05-05 @ 17:54:37
Postat av: Linda

HEJ!

Jag vill gärna vara med och tävla och önskar mig Vintage by fé - Greta med läderarmband

Jag är sedan tidigare ett fan på facebook :-)

må gott!!



Linda

2010-05-05 @ 18:35:35
URL: http://www.tulpaner.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Hej! Jag skulle så gärna vilja vinna en "Carpe Diem" ring från Oxxo Design!

2010-05-05 @ 19:19:40
Postat av: linn

Mitt favoritt smykke er Miss dee halsbånd manhatten. Dette ville passet perfekt til brylluppet jeg skal i om noen uker.

2010-05-05 @ 19:26:02
Postat av: Erna

Vad fantaskisk tävling:)



Jag skulle jättegärna vilja vinna Oxxo Design Steel Watch Lady Style White - såå snyggt:)



Tack för ditt underbar blogg:)

2010-05-05 @ 20:14:01
URL: http://www.handanvidhafid.123.is
Postat av: Sandra J

Hallå i stugan!



Va roligt med tävling, klart att man är med och deltar. Måste ju testa lyckan, annars vinner man ju aldrig ;-P

Älskar Creative Lounges smycken! Finns ju hur mycket fint som helst att välja mellan. Fast "OXXO Design Armband Kedja multiberlock" har ju vunnit mitt hjärta lite extra :-) Passar till allt!

Är redan ett fan på facebook, så jag hoppas det är ok att man tävlar.



Ha en fin kväll! Kram Sandra J

2010-05-05 @ 20:39:18
Postat av: Anna

Åhh denna tävling deltar jag mer än gärna i! Denna klockan, som jag förövrigt tänkt beställa flera gånger men den den har alltid varit slutsåld är min favorit: Oxxo Design Steel Diamond Watch Lady Style. Blir också gärna medlem i medlemsbrev och facebookgruppen då jag verkigen gillar crative lounge :)

2010-05-05 @ 20:52:51
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Josephine Legendi

Hejsan!

Vill börja med att säga att det är skoj med tävlingar!

Självklart vill jag vara med, och jag skulle vilja vinna ''pearls for girls - armbands hjärta''Den tyckte jag var söt och ljusrosa är en fin färg till sommaren!



Kram!

2010-05-05 @ 22:09:14
URL: http://legendi.blogg.se/
Postat av: nattvinge

Roligt med tävling! De hade så mycket fint att det var svårt att välja ut bara en sak, men "Humanity for all! Wrap-around bracelet" i babyrosa skulle jag gärna vilja vinna. Har gått med som Fan på Facebook.



Hoppas på turen nu!

Kram Nattvinge

2010-05-06 @ 08:51:14
URL: http://nattvinge.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul med tävling! Om jag hade turen att vinna skulle jag välja Pearls for Girls - Ring Prinsesskrona

KrAm

2010-05-06 @ 08:57:21
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla!



Om jag skulle vinna önskar jag mig ett armband, "Humanity for all - Armband Word Crystal".

Antar att klockor inte räknas som ett smycke?? För isf är favoriten helt klart Oxxo Design Steel Diamond Watch Lady Style!



Norpar två lotter då jag även anmälde mig till nyhetsbrevet!

2010-05-06 @ 08:57:27
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Halloj!



Nu ska jag för första gången i mitt liv delta i en sådan här blogg-tävling. :) Tycker utbudet på Creative Lounge är imponerande bra och har efter lite möda lyckats välja mitt favorit-smycke:



Pearls For Girls: Berlock Stjärna vit



Jag älskar stjärn-formen och tycker det finns alldeles för dåligt med smycken i form av stjärnor, generellt sett. Därför blev jag extra glad att det fanns några här.

2010-05-06 @ 09:28:59
Postat av: Victoria Lindgren

Hej Anna,skulle vilja ha Pearls for girls - berlock svart på min arm så jag få glittra litegrann. Lantlulla som flyttar till Stockholm till sommaren. Vill ju vara lite fin då!

2010-05-06 @ 09:29:16
Postat av: Sandra

Hej, jag skulle hemskt gärna vilja vinna Pearls for Girls -Armband Antikgrå/pärlor till min älskade mamma som fyller 50 år den 13/5 och det skulle vara perfekt så hon håller sig modern nu på lite äldre dagar ;-)



Hoppas du får en bra dag fina Anna.

Kraam Sandra

2010-05-06 @ 09:36:21
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Glömde skriva att jag är ett fan på Facebook :-)

2010-05-06 @ 09:38:01
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Katta

Hej Anna

Börjar med att säga att jag älskar att läsa din blogg :-) Jag vill absolut vara med och tävla och om jag vinner så vill jag ha ett "Humanity for all" armband i svart.

Hoppas att ni kommer iväg till New York och att ni får en underbar upplevelse. Skulle också vilja åka dit, så jag kan säga att lite avis är jag allt på dig :-)

Ha en underbar torsdag

Kramar från Katta

2010-05-06 @ 09:44:25
Postat av: Linda - Inspiration, Inredning, Design

Åhh, jag skulle vilja vinna "Carpe Diem" ringen. Gillar den starkt både på grund av budskapet och designen.



Kram Linda

2010-05-06 @ 10:08:20
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Abbe

jag skulle vilja vinna pearls for girls halsband pärla ängel



En ängel på min sida vore inte dumt att ha

2010-05-06 @ 11:37:57
URL: http://abfabimedelaldern.wordpress.com/
Postat av: Fia - More of White

Jag vill gärna vara med och tävla!

Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren i tävlingen skulle jag gärna vilja ha ett Humanity Wrap-around bracelet, Baby Pink.

Nu håller jag tummarna!

2010-05-06 @ 11:57:07
URL: http://www.moreofwhite.blogspot.com
Postat av: Villa W

Jag blev extra glad eftersom jag hittade något jag verkligen behöver - vi fick en liten son för ca 6v sedan och jag har sedan dess svårt att ha min vanliga favvoklocka från Dyrberg Kern eftersom den är så hård o stel när jag tar upp honom. Vintage by Fé's Greta med vitt läderarmband skulle därför vara fantastisk att vinna =D

2010-05-06 @ 12:13:38
URL: http://www.villawonderful.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

Jag ääälskar klockorna från Vintage by fé

& vill gärna vinna Vintage by fé - Greta med läderarmband i svart.



Stor kram

2010-05-06 @ 13:41:24
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Emma G

Hej Anna!

Vilken härlig & inspirerande blogg du har! Hittade in här via någon annans blogg (minns inte vems längre..) och fastanade direkt! Är väldigt dålig på att lämna kommentarer får jag erkänna, men nu får jag passa på:) Miss Dee Armband Tribeca Korall//Silver/Vit önskar jag mej:)

Kram från Emma

2010-05-06 @ 13:54:33
Postat av: Sanna

Jag skulle vilja vinna armbandet Humanity for all - Word Crystal i färgen natur. Den tror jag skulle passa perfekt till mina tunikor i sommar.

Självklart är jag ett fan på FB! ;)

2010-05-06 @ 14:34:35
URL: http://www.litenkvinna.blogspot.com
Postat av: Änni

Åh tävling! och ÅH fina smycken! =) Design Ring Chrystal från OXXO vore fin att ha!

2010-05-06 @ 14:44:32
URL: http://lovisann.blogg.se/
Postat av: Karolina Johanson

Jag skulle vilja vinna OXXO Design Armband Leather White, fräscht vitt på sommarbrun kropp (åtminstone snart sommarbrun kropp)!

2010-05-06 @ 14:50:58
Postat av: Sevim

Hej söta Anna! Kollar in din blogg dagligen och blev väldigt glad att du har en tävling :) Och just för att jag älskar allt i Creativ Lounges webbshop. Men om jag skulle välja en favvis så blir det en "Oxxo Design Steel Diamond Watch Lady Style" eftersom min gamla favorit klocka gick sönder och jag äger ingen klocka för tillfället :(

Skulle bli JÄTTE GLAD om jag vann... Ha en superfin dag ;) Kram

2010-05-06 @ 15:28:28
Postat av: Ann-Louise

Kul med en tävling så här mitt i veckan! Klart jag är med och tävlar. Saknaden efter min mamma som gick bort för 2 veckor sedan är stor men jag har bestämt mig för att leva livet. Därför skulle jag bli superglad om jag vann ringen med mitt ledord. Carpe Diem: Design Carpe Diem Ring!



Håller mina tummar ;-)



Kram från Ann-Louise

2010-05-06 @ 16:58:00
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Tuba

Oxxo Design Steel Diamond Watch Lady Style



2010-05-06 @ 17:17:44
Postat av: Carina

Helt såld på Light Time klocka

Vit klocka med strasskrans i silver & 2 glittrande strassrader. Helt underbart, skulle vilja bära detta "smycke".

2010-05-06 @ 18:29:12
Postat av: Diana

Hej jag skulle vilja vinna ett Humanity for all- Armband Word Crystal, har nyligen blivit tvåbarns förälder och har vart dålig att prioritera mig själv. Skulle vara trevligt med lite vardagslyx och vad är inte bättre än en gåva! ;-)

2010-05-06 @ 19:15:13
Postat av: Barbro

Jag önskar att jag skulle vinna Pearls for Girls - Armband Flätad pärla.

Ser så fint ut!!



Trevlig resa till er!!

2010-05-06 @ 20:35:56
Postat av: Angela

Vad kul med tävling!



Jag skulle jättegärna vinna Pearls for Girls - Armband Berlocker grey som jag tycker är ursnyggt och så fint med alla söta berlockerna.



Jag passar även på att öka chanserna att vinna genom att anmäla mig till nyhetsbrevet :)



Hoppas ni får en underbar resa till New York!

2010-05-06 @ 21:56:21
URL: http://pearlgirl.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej

Jag skulle vinna Humanity armband - armband word crystal. Har tyvärr inte hittat armbanden i min lilla småstad. Tycker de är så himla fina. Passar på och tacka för en inspirerande blogg.

och självklart är jag ett fan på FB. Kramis

2010-05-06 @ 22:26:59
Postat av: Johanna

Hej!

Kul med tävling. Jag är gärna med i den och har jag turen att vinna så önskar jag Oxxo Design - Armband Silver/Läder. Skulle vara snyggt på en solbränd arm till sommaren!

Ha de så jättebra i NY oxå!

2010-05-06 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0