Underbara sommardagar


Mitt tidsfördriv denna eftermiddag, njutit färska jordgubbar med
sval äkta vaniljglass från Carte d'Or och så lite inspirerande
läsning från ELLE mat & vin. 

Så var första arbetsdagen denna vecka avklarad. Jag har mest suttit på mitt kontor och svarat på mail som fyllde inkorgen när jag kom tillbaka efter min veckas frånvaro. Har även hunnit med att packa flyttlådor. Till helgen kommer vi nämligen att byta våningsplan så allt måste vara packat och klart senast fredag. Då jag har en massa gammalt material liggandes att gå igenom och eventuellt kasta så tar det sin lilla tid. Roligare kan man ha, men snart är det flyttat och klart. Ska bli skönt, dessutom får vi bättre utsikt än vad vi har idag!

Här hemma har jag plockat ur och hängt den sista maskinen med tvätt från resan, suttit på balkongen och ätit jordgubbar med vaniljglass och mest tagit det lugnt. Blev en skön, rask och varm(!) promenix hem från jobbet tidigare, så lite motion har jag hunnit med det också denna måndag. 

Underbart sommarväder vi har just nu, blir alldeles lycklig och lite smått avundsjuk på mina föräldrar som har prickat in sin semester. Hade också gärna haft min semester redan nu med facit i hand, men den som väntar på något gott...

Ha en mysig kväll, nu måste jag fundera på kvällens middagsmat.

Kramar och på återseende ♥

Kommentarer
Postat av: Stämningsfullt

Mysigt!

Välkomna hem igen :) Inget dåligt väder ni möttes av här va?! Vilka underbara bilder du visar från resan! Kan tänka mig att det var skönt med en veckas semester :) Ha en bra kväll.

Kram Vanja!

2010-06-28 @ 19:24:55
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Anette

Hejsan!! Välkomna hem. Här är det ju också varmt och soligt. Läste i ditt förra inlägg att du funderar på att sluta blogga, snälla snälla, gör inte det. Kraam Anette

2010-06-28 @ 21:28:13
Postat av: Katja

Hej och välkomna hem!!

Åh, känns det inte lite vemodigt att lämna lägenheten nu när ni har fixat och donat så mkt med den? Fast å andra sidan så öppnas ju en hel värld med möjligheter i den nya... Ser fram emot att läsa om dina framtida projekt och jag hoppas verkligen att du fortsätter att blogga om dom. Ha det gott och ses när vi ses... // Katja

2010-06-28 @ 21:51:28
Postat av: Hemmakatten

Kul att du är "tillbaka" igen. Vilka underbara bilder från Grekland!

2010-06-28 @ 22:29:15
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Katja:

Tack för välkomnandet =)



Det är på jobbet vår avdelning ska byta våningsplan, så här i lägenheten stannar vi kvar och ska inte flytta. Spanade in din balkong härom veckan, ser snyggt ut det lilla, lilla, lilla jag nu kan se ;-) Japp vi ses säkert i hissen igen framöver!



Kram/Anna

2010-06-28 @ 22:55:10
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack, tack!! Har inte kunnat piffa till balkongen än i och med att den är överbelamrad med möbler efter en härva med ett företag som heter Furniturebox, men snart så...

Katja

2010-06-29 @ 07:34:39
Postat av: €lin --> Fotografi & Design

Vad gott med jordgubbar!:D haha vi har köppt samma tidning!^^ av Elle, skit bra ju!:)

2010-06-29 @ 15:39:52
URL: http://elinsdiary.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill oxå ha semester NU!!!!!

2010-06-29 @ 20:37:31
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0