Tillbaks hemma igen


Inredningsbutiken More i Varberg hade besök av mig och
mamma i lördags. Massa fint från en mängd olika märken.
Ni ser ju hur underbart blå himlen var både i lördags & igår

Tex från Flos, Kartell, Fatboy, Grythyttan, Ceannis, Vip,
Guzzini, mfl.

Här kommer min söta mamma ut med en påse innehållande
två superfina betongljusstakar från Tove Adman
. Fina pappa
fastnade inte på bild denna gång. Han satt i bilen när vi
spanade i butiken, inte riktigt hans grej ;-)

Moi i bilen med sjal från H&M´s sammarbete med Jimmy choo

Så är man tillbaka i vardagen igen efter en helt fantastisk mysig helg hemma i barndomshemmet hos älskade mamma och pappa. Riktiga feelgood dagar med god mat, gott i glasen, årets första grillning, strålande solsken, fika ute vid Fästningen i Varberg, butikspan och långa promenader i naturen. Svårt att växla om nu och rikta in sig på en hel vanlig arbetsvecka igen känner jag. Skulle ljuga om jag sa att jag känner mig peppad, men det blir säkerligen bra när jag väl sätter min fot genom snurrdörrarna i entrén om någon halvtimma. Bara att fokusera och rikta in sig på arbete så ska det nog gå förhoppningsvis. 

Tack snälla mamma och pappa för helgen, ser framemot när ni kommer upp till oss i maj.

Även om det varit mysiga dagar så är det alltid skönt att komma hem och packa upp sin väska när man varit borta. Så även igårkväll när vi kom hem, uppackning och så en skön dusch innan jag kröp ner i min egna säng, sååå skönt. Sovit som en stock inatt kan jag avslöja.

Nu måste jag ta tag i dessa sista minutrar innan jag beger mig ut. Önskar er en riktigt bra måndag så hörs vi lite senare. 

Stor kram ♥  
 

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Ser ut som du haft en jättemysig helg på hemmaplan! =)



Visst är det kul att besöka "nya" inredningsbutiker. Man blir lätt lite hemmablind i sin egen stad och får alltid lite ny inspiration och nytänk från butiker man inte besöker så ofta!



Ny vecka och nya tag! =) Kraaaam K

2010-04-12 @ 08:14:21
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Pillan

Härligt att bli ompysslad av sina föräldrar en helg! Ja det är en vanlig långvecka framför oss men hos mej skiner solen o då känns allt lättare:) Ha d bäst//Pillan

2010-04-12 @ 08:14:46
Postat av: Alexander

Ser ut som helgen varit till belåtenhet!

Ha en fin start på veckan.



/A

http://www.maxiander.se

2010-04-12 @ 09:20:59
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Camillasnyahem

Vilket bra köp av din mamma, Toves betongljusstakar är så fina! Vad mysig butiken ser ut.



Hoppas du får en bra vecka trots en segstartad måndag! :)

2010-04-12 @ 09:37:40
URL: http://www.camillasnyahem.se
Postat av: Malena

Vilken härlig helg du haft!

Du får se till att fylla dig med all den energi du samlat på dig under helgen och använda den i arbetsvardagen. Med det soliga vädret så blir livet ändå lite lättare att leva :) Jag bara njuter av varje dag vi får ha sol! Ett steg närmare sommaren!



Önskar dig en fantastisk dag och skickar lite peppning för arbetsdagen!



Kram!

2010-04-12 @ 09:45:44
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Halloj!



Låter som du hade en trevlig helg iaf! :) Kul att du visar oss lite inspirerande bilder; alltid lika uppskattat!

Hoppas arbetsdagen gått bra hittills och att du blev lite peppad igen. :)



Här skiner solen underbart idag också och fyller på lite välbehövlig energi. Det behövs verkligen för mig, så jag tar tacksamt emot! Längtar efter att sätta fram möblerna på balkongen, men vill vänta lite till, så det känns tillräckligt varmt!



Massor måndags-kramar!

2010-04-12 @ 11:58:26
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Verkade vara en trevlig butik. Kanske får planera in ett besök snart.

2010-04-12 @ 17:35:39
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Therese

Hej vännen.. Du ser ut att ha haft en fantstisk liten minisemester hemma hos familjen.. Hoppas allt är bra annars med er.. Tänkte om du skulle ha lust att komma hit någon fredag på lite middag och en massa tjejsnack..=) Stor kram till min fina vän!!!

2010-04-12 @ 18:18:31
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Du verkar ha haft en härlig helg på Sveriges framsida ;-) Är sällan inne på More faktiskt (ligger ju lite off), men nu blev jag påmind!



Ha en skön kväll! Kram Nina

2010-04-12 @ 19:46:44
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0