Rensa tankarna


Favoriten Bourgie från italienska Kartell har passerat sin ett års dag här
hemma. Jag älskar lampan som är mycket större än man tror kan jag
avslöja för er som inte sett lampan i verklighet.
 

Hem sköna hem! Ibland är det så skönt att bara vara inne i värmen och mysa runt med tända ljus och stämningsmusik i öronen och så bara drömma sig bort till va det än må vara. Hade en sådan stund väl hemma efter en härlig promenad efter jobbet. Man rensar huvudet på både det ena och andra.

Kul att så många kommenterade vårt nya bord och matta, tack ni är så rara! Fick några frågor om hur man håller den ren och den går bra att dammsuga samt att kemtvätta så det ska nog fungera. Dock blir det inget mera slabbande med mat framför tv:n, behöver ju inte riktigt "leka med elden" heller känner jag ;-)

Nu väntar jag på att maken som vart på möte i Gävle denna kväll ska komma hem innan jag kryper till sängs! Jag hoppas verkligen att ni haft en lika bra dag som jag haft!

Många kramar och tack för att ni finns ♥ 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja lampan är stor men oerhört vacker. Trots storleken får ni plats med den i fönsterkarmen och det är ju bra. Lampan hade jag i alla fall inte tackat nej till. :)



Att vara ensam och rensa tankarna behövs ibland. Hur går det med de nya arbetsuppgifterna? Har du kommit igång än?



Sov gott, kram

sköt om dig, du med.

2009-10-20 @ 22:12:16
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tack för att denna otroligt fina blogg finns!

Jag följer den varje dag:)

2009-10-20 @ 23:43:44
Postat av: Rebecca

Halloj!



Bordet blev ju jättebra! Snyggt! :) Faktiskt påminner det om ett vi tittat på, men det hade ett extra hyllplan under bordsskivan och det känner vi att vi vill ha för fjärrkontroller, dagens tidning m.m. Tyvärr hade det bordet slutat säljas, så vi får leta på något nytt. Rätt var det är, dyker nog något upp! :)



Massor kramar!

Ps. Kul att din make var i "min" stad! :) Ds.

2009-10-21 @ 06:56:30
Postat av: jessi

Håller med dig, det är så viktigt med stunder för sig själv o sina tankar, rensa, bearbeta o reflektera. Man ska ha kontakt med sitt inre annars mår man inte bra i längden!



Många kramar söta Anna!

2009-10-21 @ 07:56:06
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: CandyboX Collector

Ja, schysst matta. Men, jag diggar nästan bordet desto mer. Det ser så maffigt ut med den tjockleken på skivan. Som ett tungt block. Me like :D

2009-10-21 @ 12:04:53
URL: http://doberwomann.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mysig bild. Då förstår jag att ni måste ha stora fönster i er lägenhet, så fint att blicka ut över Hammarby sjöstad. Själv har jag ju inte varit där men jag vill absolut ta en titt i området någon gång. Det verkar jättemysigt där.



Hoppas du får en trevlig kväll!

2009-10-21 @ 16:45:44
Postat av: SkratteliSkratt

God dagens.



På skratteliskratt.blogg.se har jag nu startat en blogg där jag varje dag skriver in roliga historier/skämt.



Jag har läst igenom bloggar nu rätt så länge och märkt att man kan behöva ett par skatt då och då.



Skratt förlänger och förenklar livet!



Skratt är viktigt för både dig och nu.

Sprid nu budskapet och adda mig gärna via bloglovin.

Så du kan få dagens skatt direkt ;)



(Samtidigt så ber jag om ursäkt för din tid jag tagit ifall du inte gillar humor och skratt och jag kommer inte kontakta dig igen)

///

Skratteliskratt.blogg.se

2009-10-21 @ 17:37:54
URL: http://skratteliskratt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken mysig blogg jag hittade!!!

Har mest kollat runt på era bröllopsbilder, Superfina var ni! Men nu ska jag kolla igenom denna blogg lite mer noga!

Ha en mysig kväll!

2009-10-21 @ 19:03:58
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej fina du!



Skönt att rensa bland tankarna,

nya soffbordet & mattan är superfina! Passar perfekt hos er.



stor kram

2009-10-21 @ 19:27:44
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej hej! Ville först bara ge lite credd för en underbar blogg. Har följt den ett tag nu, men det här är första gången jag lämnar n kommentar.

Såg nämligen att du hade din orkidé i glaskruka.

Jag var nyligen på fjärilshuset i Hgaparken där dom säljer orkidéer...dom är lite utav specielister på det och har ett 100-tal sorter.

Men som sagt var, när jag var där, så hade dom hängt upp skyltar lite var och stans om att man absolut inte ska ha orkidéer i glaskrukor. Fick samma råd när jag även köpte en gulorkidée där. Absolut inte i glaskruka. Det ska tydligen inte vara bra alls för rötterna. Ett tips bara:)

2009-10-21 @ 20:01:01
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jessica:

Kul att du kommenterade och tack för tipset ang Orkideén i glaskrukan :-)



Ha en mysig kväll och tack för du gillar bloggen!



Kramar

2009-10-21 @ 21:24:20
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh! Du har så fin inredningssmak!! Jag abar älskar att se igenom alla fina bilder du har. Inspiration på hög nivå.



Kram :)

2009-10-23 @ 03:28:01
URL: http://prinsessanhannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0