Klassiskt guld på flaska


Så här på sommarhalvåret brukar jag använda mig av klassiska Nuxe - Huile Prodigieuse. Oljan kan användas i håret, ansiktet samt på kroppen. Jag tycker inte att den är det minsta fet och "oljig" utan den går in i huden direkt. Jag brukar använda den när jag är solbränd då den förhöjer brännan och man skimrar och känner sig nästan lite glamourös när man har den på huden. Oljan doftar somrigt och fräscht, men man kan såklart även använda den vintertid för att känna sig lite fräschare på trött och glåmig vinterhud. Jag får nästan alltid komplimanger för min hudfärg när jag använder den. Perfekt att ha när man vill känna sig extra fin med andra ord :-)  

Det är inte bara skimmer som glimmar med denna produkt, den har faktiskt också flera bra egenskaper:

  • Ger ett raffinerat pärlemorskimmer till kinder, dekolletage, axlar och armar
  • Gör huden sammetslen utan att kännas fet
  • Gör håret mjukt och glänsande
  • Förnyar hudens celler och motverkar för tidigt åldrande av huden
  • Tillför näring, lugnar och återfuktar huden
  • Under årets skiftande vädertyper skyddar oljan ansiktet, kroppen och håret
  • Förhöjer solbrännan och har en lugnande effekt
  • Ger blek hud en transparent lyster precis som en naturligt sund och fräsch hudton.

Glasflaskan som innehåller 50 ml kostar runt 400 kr och finns bland annat på Åhléns

Ha en skön söndag. Jag har hört ryktas att solen skiner på den västra och sydliga sidan av vårt land. Jag måste ju erkänna att jag minst sagt är avundsjuk på er med tanke på att här har det regnat konstant sedan igår.. Suck! Jag softar mest runt här hemma precis som jag gjorde igår så det går ingen nöd på mig egentligen =)

Många kramar!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Verkar vara en härlig produkt.

Har du bestämt dig för att ha semester eller?

Solen tittar nog fram imorgon, för det skulle bli bättre i veckan : o)



Kram

2009-06-14 @ 16:03:55
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ja den är toppen tycker jag =)



Blir troligtvis jobb för min del imorgon. Finns inga som helst planer för veckan och då kan jag lika gärna jobba känner jag. Jag har softat och bara tagit det lugnt så in i norden denna helgen så jag vill inte bara sitta hemma en vecka och inget göra känner jag. Räcker med en helg så har jag fått nog ;) Ska bli regn här imorgn i alla fall, kan ju jobba då och ta semestern från tisdag kanske om det blir väldigt fint väder =)



Kram kram

2009-06-14 @ 16:18:25
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: ferdia

Jag använder samma, tycker om Nuxe jag också =) Hoppas du har en soft söndag och det har du förmodligen för det skriver du ju ;) Kram kram F

2009-06-14 @ 18:41:57
URL: http://ferida.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack för tipset och tack för du uppdaterar ofta, jag är här inne och kikar hela tiden känns det som för att se om du skrivit något. Besatt hihi!!! Kram

2009-06-14 @ 18:43:15
Postat av: Bloggsatt

Hej! :)



Nu är våra första topplistor klara!



Hör av dig om du vill bli bloggsatt.



/ Bloggsatt.se - Betygsätter bloggar

2009-06-14 @ 18:46:51
URL: http://www.bloggsatt.se
Postat av: Minnas underbara värld

Den flaskan har jag varit och fingrat på flera gånger, men tyckt att den var lite väl dyr, men jag ska allt ta och köpa den framöver och testa =)



Ha en härlig soft kväll.



Kramar Minna

2009-06-14 @ 19:52:07
Postat av: Therese

Har flera somrar tänkt testa den men det har tyvärr aldrig blivit av, nu i sommar måste jag bara göra det:)

2009-06-14 @ 19:54:54
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är den bra! En favorit här hemma i badrumsskåpet :)

2009-06-14 @ 20:17:08
Postat av: Pernilla

Den anväder jag också på sommaren, ursnygg blir man, fast det är du ju jämt i och för sig ;)

2009-06-14 @ 20:24:12
URL: http://nilla.blogg.se/
Postat av: Sue

Den kanske jag ska köpa inför vår spanien resa! Så jag kan skimmra i väg med min kommande bränna...hihihi!



Puss på dig!

2009-06-14 @ 21:12:45
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Kikar förbi..

och önskar dig en underbar kväll!



Kram Milly ღ

2009-06-14 @ 22:26:01
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Therese

Tråkigt att det inte blev nå bra väder så du kunde haft en veckas semester..=) Ha en så bra dag du kan ändå på jobbet!! Kanske kan försöka ses något.. Kram kram

2009-06-15 @ 10:25:40
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: AnnaG

En riktig klassiker här hemma i badrumsskåpet, den är helt fantastisk, har inte klarat en sommar sedan 98 utan denna skönhet. =) Har även en från Carita, helt underbar även den, dock något dyrare tror jag..



Nu tillbaka i den stora staden och oj så skönt det är att vara hemma. Tack för att du förgyller min dag finaste du! Saknat dig..♥



Puss & kram

2009-06-15 @ 12:17:13
Postat av: Areyanna

Jag har alltid funderat på att köpa den där=) Så många gånger jag tänkt att jag skulle köpa den=) Nu vet jag att jag ska köpa den=) Tack!

2009-06-15 @ 13:28:08
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0