Regninga sommar


Gårdagens jag påväg till jobbet i vår hiss!Jeans & tee från
H&M, skinnjackan är ett gammalt fynd med 12-13 år på
nacken som jag och min bästis köpte likadana! Kix har
du kvar din?

Och så en bild under själva promenaden i vanlig ordning.
Jag ser måttligt road ut ;-)

TISDAG och REGN igen!!! Nu börjar jag bli trött på detta icke väder och ingen ljusning i sikte heller vad jag kunde utläsa av nyhetsmorgons femdygns prognos imorse. Mulet, regn, kyla och till helgen då ska det dessutom bli rikligt med regn samt ännu svalare! Vad är detta, höst redan? Eller det är väl som alla andra år, man längtar sig tokig efter sol och sommar och så vips far den förbi utan att man hann fatta vad som hände. Lutar just nu åt att det blir arbete istället för semester för min del om detta håller i sig för som jag tidigare sagt kommer jag inte "slösa" min ledighet om det ska hålla på så här, då kommer jag gladeligen promenera till jobbet även nästa måndag!

Dagen bjuder inte på något ut över det vanliga vad jag kan förutspå just nu i alla fall. Det är jag och pappershögarna mot tiden, några korta fika pauser och en lunch. Där har ni min dag, inte så vidare skoj kanske men det funkar för mig.   

Ha en skön dag trots regn och rusk så hörs vi senare!

Stor kram

Kommentarer
Postat av: Kix

Självklart har jag kvar min jacka! Har använt den i omgångar under åren o den är fortfarande lika fin. Tror minsann jag ska kolla i förrådet idag om jag hittar den;)

Sa föresten till farfar att du ev kommer på söndag o det tyckte han lät kul (om han kommer själv vill säga, han är inte alltid helt kry nuförtiden).

Hoppas du har en bra dag trots vädret, inte mycket bättre här heller tyvär....

Nu ska jag o Charlie åka till Borås o uträtta några ärenden. Hur många beror på hur snäll o hur mycket tålamod han har:)

Hoppas vi ses på söndag!!!

Stor kram

2009-06-09 @ 10:23:58
Postat av: Emelie

Visst är det tröttsamt? Förstår att du hellre jobar än slösar semesterdagar på detta. Ge oss sol!!

Ha en bra dag sötnos! Kram kram

2009-06-09 @ 10:43:31
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja nu får det bannemig blir sommarväder jag håller fullt och fats med!!!

2009-06-09 @ 10:49:12
Postat av: sofia

Det gör du rätt i! Vem vill ha semester i det här vädret?



Snygga jeans, ser väldigt somrigt och fint ut!

2009-06-09 @ 12:51:32
Postat av: AnnaG

Hej sötnos.



Här på västkusten bjuds det minsann på strålande sol och 18+ idag, dock med svala vindar, men vad gör väl det.. Jag sitter på altanen i bikini med min nyblivna make och njuter av livet!♥



Hoppas du mår bättre och att du trots regn och rusk får en riktigt fin dag!



Stor kram

AnnaS ♥

2009-06-09 @ 13:05:43
Postat av: Maria

Håller med - nu får sommaren ta och komma tillbaka! Men vad jag kan se nu, ut genom fönstret, så lyser faktiskt solen fast det är lite stora moln också. Vad använder du för läppglans? (Det som du har på bilderna). Det var riktigt snyggt! Kram

2009-06-09 @ 13:07:47
Postat av: jessi

Skoj att ha sparat bra plagg så länge! jag har inget kvar, äldsta några år. Synd för nu när jag ser tillbaka skulle jag vilja ha kvar några favoriter... Jag får komma ihåg detta till framtiden!



kram

2009-06-09 @ 13:52:21
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Susanne

Visst är det tråkigt med detta ruskiga kalla väder!

Jag tycker lite synd om alla "stackars" studenter som inte får njuta av sin student i sommarvärme...



Jag såg att Clinique kommer att ha ett event på Åhlens nu på fredag där det utlovas goodiebags...



ha en bra dag!



kramar

2009-06-09 @ 14:40:10
URL: http://susannes.blogg.se/
Postat av: Malin S

Ni har bosatt er på fel kust ;)

Hälsningar från den för närvanrande soliga kusten.

2009-06-09 @ 14:50:50
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: madde

jag får väll inte klaga som idag kom hem från 15 dagars solsemester i cypern:)

2009-06-09 @ 16:47:25
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: sanna

fint

2009-06-09 @ 17:31:07
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Fining,

jackan är jättesnygg!



ha en mysig kväll

kraaam

2009-06-09 @ 20:08:42
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Kix:

Ja jackan är inte dum, haft min under alla år. Bra att spara ibland =) Hoppas du och lillkillen hade en bra dag i Borså, så hörs vi ang helgen! Mysigt att få träffa din söta farfar också i så fall! Massa kramar



Emelie:

Ja det känns bättre, regn och rusk då kan jag lika gärna sitta inne vid skrivbordet och revidera :-) Ha en fin kväll sötis! Kraam



Cissi:

Precis ;-)



Sofia:

Ja jeansen är rätt så somriga med tanke på tvätten :) Ha en mysig kväll! Kraaam



AnnaG

ÅHHHH GRATTIS till bröllopet, jag som tänk att jag skulle mailat och önskar lycka till fölrra veckan, men kom av mig och får skylla på mina dumma ögon. Hoppas ni hade en bra dag????? Tell me!!! Stor kram och lycka till med livet som fru!!! Bamsekramar



Maria:

Ja solen har kikat fram ´nu i em, men det är ju ingen värme. Jag hade trench och sjal på mig och kände mig höstig påväg hem från jobbet, suck!



Läppglanset jag har på bilden är Juicy Tubes färg pèche (nr 31) en av mina sommarfavoriter =)



Kramis



jessi:

jag är ganska dålig på att spara men jagckan har jag alltid gillat så den har hängt med i många år och under många flyttar =) Kram



Susanne:

Jag håller med, tycker så synd om e stackarna som ska ta studenten och behöva åka runt på flaken i kyla och regn. Tar ju udden av det roliga lite granna.



Åh låter ju kul med Åhlens eventet och goodiebag är ju aldrig fel, kanske jag får kila dit om jag är hemma på fredag, tack för tipset ;-)



Malin S

Nu har vi fått soooool också här så det så ;-) Kramis



madde:

Nej då får du ta det lugn med gnället för ett litet tag ;-) Hoppas du haft det skoj?! Kraaamis



Sanna:

Tack =)



Annas inspiration:

Tack snälla =) Ha en mysig kväll! Kraaam

2009-06-09 @ 20:29:23
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Ana

Alltid lika snygg och fräsch...några tips till en sliten tvåbarnsmor;-) Kramis

2009-06-09 @ 21:06:48
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ana:

Tack snälla du. Tipset är att vara glad, dricka mycket vatten och njuta av livet, jag lovar att det speglar av sig på det yttre :-) Stor kram

2009-06-09 @ 21:27:45
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0