Dagens redovisning är avklarad


Vackert från danska nostalgi fyn...

Så är jag tillbaka bakom det stora skrivbordet efter dagens redovisningsmöte som förövrigt gick bra. Möten och redovisningar i all sin ära, men de är inte alltid så väldigt lustiga, så när ett sådant här lite större sammanträde är avklarat känns det oerhört skönt i kroppen. Även om jag bara är lite så där nyttigt nervös inför mina "uppträdanden" så är det nog ändå så att det ligger lite i mitt undermedvetna och gnager innan, så nu känner jag mig fri på någotvis, åtminstone för en dag eller två, jag har nästa redovisning på måndagsmorgon. 


Nu är jag som sagt tillbaka på min lilla kammare och jag sitter här i en som min man kallar det kontorsblå skjorta med vita ränder och väntar på att klockan ska passera 16 så jag med rent samvete kan trippa ut genom snurrdörrarna på mina för dagen högklackade svarta stövlar med snörning och bege mig hem. Kvällen kommer att ägnas åt att städa, skitskoj ;-) 


Såg förresten att H&M Home har öppnat sin webbutik nu förresten... Det fanns åtminstone lite smått och gott som jag skulle kunna klicka hem framöver,men jag är inte överväldigad.  

Ha en skön kväll och vi hörs senare förhoppningsvis!

 Kram på er.

Ps, För er som skrivit och undrat vart jag hittar mina recept, så är det så att jag har en mapp hemma på datorn med div recept som jag hittat lite då och då. Jag har gjort om recepten till Wordfiler och ibland har jag missat att skriva vart jag funnit recepten, så har jag inte skrivit ut det så minns jag det inte tyvärr.. Ibland så har jag gjort om recept till mina alldeles egna med andra ingredienser så det är olika. Så nu vet ni! Ds 

Ps 2, För er som undrat vad mina länkar tagit vägen så kan jag meddela att jag är lika frågande som ni. Länkarna försvann härom dagen utan anledning. Men jag ska försöka ta mig tiden framöver och lägga in alla igen. Just nu har jag bara orkat fixa en enda då det på kvällarna numera är så vansinnigt segt att vara inne på blogg.se, så nu vet ni det också! Ds 2 

Kram igen ;-)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Åå idag har du alltså varit en riktig business women! ;-P Go Anna Go Anna

Själv har man mest suttit och väntat på att få gå hem och kurera. Lite feber hade man visst.. men men lite effektiv var jag nog under arbetsdagen.. fniss

Ha en skön afton och ta de lugnt med damsugaren!

KRAMKALAS

2009-02-19 @ 17:54:10
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad bra att redovisningarna gick bra! Fotot som du har till inlägget är det något du fotat eller något du hittat? Så snygg bild!



kram

2009-02-19 @ 18:13:05
URL: http://) www.lyckoljus.blogg
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Zandra:

Haha - Japp idag har Annar varit åt business-hållet =) Stackare som har feber, hoppas du kryar på din snabbt och lätt, imorgn är det ju fredag då måste du ju vara pigg och allert!!! krya på dig kram



Jessi:

Ja det känns skönt. Bilden är från danska nostalgi, så det är tyvärr inte jag som tagit den.. utan mer "snott" den skulle man kunna säga ;-) Underbar är den! Ha en mysig kväll! Kraaam

2009-02-19 @ 19:14:00
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Anna! Jag tycker att dina vigselringar är så fantastiskt fina. Skulle gärna vilja se din makes ring, är nämligen ute efter lite inspiration ;0) kram

2009-02-19 @ 19:57:47
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anna:

Vad skoj att du tycker om mina ringar, de är väldigt fina och jag älskar dem så klart =) Du kan se makens ring på vårt tackkort, inte bästa bilden i o f s



http://starwoman.blogg.se/2008/december/wedding-anniversary.html#comment



men jag ska försöka leta upp en annan bild framöver så du kan få se =)



Kram!

2009-02-19 @ 20:07:51
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0