Beställning gjord!



Bilder: Privata

Nu är vi tillbaka hemma igen efter några timmar på stan. Fy vilket väder det är ute, regn, regn och lite mera regn, lagom upplyftande, NOT! Något som dock lyfte upp dagen rejält var att beställningen av sideboardet nu äntligen är gjort. Det var super i verkligheten, stort och med en massa bra förvaring och nästan bäst av allt VITT, kommer att passa perfekt in här hemma. Passade även på att kika på Kartellts Gé idag, den är fin, fanns dock inte färgen jag tänkt mig. Blir lite osäker på om det verkligen är lampan med stort L..? Det tål att tänkas på, vill ju inte lägga en massa pengar i onödan på en lampa som inte känns helt rätt, men som sagt kan nog bero på att färgerna jag såg idag var i pastell; gult, grönt, rosa och ljusblått och det är inte riktigt mig grej. Kan tänka mig att den i grått som jag är sugen på kommer vara mycket finare =) 

Ikväll är det fortfarande oklart vad som händer. Jag är både sugen på en kväll i soffan OCH en med musik, dansgolv och drinkar, men vädret gör det sistnämnda alternativet mindre lockade. Bara genom att titta ut gör att man vill krypa upp i soffan med en pläd, tända spisen och sedan trycka i sig en massa godis framför tv:n. Ja vi får helt enkelt se vad denna dag slutar?! 

Vad händer i ditt liv idag? 

Kommentarer
Postat av: Katta

Svinsnyggt!! Perfekt sideboard för er lägenhet! Snyggaste färgen och perfekt med alla lådor och hyllor!



Samma här. Regn och rusk utanför så vi hoppar party och i stället myser jag hemma i soffan med filmer och godis =)



Ha en fortsatt mysig lördag, ska bli spännande att se var den slutar för din del ;)



Kraaam, kraam

2008-09-06 @ 17:37:55
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Emily

Påminner lite om våran tv-bänk, himla fin iallafall :)

2008-09-06 @ 17:54:34
URL: http://emilysophies.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klockren!!! Kommer passa perfekt hos er!!!



Plugga, plugga, plugga gäller för min del!

men först ska jag skämma bort mig själv med pannkakor och sylt till kvällsmat! Får passa på när jag är ensam hemma! haha!

Kram

2008-09-06 @ 18:21:47
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jättesnyggt och det kommer göra sig väldigt bra i er snygga lya. Du har känsla för det där och nästa gång är det nog dig vi får se i ett hemma hos reportage:)

Ha en bra söndagskväll! KRAMAR

2008-09-07 @ 17:43:11
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna

Katta:

Ja visst är det svinsnyggt? Jag tycker det också, sååå nöjd att jag inte kan vänta tills det kommer om si sådär 4-6 veckor =( Kram



Emily:

Ja superfin ;-)



Emelie:

Ja visst är det snyggt, jag längtar tills leveransen kommer =) Kram



Madeleine:

Ja visst är det jättefint, så glad för att vi beställde det =) KRAM

2008-09-07 @ 20:03:37
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Riktigt snygg:) Vart har ni beställt den från? Kram

2008-09-09 @ 08:25:10
URL: http://thisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0