Tre "måsten" inför Baliresan..





Supersnygg outfit som jag gärna slider omkring i på exotiska Bali i juni...

Godförmiddag alla glada. Idag är en sådan där härlig dag när man känner att man har all energi i världen. Dagen ägnas först åt arbete sedan åt shopping. Jag ska nämligen införskaffa make up till brudlooken. Behöver inhandla diverse härliga dyrgripar så att sminker säkert sitter under hela dagen och kvällen.

Sedan har jag några små "måsten" som ska inhandlas innan vi åker till Bali (4 juni). Dels ett par gladiatorsandaler, en lång maxiklänning, (gärna den från Roberto Cavalli på bilden, den är sååå snygg) Så är det någon som känner att han eller hon har pengar över så mottages den mer än gärna =). En härlig slokhatt a´la Hollywoodstil vill jag också ha, kommer att passa perfekt i den starka solen! Så det blir jakt på detta i eftermiddag.

Hoppas ni har lika fint väder som jag idag! Vi hörs!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åå sicken Fru Outfit! ;-)

Kom gärna hem massa Make tips! Haha till mej som bara tappar mina stackars fransar... ;-)

2008-05-22 @ 12:51:21
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna

Zandra:

Haha, ja eller hur ;-) Ska se om jag kommer hem med lite mejktips. Synd att du tappar ögonfransar, du får göra en inpackning på dem, haha! Nä men skämt och sido, kan ju inte vara skoj, vet inet vad man ska göra åt det.. Kraaam

2008-05-22 @ 12:55:15
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hahah jaaa men jag borde kanske testa en inpackning.. HAHAHA ser bilder framför mej.. hoho ;-)

Nä jag får helt enkelt fransböjar förbud! haha

2008-05-22 @ 13:19:05
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snygga måsten! En lång maxiklänning vore inte fel...

NNyfiken på vad det blev för brudmake!



Nu håller vi tummarna för Perrelli!



Kram Kram

2008-05-22 @ 17:54:41
URL: http://johannasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0