Måndagssol har guld i mun!

Imorse väcktes jag av både oväsen från hantverkare som med borren i högsta hugg gick lös på intilliggande byggnad och av den ljuvliga solen som fullkomligt strålade in i sovrummet. Det sistnämnda fick oväsendet att verka lite mindre störande, för vem blir inte glad av strålande sol?! Det är dessutom vindstilla ute, så det var okej temperatur också när man väl kom ut, så morgonpromenaden var riktigt härlig! Jag följer förresten förbrilt ett svanpars väntan på tillökning. Det är nämligen så att en svanhona ligger och ruvar i sitt rede precis intill bryggan vi traskar på varje dag, samtidigt som svanhannen simmar runt stolt som en tupp! Undrar om svanhannar tar illa upp att man jämför dem med en tupp? Haha, svanar anses väl vara lite "finare" i fågelsläktet i alla fall som fullvuxna??? De tycker nog svanarna själva i alla fall! *Dagens VIKTIGASTE fundering* haha  =) Hoppas att er helg var bra och VAD skoj att så många lämnat kommentarer det sista, mera sånt, jag blir ju jätteglad!!!

Ha den bästa måndagen
!

   

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej.

När var hur skall ni gifta er? Jag vill höra allt.

När jag gifte mig så gjorde vi det på flygplatsen och sen bar det iväg till Tennerifa.Och som jag förstår så gillar du att laga mat det gör jag med så har du några smaria recept så vill jag jätte gärna ha.Och jag ÄLSKAR scampi med men min man börjar att trötna på det men inte jag så om du har goda recept på scampis så vill jag gärna ha.Ha det så jätte bra.Kram Madelene

2008-05-19 @ 12:12:18
Postat av: Anna

Madelene:

Vi gifter oss den 31 maj i Varberg på västkusten =) Ang recept brukar jag ibland skriva in sådana jag gillar här i bloggen (finns en flik med mat/recept om du inte sett den) Lovar att komma med flera framöver ;) Sköt om dig och kul att du skrev några rader! Kramar, Anna

2008-05-19 @ 13:23:25
Postat av: Madelene

Hej igen.

Kommer du från varberg?Själv bor jag i Landvetter.

Inte så långt från varberg.Hoppas att ni får toppen väder.Hoppas att få se bilder på bloggen sen.Kläningen ser ju helt underbar ut. Ha en fortsatt trevlig Måndag.

Kram Madelene

2008-05-19 @ 14:22:05
Postat av: Anna

madelene:

Nej jag kommer inte från Varberg, men min blivande och jag träffades där, så vi knyter ihop säcken på det viset ;-) Bilder kommer jag lovar! Ha en bra kväll och en skön tisdag! Kraaam

2008-05-19 @ 22:11:48
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Patrik Strömberg

Tja Anna panna ... dax att fixa blandaren .. hehe el. tror du oljudet stör granarna!!! kul att ni ska gifta er i varberg! där har jag ju precis varit!! så jäkla mysig stad.. me like! kram pårre hälsa jensa

2008-05-20 @ 00:28:52
URL: http://cosmoz.blogg.se/
Postat av: Anna

Patrik Strömberg:

Heeeeeej Cozmoz =) Ja varberg är väldigt mysigt, det var där vi träffades, så därför blev valet samma stad! Ska hälsa Jensa så gott! Anmg blandaren så vore dte schysst, men förstr att du har en massa att göra, men vi får ta det när du har tid! Krama Sötis-Emil från mig! Kraam

2008-05-20 @ 08:34:42
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0