Första shoppingturen som gift


  
Mitt nya armband från Hermés. Underbart fint 
 

Idag har jag och min make (det känns väldigt häftigt och ta det ordet i munnen och veta att han verkligen är det nu) vart ute på shoppingtur. Fick med mig flera fiiina saker hem bland annat ett armband från Hermés som jag länge tänkt köpa i svart. Sedan blev det även en tröja och två par skor. Ett par ballerinas i brunt med guld detaljer och ett par "Kate Moss inspirerade" gladiatorsandaler, riktigt riktigt snygga. Nu har vi ätit lite och snart ska här börjas packas inför bröllopsresan imorgon eftermiddag, spännande. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina saker du shoppat!

Vart har du hittat gladiatorsandalerna och vad kostade dem? Sjukt snygga! Är det Dolce & Gabbana?

2008-06-03 @ 19:14:37
Postat av: Zandra

Första shopping turen som Fru, inte illa ;-)

Har precis kommit hem efter ett avklarat vårrus! Nöjd!

Njut nu av Eran resa och bara va! Är absolut inte jätte avvis... hihi ;-) Kramar till Er!

2008-06-03 @ 22:54:28
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Patricia

Sjukt snygga skor! Var har du hittat dom? Kostar?

Och är så avis på er resa nu, ha det så underbart där nere!

2008-06-04 @ 07:54:59
Postat av: Anette

Snygga köp, är minst sagt avis på armbandet, har gått och suktat efter ett länge jag med...

2008-06-09 @ 10:58:17
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0