Dagens projekt


Denna vågtång från Toni&Guy är jag på jakt efter

Så var det ännu en ny dag. Börjar få "panik" över att semesterdagarna går så fort, de rinner bara liksom iväg. Tur att vi flyger mot Paris imorgon så att något annat händer än att jag bara sitter här på balkongen och softar dagarna i ända, även om det är väldigt skönt det också. 

Idag ska jag bege mig ut från hemmets trygga famn och ut på jakt efter Toni&Guy:s "Tourmaline Deep Waver" Vet att man kan beställa den över nätet, men då hinner den inte komma innan vi reser, så jag tänkte helt enkelt traska till Toni&Guy på Götgatan och se om man kanske kan köpa den direkt från deras salong. Är väl inte säkert, men jag gör ett försök ialla fall och *hoppas*

Någon som vet hur det är med att köpa produkter rätt från salongerna? (Då menar jag naturligtvis inte schampo och stylingprodukter, för det VET jag att det går ;-) Vi höres senare!  Kram kram

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hoppas att du får en underbar dag.Har ni sol där uppe?Här nere är det litte sol och mycket moln.Man vill ju ha stor sol och blå himel.Vet du något bra hotell uppe i stockolm centralt vi är två vuxna och ett barn.

Kram Maddis.

2008-07-17 @ 11:23:12
Postat av: Johanna

Vill ha jag oxå! Hoppas du får napp på salongen!



Kram

2008-07-17 @ 11:30:59
URL: http://johannasvarld.blogg.se/
Postat av: Anna

Madelene:

Ja här är sol, men även lite moln emellanåt. Hoppas på den där STORA solen och blå himlen du skriver om ;-) Jag ska ärligt säga att jag har dålig koll på hotellutbudet eftersom jag bor här, men kika in här: http://stockholm-hotell.info/ så kan du läsa om dem som finns. Vad kul ska ni till Stockholm? När då? (Om man får vara nyfiken) Ha en härlig dag! Kramar!



Johanna:

Ja hoppas! Tycker lockarna/vågorna ser så fina ut i alla fall på andra jag ser som använt den på bilder ;-) Kraaaaaaam

2008-07-17 @ 11:36:17
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åhh en sådan där vill jag också ha=)

De flesta salongerna brukar ju sälja alla tillbehör så det borde inte vara ngt problem. Risken kan väll vara att som inte har just en sådan hemma. Lycka till!

2008-07-17 @ 13:20:49
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej.

Vi skall till stockholm 1/8 och stanna över helgen.Tack för tippset skall gå in och kolla där.

Kram Maddis.

2008-07-17 @ 18:39:04
Postat av: Anna

Vad mysigt, kanske vi ses (fast jag vet ju inte hur du ser ut så det blir svår för mig att se dig, men du kanske se mig ;-) Ja gå in och kika och se vilket hotell som passar just er! Kram på dig Maddis

2008-07-17 @ 18:42:45
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0