Gårdagskvällen

Gårdagskvällen blev riktigt lyckad, party långt fram på småtimmarna, satte dock sina spår för jag har vart allt annat än pigg och fräsch idag. Hade tänkt vara duktig och ta en långpromenad och få lite annat smått och gott gjort idag, men tror du det blev av? Nä precis, ingenting vettigt har jag åstadkommit, utan jag har mest gått omkring som en zombie eller rättare sagt legat framför tv:n som en zombie ;-) Skönt visst, men lite ångestframkallande är det, man slösar ju liksom på sin ledighet, men, men inget och hänga läpp för, gjort är gjort, och nu är ju kl över 21 så nu kan man ju slappa med gott samvete.

Imorgon är det arbetsdag igen, helvecka dessutom, tror jag skulle kunna leva med veckor som föregående, med si så där tre arbetsdagar och sedan ledigt fyra. Nä nu längtar jag till våren, men vi har ju precis fått vinter och en massa läskig snö, måtte den smälta bort illa kvickt.. 

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag har inte fått något gjort idag så jag vet hur du känner dig. Sega söndag liksom. Ha en fortsatt soft kväll !

2008-01-06 @ 21:30:50
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0