Strålande sol


Älskar vita orkideer och vi har ofta minst en här hemma

Nu är det så där ljuvligt ute igen, solen fullkomligt strålar dock blåser det en del, men det är ändå inte kallt, jag har vårkänslor *Whhhiii* Efter mitt taffliga försök igår att vara käck konditor, har jag nu kommit fram till att det är tur att jag inte valde den yrkeskarrären utan den jag har, blir nog bäst så för alla parter. Så imorgon blir det ett bageribesök som gäller, kosta vad det kosta vill... Det finns ju en anledning som Madeleine skrev varför det finns färdiga kakmixer och bagerier, haha, mycket klokt sagt tycker jag ;-)

Dagen kommer gå i lugnets tecken, nu har jag VERKLIGEN inget kvar att göra här, sitter mest och degar och det känns så ovanligt för det är inte jag, brukar ha en massa bollar i luften och ett högt tempo, jag gillar att ha det så, men nu är jag mest förslappad och latmasken har tagit över min kropp, men den ska drivas ur alldeles, alldeles snart! 

Ha en ljuvlig torsdag, snart helg igen! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

Man får slöa till det nån dag ibland ;-) Och framför allt när man ska sluta på ett jobb. Man måste ju få ett avslut och en bra början, hihi!
Ha en strålande och sooooolig Torsdag Kram

2008-02-28 @ 10:18:10
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Madeleine

Bara bra att du samlar ny eenrgi tills på måndag och kan köra för fullt då:)
Och kom ihåg med bakandet..det är tanken som räknas och troligtvis är bagarensbröd bakad med en jäkla massa kärlek ;)
Ha en mysig kväll och bra sista dag på jobbet imorgon.
KRAM

2008-02-28 @ 20:19:58
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0