Vem är du?


Godmorgon
bloggen, vaknade med tjock hals och några rejäla hostattacker nu på morgonen, inte alls speciellt roligt uppvaknande. Jag har känt ända sedan i söndags att något är på g i kroppen och idag känner jag mig riktigt hängig och oinspirerad och det är banne mig inte likt mig. Jag hade mer än gärna dragit täcket över huvudet, legat kvar i sängen och sovit bort det krassliga, men har fått ta mig samman och nu sitter jag här på jobbet. Jag ska försöka att dricka mycket vatten och äta massa frukt för c-vitaminernas skull under dagen så kanske jag kan mota Olle i grind... Wish me luck!


Önskar att jag hade något skoj att berätta eller visa upp, men bloggen förblir lika tråkig som jag känner mig idag. Kom dock på en sak som ni kanske kunde tänkas göra för mig en dag som denna och det är att berätta vem DU är som läser min blogg. Jag har ett par hundra läsare om dagen och vissa av er är ju väldigt duktiga på att lämna en liten kommentar titt som tätt (Tack, ni vet vilka ni är!) men de flesta tassar mest in och ut här och jag är ju så nyfiken av mig så det vore skoj om ni ville ta er den lilla stunden och svarade på frågorna nedan. Tack på förhand =)

VEM ÄR DU?

* Förnamn:

* Ålder:

* Bor:

* Singel/sambo/gift:
* Studerar/jobbar:
* Barn:

* Varför du besöker just min blogg:

*************************************************************************************************
UPPDATERING 1 Kl 14.00: Det är såååå skoj att läsa om vilka ni är. Jag blir alldeles glad här och glömmer nästan bort min tråkiga hals. Mera, mera.... =)

*************************************************************************************************
UPPDATERING 2 KL 20.07: Whhhhhi vad skoj det är att läsa om ER, vilka fantastiska människor som läser här inne *stolt att ha er som läsare*  =)  

**************************************************************************************************
UPPDATERING 3 Den 27 aug 2008, kl 13.00: Tack snälla alla ni som skrivit hittills, sååå skoj att läsa! Fler får gärna skriva =D TACK!!!!

**************************************************************************************************

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heter Sandra och är 25 år gammal/ung! Bor i Katrineholm tillsammans med min sambo och blivande man, för vår del smäller det i november. Studerar just nu till arbetsterapeut.

Började läsa i våras och fastnade för bröllopsplaneringen du skrev om då, sen har jag helt enkelt blivit kvar. Tror till och med att jag hittade hit via Bröllopstorget.



Kram

2008-08-26 @ 09:23:31
Postat av: Zandra

hAHA Det tänker jag inte tala om..för jag tror att du vet de redan HAHAHA ( åå va rolig jag är;-D )

Krya på dej vännen o ha en bra dag!

2008-08-26 @ 09:33:34
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: grombaben

Förnamn: Dina

Ålder: 25

Bor: I en leilighet i Oslo, Norge

Singel/sambo/gift: Sambo, snaaaart gift:)

Studerar/jobbar: Jobber som bibliotekar

Barn: Ingen enda

* Varför du besöker just min blogg: Fordi du er så søt og skriver om morsomheter og hverdag. Elsket å lese om bryllupsplanleggingen deres. Tror jeg har lest siden du startet å blogge, faktisk!



Håper du blir frisk snart igjen, god bedring!

2008-08-26 @ 09:38:15
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Alex

Heter Alexandra är 25 år. Bor i Stockholm och är gift sen juni i år =) Jag jobbar som förmedlarassistent. Inga barn än som jag vet om ;) Jag kom in på din blogg när jag höll på att planera mitt bröllop sen som Sandra sa så har jag med blivit kvar.



Kram

2008-08-26 @ 09:38:58
Postat av: Anna

Jag brukar titta in hos dig med jämna mellanrum. Jag hetar Anna är 28 år och är nygift med min Daniel. Vi bor i lägenhet i Lund men hoppas snart flytta till hus. Vi ska snart börja jobba på barn med vill vänta lite till. Krya på dig!

2008-08-26 @ 09:44:27
Postat av: Johanna

Johanna heter jag. Är 32 år. Gift sedan snart ett år tillbaka. Driver eget företag. Hittade till din blogg via Bröllopstorget och har helt enkelt fastnat. Går in flera gånger per dag för att se om det finns nya inlägg :)

Krya på dig.

2008-08-26 @ 09:57:52
Postat av: Malin

Jag heter malin är 22 år och sambo med min blivande som har två barn sen tidigare=) Studerar och jobbar allt i en salig röra.. Älskar att titta in här du verkar ha så tjusigt liv och sååå bra smak (samma som jag;) när det gäller inredning osv.. sen verkar du vara en trevlig tjej som tar vara på livet! Ha en bra dag och krya på dig!

2008-08-26 @ 10:07:39
Postat av: Jessica

VEM ÄR DU?

Förnamn: Jesica

Ålder: 29 (30 om två veckor)

Bor: Trollhättan

Singel/sambo/gift: Gift sedan 28 juni

Studerar/jobbar: studerar socialpedagogik

Barn: inte än

* Varför du besöker just min blogg: som många andra av dina besökare så såg jag den via BT och har sedan dess kikat in regelbundet för att se vad du har för nya upptåg och berättelser på gång, väldigt kul och inspirerande blogg. Krya på dig!



2008-08-26 @ 10:09:40
URL: http://mrsjessies.blogg.se/
Postat av: Louise B

VEM ÄR DU?

Louise, 21 år (22 i september) bor i Stockholm. Bor med min älskling och studerar Personaljuridik och arbetsrätt på universitetet. Jag besöker din blogg för dina inspirerande bilder och härliga små äventyr! Kramar

2008-08-26 @ 10:18:29
Postat av: Emma

Emma heter jag, är 28 år och bor i Malmö. Snart gift,bara 11 dagar kvar :) Jobbar med IT. Inga barn än på ett tag. Fick tips om din blogg från min blivande svägerska som hon i sin tur hittat den på BröllopsGuiden. Hon såg att ni varit på Bali på bröllopsresa och dit vi också ska om två veckor!!! Sen har jag bara fastnat för jag älskar också mode, inredning och det goda i livet :)

Krya på dig!

2008-08-26 @ 10:21:02
Postat av: Maria

Förnamn: Maria



Ålder: 31



Bor: i en sprillans lägenhet i Enskede (nära Globen)



Singel/sambo/gift: Nygift (vi gifte oss den 2 aug)



Studerar/jobbar: jobbar som jurist i Sthlm city



Barn: en son på 2,5 år



* Varför du besöker just min blogg: hittade hit av en slump för några veckor sedan... kommer inte ihåg hur men tror det kanske var vi en bröllopssida?!?

Kände igen området där ni bor (har kompisar som bor i ert område och gillar din inredningsstil (har liknande smak, men kanske lite mer färg ibland).

Kolla gärna in på min blogg där jag skriver om lite av varje... mammaliv, inredningsliv, karriärlivet osv.

2008-08-26 @ 10:31:43
Postat av: Locklig

Tittar in hos dej här för första gången :)

2008-08-26 @ 10:32:53
URL: http://www.metrobloggen.se/fundersam
Postat av: Alexandra

Hej!

Alexandra heter jag, bor tillsammans med min sambo Daniel och våra två små barn, Oliver 4 år och Isabella 2 år i en nybyggd bostadsrätt utanför Malmö.Har precis kommit tillbaks till arbetslivet efter ett härligt år som mammaledig. Jobbar som säljare sedan 10 år tillbaks. Är en riktig shoppoholic och är fullständigt tokig i inredning...=) Att laga mat är också en favoritsysselsättning. Därför älskar jag att läsa din blogg, där finns allt som intresserar mig. Hittade hit via kattabloggen som är en stor favorit!



Krya på dig!!

2008-08-26 @ 10:34:55
Postat av: SOFIE

VEM ÄR DU?



Förnamn:

Sofie





Ålder:



22



Bor:



Trosa



Singel/sambo/gift:



Sambo med bäste Martin



Studerar/jobbar:



Beeeep (förnärvarande arbetslös teaterpedagog)





Barn:



Nej, men kisse.



Varför du besöker just min blogg:*



Som jag skrev till dig för ett par dagarsen, din blogg gör tillvaron lite glammigare. För du bor flott, jobbar flott, gifter dig flott, äter flott (haha), och dessutom är du en personlig och mysig tjej som man tror att man skulle tycka om "i verkliga livet".



Fast du är ju så jävla bombnedslag snygg så man själv skulle uppfattas som en blek kopia!



:-)



KRYA PÅ DIG!!!!



2008-08-26 @ 10:51:52
URL: http://litendelavmig.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Förnamn: Anna (fint namn va??)



Ålder: 26 fyller 27 den 16Sep



Bor: VISBY Gotland



Singel/sambo/gift: Sambo och förlovad,gifter oss 2010 i Thailand på stranden

Studerar/jobbar: jobbar med äldreomsorgen och stortrivs!

Barn: nej men 2 bortskämda Skogiskillar!



* Varför du besöker just min blogg jag hittade den via Kattas blogg, och sen dess är jag fast! jag gillar hur du skriver, och det du skriver om, Ditt liv! krya på dig! Anna

2008-08-26 @ 12:16:23
Postat av: Sarah

Förnamn: Sarah.

Ålder: 21.

Bor: I en 2:a, 4 km utanför centrala Halmstad.

Singel/sambo/gift: Är förlovad sambo med min Marcus.

Studerar/jobbar: Jobbar.

Barn: Nej inte än, men planerar.

* Varför du besöker just min blogg: Ramlade in här för 3-4 dgr sen, tyckte du var en söt tjej och är väldigt intresserad av inredning och jag fastnade för din inredning i ditt hem. Så nu är jag fast här;)

2008-08-26 @ 12:21:22
Postat av: Carina

Carina heter jag, 24 år gammal. Började nog läsa din blogg i samband med att du planerade ditt bröllop. Upptäckte att vi hade lika stil och fastnade. Jag och min sambo var då i giftastankar men nu har vi lagt dem åt sidan då han ska börja studera (spelutvecklare 2,5år) och vi inte kommer ha råd med vårt drömbröllop. Men kanske om tre år så =)

2008-08-26 @ 12:37:12
URL: http://carinan.blogg.se/
Postat av: svägerskan

Njaa, hoppar över all fakta men kan ju säga att jag hittade din blogg när jag letade efter Er bröllopssida och sedan dess är jag ju fast. Älskar ju Er och hoppas du kryar på dig snabbt....Kram

2008-08-26 @ 12:38:42
URL: http://marikrokodil.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Madeleine, 27 år från Örebro. Väldigt mycket singel i min lägenhet där jag försöker hitta tillbaka till livet.



Har hängt med i din blogg sen starten och att läsa den ger det lilla extra i vardagen. Du skriver på ett avslappnat och rolig sätt och ofta sitter man med ett leende på läpparna! Sen är det kul med alla bilder. Gillar att du bjuder på dig själv och ditt liv! Sen var det extra kul med bröllopet och att få följa all planering=)

Ha en bra tisdag!

Många kramar Madeleine

2008-08-26 @ 12:59:20
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: gizmodog

Jo jag kan knappt vänta, vill ha hunden nu

2008-08-26 @ 13:03:08
URL: http://gizmodog.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Heter Jenny och är 22 år bor i en liten men mysig stad som heter Mariestad.Jobbar i en växel/Reception.Är förlovad men inga barn än..Varför jag gillar din blogg: Hitta hit ifrån Gizmolinas blogg för kanske mer än 1 år sen & fastna för du verkar vara en sån underbar skön tjej & det är så kul att läsa din blogg och följt ditt bröllop samt dina resor samt blir så inspirerad av dina recept samt har du ju sån underbar inredningsstil! Lite kort & Gott hehe..

2008-08-26 @ 13:42:29
Postat av: Mira

Förnamn: Mira



Ålder: 37



Bor: Skene



Singel/sambo/gift: Gift sen snart.

Studerar/jobbar: Jobbar

Barn: 3 (14, 12 o 4 år - tre söner)



* Varför du besöker just min blogg: Du är min insiration i det mesta - inte ett dugg avundsjuk på ditt perfekta liv samt utseende!! ;)



Krya på dig och bamsekram!

2008-08-26 @ 13:48:50
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Maja

Jag är 27 år gammal och bor i Borlänge i Dalarna tillsammans med min kille sedan 11 år. Jag har precis pluggat färdigt till beteendevetare och söker nu jobb, vilket verkligen inte är det allra lättaste. För mig är barn och familj meningen med livet så det vill jag absolut ha, gärna inom en snar framtid för tiden går ju så fort!



Jag kommer inte ihåg hur jag hittade till din blogg men sedan jag gjorde det för nån månad sen så går jag in här och läser varje dag. Jag gillar hur du skriver, du verkar vara en sån härlig och ödmjuk person och det är skoj att få läsa om ditt liv. Keep up the good work! :)



2008-08-26 @ 14:38:06
Postat av: Kristin

Förnamn: Kristin



Ålder: 27



Bor: Dalarna



Singel/sambo/gift: Särbo



Studerar/jobbar: Studerar och söker jobb



Barn: Nix



Varför du besöker just min blogg: Jag hittade den av en slump och fastnade för den/dig. Jag tycker att du verkar vara en riktig toppentjej och tycker det är roligt och spännande att följa dig.

2008-08-26 @ 14:45:30
Postat av: Maken

Heter Jens, är 36 jordsnurr, bor tillsammans med en underbart saliggörande hustru i Stockholm (Hammarby Sjöstad), chef på fastighetsbolag, inga kända barn.



Besöker din blogg för att Du skriver underhållande om Ditt liv. Kan knappt tro att jag är en del av allt detta (men det är jag ju i högsta grad... :-)).



kysser bloggerskan



//Mr J



2008-08-26 @ 14:52:29
Postat av: Sandra A

VEM ÄR DU?

Förnamn: Sandra

Ålder: 29

Bor: Malmö

Singel/sambo/gift: Sambo

Studerar/jobbar: Jobbade som grafiker med att skapa ny design till förpackningar.

Barn: Ja, en liten prins som är 2 veckor gammal Helt underbart att äntligen få bli mamma. Går inte att beskriva känslan!! Att detta lilla underbara knyte har legat i min mage i 9 månader... det kan man knappt fatta :-)

* Varför du besöker just min blogg: För jag tycker att du verkar vara en sån otroligt underbar tjej som har glimten i ögat, och det är så härligt att läsa din blogg. Man blir på så gott humör :-) Sen har du ju så bra idéer och är kreativ, vilket är väldigt inspirerande. Det sätter fräs på plånboken på gott och ont, haha



Ha en underbar dag och sköt om dig! // Kramar Sandra A

2008-08-26 @ 14:57:45
Postat av: Anna

VEM ÄR DU?



Förnamn: Anna

Ålder: Snart 25

Bor: Enköping

Singel/sambo/gift: Singel

Studerar/jobbar: Kanske pluggar snart :-)

Barn: En lite vilde vid namnet Emil

* Varför du besöker just min blogg: För att jag saknar dig så mycket & de är så trevligt att du skriver om ditt liv. Du är alltid så glad & positiv!



Stora kramar från oss!

2008-08-26 @ 14:58:04
Postat av: Maken

Korrigering - jag har ju en liten apa som är min son blev jag just påmind om här...



//Mr J

2008-08-26 @ 15:48:05
Postat av: Malin S

jag är ju liksom "old news" ;) Jag kollade tillbaka och såg att jag har följt din blogg från dag 1 ! En ära att få följa med i ditt liv och skulle gärna träffa dig face to face igen =) Krya på dig kramar från en också på gränsen till krasslig Malin.

2008-08-26 @ 15:59:51
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna A

VEM ÄR DU?



Förnamn: Anna



Ålder: 29



Bor: I Göteborg



Singel/sambo/gift: nygift sen den 9 aug

Studerar/jobbar: Jobbar som syrra

Barn: Inga alls



* Varför du besöker just min blogg: Hittade hit när jag googlade efter vigselprogram i maj och är fast sen dess. Blir glad av alla uppdateringar och inspirerande bilder och recept! Tack för guldkanten på datortillvaron!

2008-08-26 @ 16:09:09
Postat av: Viveca

Förnamn:

Viveca

Ålder:

27

Bor:

Helsingborg

Singel/sambo/gift:

Sambo

Studerar/jobbar:

Jobbar på reklambyrå, projektledare

Barn:

Nej

* Varför du besöker just min blogg:

Hittade hit efter att du lagt en kommentar hos någon anna blogg jag läser. Jag tycker det är en lagom dos av allting, Blir lite inspirerad av bilderna från hemmiljön. Första gången som jag kommenterar dock... illa!

2008-08-26 @ 16:11:13
URL: http://viveca.blogspot.com
Postat av: Emelie

Tror inte att jag behöver presentera mig närmare för dig, men jag kan ju iallafall intyga att bloggerskan är lika trevlig och söt i verkligheten- dessutom dansar hon väldigt bra! ;-)

Hoppas att du kryar på dig gumman!

Kramen!

2008-08-26 @ 16:41:40
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Hanna

Förnamn: Hanna

Ålder: 25

Bor: Jönköping

Singel/sambo/gift: Gifter mig på lördag!!

Studerar/jobbar: Jobbar

Barn: nej

* Varför du besöker just min blogg: För att du skriver bra och roligt. Jag inspireras av modet och inredningen du visar. Jag sökte på brudbuketter och så hamnade jag på din blogg, har inte kunna slita mig sen dess.

2008-08-26 @ 16:52:49
Postat av: Jeanette

Förnamn: Jeanette

Ålder: 25

Bor: Nyinflyttad till Holmsund (från Härnösand)

Singel/sambo/gift: Särbo (distansförhållande suger)

Studerar/jobbar: Jobbar

Barn: nej men grymt sugen!

* Varför du besöker just min blogg: Den har snygg design och det är mycket bilder (vilket är jätteviktigt) Tycker det är roligt att följa din vardag med dig och maken.

2008-08-26 @ 17:20:54
URL: http://helaharligheten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förnamn: Jenny

Ålder: snart 25år

Bor: Halmstad

Singel/sambo/gift: Sambo

Studerar/jobbar: Arbetar som stf butikschef på Hööks

Barn: Snart :) Gravid i v 30. BF 7 November.

Varför du besöker just min blogg: Hittade din blogg geonom nån annan blogg som jag läser (kom inte ihåg vilken) sen har jag fortsatt läsa :)



Hoppas du får en toppen dag och att du mår bättre. Kramar

2008-08-26 @ 17:24:14
URL: http://jennysabina.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag är en nygift fru på snart 21 år (fyller imårrn faktiskt) Heter Ida och bor med min man i Gävle i en lägenhet på 84,5 kvdrat, som vi håller på att rusta.



Studerar på heltid till förskollärare, har prcis börjat. Bara 3,5 år kvar :) Vi har inga barn än, det ligger i framtiden. Vill göra en massa saker först.



Jag läser din blogg för att den är så inspirerande. Du är så så glad och positiv och har en mkt bra smak gällande inredning, matlagning mm. Man blir glad av din blogg helt enkelt. Är faktiskt lite smått beroende =D



Krya på dig! Och fortsätt skriva!!

2008-08-26 @ 17:41:12
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Linalotta

Förnamn:



Ålder: 24



Bor: Göteborg



Singel/sambo/gift: pojkvän 20 mil bort



Studerar/jobbar: läser till guldsmed



Barn: inga ännu



* Varför du besöker just min blogg: fastnat först pga er bröllopsplanering, sedan för din stil, smak och härliga sätt att skriva

2008-08-26 @ 18:39:14
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Camilla

VEM ÄR DU?



Förnamn: Camilla



Ålder: 28



Bor: stockholm



Singel/sambo/gift: gift



Studerar/jobbar: mammaledig



Barn: det andra är påväg om några veckor



* Varför du besöker just min blogg: roligt att läsa om hur du och J mår och vad som händer i era liv . Har precis upptäckt din blogg, kul! Roligt med shopping tips.





Kram från mullvaden Milla ;)

2008-08-26 @ 18:54:31
Postat av: Carin

Förnamn: Carin



Ålder: 31



Bor: Västra Götaland



Gift

Jobbar som personalchef

Barn: Vårat första kommer i mars



* Varför du besöker just min blogg:

2008-08-26 @ 18:55:20
Postat av: Patricia

VEM ÄR DU?



Förnamn: Patricia

Ålder: 22

Bor: På landet utanför Enköping

Singel/sambo/gift: Sambo och Förlovad i 3 år den 1 december

Studerar/jobbar: Jobbar som konsult/ingenjör på ett företag som heter Nitro Consult.

Barn: Nope, dom får vänta ett tag



* Varför du besöker just min blogg: Halkade in här av en slump någon gång före jul tror jag det var och du höll på att skriva massa saker om ert bröllop och sen var jag fast. Var så kul att läsa om ert planerande och era idéer och hur ni tänkte. Så det blev en vana att klicka in på din blogg varje dag och se hur det gick för er/dig. Har flera gånger dessutom skrivit ut och provat på dina recept. Är en kul blogg att kika in i och läsa. Hoppas du mår bättre. Mvh Patricia

2008-08-26 @ 19:18:00
Postat av: Camilla

VEM ÄR DU?



Förnamn: Camilla



Ålder:29



Bor: Finland



Singel/sambo/gift: Sambo

Studerar/jobbar: Jobbar som sjuksköterska, men hemma på mammaledigt för tillfället.

Barn: Ja, en underbar dotter

* Varför du besöker just min blogg: Kom in på den " av misstag" i samma skede som ni skulle gifta er. och det var ju så spännade att få läsa om det och ert nya fina hem så jag bara fortsatte=) Nu besöker ja dej nästan varje dag!! tack för en bra blogg!!

2008-08-26 @ 19:42:22
Postat av: Tilda

Matilda heter jag, 20 år, bor i Örebro, singel, pluggar till lärare, inga barn. Jag trillade in på din blogg för några månader sen tror jag och har stannat, men varit dålig på att kommentera. Tycker Du har såå fina och inspirerande bilder, önskar att jag bodde som Du! =)

2008-08-26 @ 20:38:57
URL: http://flygirl.blogg.se/
Postat av: Sofie

Förnamn: Sofie

Ålder: 27 år

Bor: Stockholm (Årsta)

Singel/sambo/gift: Singel

Studerar/jobbar: Studerar

Barn: Inga

* Varför du besöker just min blogg:

Hittade din blogg genom Madeleines blogg, Livetuppochner, en av mina favoritbloggar. Du verkar vara en supergullig tjej som njuter av livet med din make i eran underbara lägenhet. Blir glad av att se er lyckliga. Det ger mig hopp om att kärleken finns :) Älskar din inredning!

2008-08-26 @ 21:06:04
Postat av: Jessica

VEM ÄR DU?



Förnamn: Jessica



Ålder: snart 32



Bor: Stenungsund



Singel/sambo/gift: Gift sedan 7 år

Studerar/jobbar: Marknadsförare på internationellt bolag

Barn: ej ännu



* Varför du besöker just min blogg: Det är kul att läsa din blogg, få inspiration!

2008-08-26 @ 21:43:39
Postat av: Jennie

Hej!

Jag heter Jennie är 29 år och bor i Athen. Är nygift, planerar bröllop nr 2 och hittade hit när jag sökte bröllopsinspiration.

Tack för en trevlig blogg!

2008-08-26 @ 21:47:50
URL: http://jenniec.blogg.se/
Postat av: Ahnna

VEM ÄR DU?



Förnamn:Ahnna



Ålder:33



Bor: I Blidsberg



Singel/sambo/gift:GIft med mannen i mitt liv

Studerar/jobbar:studerar på högskola

Barn:2 st killar 17,5 år och 6år

* Varför du besöker just min blogg:Kommer inte håg hur jag hittade hit men jag gillar din blogg för du bjuder på din vardag som är så olik min. men vi njuter lika mycket av livet.

2008-08-26 @ 22:11:08
Postat av: Anna

Förnamn: Anna



Ålder: 21



Bor: Karlstad



Singel/sambo/gift: sambo



Studerar/jobbar: jobbar



Barn: nej



* Varför du besöker just min blogg: Det jag först fastnade för var alla fina inredningsbilder :D Gillar din stil väldigt mycket!

2008-08-26 @ 22:39:33
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Godnatt...

2008-08-26 @ 23:13:58
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Angelica

första gången jag läser din blogg :D



hm du får ta och krya på dig jag är också småsnuvig de är nog föra tt hösten är påväg, det räcker inte med regn och rusk alla måste bli sjuka också :D

2008-08-26 @ 23:45:49
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Johan

Förnamn: Johan



Ålder: aderton



Bor: i en stuga på 10 kvadrat



Singel/sambo/gift: snigel

Studerar/jobbar: ibland så

Barn: i sinnet



* Varför du besöker just min blogg: OST!

2008-08-27 @ 00:27:10
URL: http://jayjoy.blogg.se/
Postat av: sarah

tjej, 22 . halkar in på ett bananskal! :D

2008-08-27 @ 00:39:51
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Jag hittade din blogg via blogg.se :)





/ En tjej i storstan

2008-08-27 @ 02:16:31
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Sabbi

Sabrina

19 år

Malmö

Singel

Jobbar

Inga barn nej

Kollade lite bloggar från aktiva listan

2008-08-27 @ 07:31:12
URL: http://fierce.webblogg.se/
Postat av: Malin S

jag ser att sötaste Starwomanbloggen är med på mest aktiva listan på blogg.se. Då kommer ännu flera bli lyckliga av att hitta din blogg =) Hoppas att du har motat iväg förkylningsviruset ! Kram kram.

2008-08-27 @ 08:15:33
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Starmama

VEM ÄR DU?



Förnamn: Starmama

Ålder: 30 år

Bor: Sthlm

Singel/sambo/gift: Sambo sen 1997 (förlovad)

Studerar/jobbar: Studerar till sjuksköterska

Barn: 2 små söner



* Varför du besöker just min blogg: För att vi också har bott i Sjöstaden i 3 1/2 år och jag tycker att du verkar vara en god & glad tjej!

2008-08-27 @ 09:22:58
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: lilian

VEM ÄR DU?



Förnamn: Lilian



Ålder: 34



Bor: Bromma, Stockholm



Singel/sambo/gift: Gift med Linda



Studerar/jobbar: jobbar som assistent på tror jag Anna en konkurrent till E&Y



Barn: nej inga än, men jobbar på det!



* Varför du besöker just min blogg:

För att du är en frisk fläkt att läsa om, du har strålande tips och ideer. Och jag blir glad av att läsa dina inlägg.

2008-08-27 @ 10:34:38
URL: http://lilianochlinda.blogspot.com
Postat av: Anna

Hahahaha mota Olle i grind!! hahahaha

2008-08-27 @ 15:33:31
Postat av: Jessica

VEM ÄR DU?



Förnamn: Jessica



Ålder: 33



Bor: Strax utanför Växjö



Singel/sambo/gift: Sambo,förlovad i 10 år :)



Studerar/jobbar: Jobbar som sos-operatör



Barn:En flicka på 10 och en grabb på 6



Varför du besöker just min blogg:

Läser din blogg till och från,kikar nog in här ett par ggr i veckan ungefär.Men är urusel på att lämna kommentarer
skäms

Din blogg är är jätte mysig,det känns som att du är en ödmjuk och varm tjej och du bjuder på det mesta i din blogg :-)



kram*

2008-08-27 @ 16:46:42
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Caroline

Förnamn: Caroline

Ålder: Snart 20

Bor: Enköping

Singel/sambo/gift: Sambo

Studerar/jobbar: Jobbar i hälsokostbutik

Barn: Inga

Varför du besöker just min blogg: Jag började besöka din blogg någon gång i våras, hittade hit genom storasyster Emelie (emmi82.blogg.se). Jag gillar att läsa din blogg eftersom att jag alltid blir så inspirerad av alla dina härliga recept och din inredning. Tyckte även att det var kul att läsa om alla dina förberedelser inför bröllopet. Du skriver på ett bra sätt som gör att man bara vill läsa mer!



2008-08-31 @ 22:37:44
URL: http://hill.blogg.se/
Postat av: Karolina

Karolina här, 26 år. Läkare, bor i London, inga barn än. Gifte mig i år, och hittade din blogg via Bröllopstorget har jag för mig, och har råkat bli kvar för jag tycker den är trevlig. Har nog aldrig kommenterat innan, ska bli bättre!

2008-09-02 @ 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0