Grattis förresten...

.. säger jag till alla vänsterhänta (inklusive mig själv) Idag är det vår dag (var är tårtan och fanfaren?). Vi utgör en tiondel av mänskligheten och är överrepresenterade bland framgångsrika musiker men har även en ökad risk för att drabbas av schizofreni (är väl därför jag är som jag är, fick man svaret på det, Hahaha!) Grattis alla vänsterhänta!

Kända vänsterhänta:
Leonardo Da Vinci, Oprah Winfrey, Robert De Niro, Morgan Freeman, Brad Pitt, Albert Einstein, Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen, Jimi Hendrix, Celine Dion, Wolfgang Amadeus Mozart, Eminem, David Letterman, Napoleon Bonaparte och Pablo Picasso. Man är i ganska gott sällskap ändå =) 

Tillägg:
Även Sarah Jessica Parker, Angelina Jolie och Barak Obama är tydligen också vänsterhänta enligt vad söta Malin S uppfattat på Rix fm. Så man är ju i GOTT sällskap som sagt ;-)


Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag adderar några till listan: Sarah Jessica Parker, Angelina Jolie, Barak Obama (hörde precis ett inslag på radio Rix om vänsterhäntas dag annars brukar jag inte ha stenkoll på dina jämlikar ;)

2008-08-13 @ 15:31:02
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Malin S:

Oh shit två till av av mina favoritskådisar Sarah Jessica Parker och Angelina Jolie? (jag ÄLSKAR Morgan Freeman nämligen och Brad Pitt är ju inte ful att titta på i alla fall, hehe!) Som sagt man är i GOTT sällskap då ;-)

2008-08-13 @ 15:37:42
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis till dig också :D Jag är också vänsterhänt! Kul med en egen dag ;)

2008-08-13 @ 17:25:28
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Jag tackar och bockar och gratulerar tillbaka! Skönt att vi har en egen dag, vi som trots allt är liiite bättre än de andra... ;-)



Kram på dig!

2008-08-14 @ 10:38:40
Postat av: leia

haha....jag vill också ha en egen dag....måste bara komma på varför:) men grattis i efterskott då:)



kram maja

Postat av: Anna

Brorsan:

Javisst är vi speciella alltid, HAHAHA! Puss på dig, ses på söndag!



Leia:

Tack, du kan få en annan dag så ska jag gratta dig då ;-) KRAM



2008-08-14 @ 19:57:46
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0