Volume Powder


Dagens tips är SACHAJUAN Volume Powder. En puderbaserad spray
som skapar volym och ger struktur. Produkten är torr & ger en matt
finish & fräsch känsla mellan schamponeringar.
Jag älskar sprayet,
finns att köpa på bland annat Åhléns. Extra plus för den übersnygga
flaskan. 

Vaknade före det att mobilen började ljuda denna morgonkvist. Det hör inte direkt till vanligheterna att jag slår upp de blå före väckningssignalen. Antar att det är ljuset som gör det eller så var jag helt enkelt utvilad och redo att stiga upp, vad vet jag?!

 

Uppe är jag i alla fall som ni förstår och jag har precis klivit ut ur duschen. Oftast brukar jag duscha precis innan jag lägger mig för att spara tid på morgonen. Men ibland när tiden finns som denna onsdagsmorgon så är en varm morgondusch alldeles förträfflig. Idag doftar jag kanelbulle från Philosophy, älskar den doften och kom hem med en body lotion i samma doft som komplement till duschkrämen som jag hade sedan tidigare i lördags. Luktar ljuvligt, lotionen finns bara i en begränsad upplaga, men jag hoppas de gör fler av den för krämen är så len och fin. Annars är favoriten i duschkrämsväg just nu nya Dove Visible Care som luktar så rent och gott, dessutom är den härligt krämig att tvätta sig med.

 

I kväll ska jag möta upp Mia för ett litet gemensamt biobesök. Jag fick ju som bekant två biljetter till Johan Brisingers nya film "Änglavakt" med Michael Nyqvist och Izabella Scorupco härom veckan och bjöd då med mig kära Mia då maken inte var så angelägen att se en gripande filmhistoria om tro, hopp och kärlek ;-)

Nu ska jag smörja in mig med den där omnämnda Cinnamon Buns lotionen och sedan bege mig färdigdressad och nymakad mot dagens arbete. Ha en finfin dag, på återseende.

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: åsa

Sprayen låter jättebra, verkligen stilren flaska. Önskar er en trevlig biokväll.



kram

2010-03-24 @ 07:44:50
URL: http://liteta.blogg.se/
Postat av: p

Det pudret hamnade direkt på önskelistan:)

2010-03-24 @ 07:59:52
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Med den underbara doften känns nog hela dagen som en dans! Ha de /Pillan

2010-03-24 @ 09:04:41
Postat av: Louise K

Hej!

Igår "hittade" jag dig och din blogg (via att jag sökte på olika bröllopstips i och med att jag själv planerar bröllop tillsammans med blivande make) och du gjorde hela min dag!

Gick hem från jobbet, helt inspirerad! Tack för din blogg, kommer följa den slaviskt fr.o.m nu! Du har gjort mig inspirerad till lycka genom att få nytt sug på inredning, matlagning, kläder, smink och positivt tänkande. Allt detta hjälpte du mig med och jag måste tacka Dig!

mvh Louise K i Malmö

2010-03-24 @ 09:15:12
Postat av: Sjantika

Va härligt att få dofta som en nygräddad kanelbulle! Har själv Body Shops duschkrämer som favorit, varvar olika dofter efter humör =)

Hoppas att filmen är bra, såg i aftonbladet att den fick rätt låga poäng, bara 2, men jag tror å hoppas att den är bra! (Iof så fick Titanic usla poäng av aftonbladet också, man vert ju hur det gick ;) Ha en bra dag! Kram*

2010-03-24 @ 10:56:09
Postat av: Jenny

Va mysigt med bio ikväll, den filmen verkar bra. Tusen tack för tipset om volymsprayen, nästa gång jag är på Åhlens ska jag kika efter den!

Ha nu en fortsatt trevlig onsdag. Massa kramar

2010-03-24 @ 12:27:21
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jessi

Visst är Philosophys produkter underbara... som en fröjd att duscha o smörja in sig!



Hoppas du gillar filmen, vi gillade den båda två. Är helt klart en annolunda svensk film.



KRAMIS

2010-03-24 @ 13:10:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

"Dofta kanelbulle", det låter ju underbart! : )



Kram!

2010-03-24 @ 14:34:39
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Josephine Legendi

Hejsan!

Jag har börjat läsa din blogg efter att min mamma tipsa mig om den, jag gillar den faktiskt. Speciellt dina hårtips. Jag har också långt hår, men ditt är jätte fint :)!

Kram Josephine 17år

2010-03-29 @ 16:50:01
URL: http://legendi.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Josephine:

Vad kul att du gillar min lilla blogg, vad glad jag blir :-) Tack snälla för din komplimang ang håret. Kraaam

2010-03-29 @ 17:57:03
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0