Sköna söndag


Firat nationaldagen med cheesecakemuffins med jordgubbar
som till utseendet inte blev helt som de skulle. Hade för mjuka
formar så jag fick inte kexbotten att fastna på sidorna, men
smaken var det inget fel på.
Receptet finns här

Haft en skön söndag hittills. Har inget vettigt producerat överhuvudtaget, bara solat och tagit det extremt lugn. Ätit cheesecakemuffins och suttit på balkongen. Sovit en stund på sena eftermiddagen dessutom i en av sofforna. Tanken var att jag skulle läsa senaste numret av "Allt om mat" men slocknade och vaknade av att älsklingen hade hämtat ett täcke och lagt över mig, gulligt!

Strax ska jag svänga ihop en Carbonara till middag. Ikväll tänkte jag se "Bröllopsyran" direkt från Skeppsbrons scen här i Stockholm, samt den amerikanska komedin "Kärlek på menyn" med Catherine Zeta-Jones. Hoppas att er helg varit toppen. På återseende!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

TACK!! :-)

Dina muffins såg jätte goda ut!

Smaklig Måltid!!

KRAMAR

2010-06-06 @ 20:10:35
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilka smaskiga muffins, tack för länken!



Lata dagar behövs!!!

ha en fin start på nya veckan & massor med kramsiar!

2010-06-06 @ 21:13:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0