Lillebrors torsdag!

 
Ni är flera som saknar dagens outfit på min blogg så då får ni en idag, dock
kommer jag inte att ha det varje dag, men ibland så kan jag tillfredställa er
med en bild eller sex st som synes ;-)

 
Beige
klänning från Zara (den längst till vänster) samt kofta i naturvitt från
B-young. En helt perfekt och ljus outfit för en kräftskiva kom jag precis på
eller inte kanske ;-) På fötterna samma kilklackar från Tiger som igår. 
 
Håret fram i en halvslarvig inbakad fläta (jag kan inte göra sådana flätor
egentligen men denna blev rätt ok ändå för att vara jag som gjort ;-)

Hej alla glada (och mindre glada också för den delen). Här har ni mig denna soliga torsdag. För den som undrar hur det gick med mitt städande och bakande igår kväll kan jag meddela att jag varken städade eller bakade MEN jag har ändå idag ett nystädat hem! Det ni, hur går detta till undrar genast den lata? Jo man har en man som tar tag i städningen medan man själv sitter i soffan och knåpar med blogginlägg, så enkelt är det ;-) Det enda jag bidrog med var att städa av stora balkongen på vissna löv. Bakningen den fick dock stryka på foten, kände helt enkelt inte för det och som någon klok av er skrev igår så finns det bakverk att köpa. Tänker dock ändå att jag kanske hinner/orkar med att baka de tilltänkta Halloncupcakesen i kväll efter mitt eventuella (har fortfarande inte bestämt mig) besök på höghusets årliga kräftskiva.


Nu måste jag arbeta vidare här, min lilla fikapaus är över och jag avslutar med att gratulera min älskade lillebror Johan som idag når den aktningsvärda åldern av 28 år! Hipp hipp hurra!!!


Kärlek och respekt och som alltid på återseende ♥

Kommentarer
Postat av: Wojtan

Hej



Jag lagade den Italienska kycklingen som du hade på din blogg igår. GUD så gott det var!



Ha en fin dag.



Kram Wojtan

2009-08-27 @ 11:30:53
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Sofia

Snygging!



Skönt med en städande man :D Det har jag med, det är toppen!



Hoppas du får en trevlig dag men kräftskiva och allt (om du bestämmer dig för att gå dit)!

2009-08-27 @ 12:19:13
Postat av: fer

Hoppas att du får en trevlig eftermiddag/kväll om du nu går på kräftskivan. Söt du är förövrigt :) Kram C

2009-08-27 @ 14:45:57
URL: http://ferdia.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Wojtan:

Ja visst blir det GOTT, jag håller helt med =) Ha en fin dag du också, kramar



Sofia:

Ja visst är det härligt med städande män, gillar att vi båda kan ta tag i dammsugaren och städmoppen utan att den andrebehöver be ;-) Tack snälla! Blir troligtvis en stund på kräftskvan är ett gäng här som ska gå, kul att hänga på =) Kram



fer:

Tack ska försöka ha skoj för det lutar åt att jag går dit en sväng =) Kram

2009-08-27 @ 14:48:42
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Ebba

Fin outfit och fin i håret. Gillar dagens outfit, gillar hela din blogg och att du uppdaterar så ofta plus att du alltid har mycket bilder. Gillas!!! Ha det kul på kräftskivan. Kramar Ebba

2009-08-27 @ 14:57:48
Postat av: MiaLisa

Håller med Ebba, härligt med dagens outfit det får du fortsätta med! :-)

2009-08-27 @ 16:05:42
Postat av: Annas inspiration

Superfin är hela du :-)



ha en rolig kväll gumman

kramar

2009-08-27 @ 16:07:46
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Livet hemma hos Linda

Fin du är i håret och vilken fin outfit! Önskar att jag också kunde göra en sådan fläta, men jag får liksom aldrig till det;)



Du får ha det så trevligt på kräftskivan

Kramar



2009-08-27 @ 17:05:10
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Nicky

Vad fin du va i håret idag ! :)



Kram/Nicky :)

2009-08-27 @ 18:01:25
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Hoppas att du får en trevlig kväll:)



Vilken perfekt ålder din lillebror intar;)



KRAAM

2009-08-27 @ 18:41:57
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: jessi

Hi hii det låter som hemma hos oss ibland. Frugan läser tidningar eller bloggar o maken städar, tvättar o lagar mat! Det är bra med äkta makar tycker jag!!!



Du är en fining att titta på, kul med svartvita bilder!



Ha en toppen kräftskiva gumman!

KRAMISAR



2009-08-27 @ 20:37:08
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0