Jag i position som en äkta diva!



Halvligger 
här som en diva i soffan och övervakar maken som ligger på alla fyra och kryper på vardagsrumsgolvet och monterar nya sideboardet. Saknas bara en pralin i mungipan, ett glas champange i handen och eventuella fördomar gällande mig är besannade, MEN det är faktiskt inte jag själv som valt soffan, utan det är faktiskt en order från mannen i mitt liv som vänligt men bestämt talat om för mig att hålla mig och mitt blonda hårsvall borta från "bygget", han fixar det nämligen själv utan min inblandning. Så SORRY ni som tror er veta vem jag egentligen är. Ni har SÅÅÅÅ fel, jag är så långt ifrån en diva man kan komma tror jag ;-)  

Nu är sideboardet snart färdigmonterat, såååå snyggt det blir! Kommer att få plats med en massa snyggt piff, tror t o m att Bourgien får plats om man nu skulle vilja det.

Nej nu måste jag kalla på darlingen, jag är faktiskt törstig och måsta ha ett glas vatten... att man alltid ska få vänta.. HAHAHA!!!
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååååh vad spännande! Det är så kul med nytt hemma! :) Du knäpper väl ett kort sen när du piffat klart, så vi får se?

Kram!

2008-09-30 @ 19:49:34
Postat av: Zandra

Hahaha! Du är så kul Anna :-D

Hoppas sidebordet blir bra, väntar med spänning på bilder sen! KRAMIS

2008-09-30 @ 19:55:32
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ser med spänning fram emot resultatet för så väl känner jag dig att du kommer bjuda på bilder=)

Softa vidare på divanen nu och smutta lite lagom på vattnet;)

KRAM

2008-09-30 @ 19:56:44
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Katta

Låter som en alldeles utmärkt position tycker jag ;) Själv har jag sippat latte idag igen... Funkar också som kvällsaktivitet!



Vill också ha nya möbler!! Så kul med lite nytt att få piffa till! Kraaam

2008-09-30 @ 20:31:19
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så rätt!

Här hemma är det ombytta roller när det ska monteras-jag som krälar på golvet och älsklingen som ligger i soffan! Haha!

Ska bli spännande att se resultatet!

Kram

2008-09-30 @ 20:53:06
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: madde

Hej, hittade till din blogg idag och me like....gillar ditt v-rum, dom sofforna var jag jättesugen på att köpa ett tag men iom att mina är relativt nya så fick det stå över ett tag :)

2008-09-30 @ 21:30:51
URL: http://alskadehem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0