Hemma igen!

 
Fabulous fish med tigerräkor

Så var man hemma igen och hela hallen är full av kassar som ska packas upp, påsarna är fyllda med både det ena och andra; inredning, smink, matvaror (de är iofs inpackade i kyl/frys redan) och så den söta rosa/svarta lilla skolådan med hela "Sex and the city" serien som jag sååå länge velat ha i mina ägor (vi pratar år här) och idag fick jag den av min blivande älskade make i 9 års present (firar på måndag) TACK darling! Första avsnittet rullar för fullt as we "speak".

Vi åt en sen lunch när vi kom hem. En värmande soppa, Fabulous fish med tigerräkor (mina scampi var slut *panik*) och brytbönor, jättegott! Senare ikväll står det fläskfilé på nått vis (inte bestämt med vilka tillbehör och hur tilllagad än) och ett gott rödvin till på menyn här hemma. Nu ska jag packa upp mina "fynd"!

Hoppas ni har/haft en bra dag, kramar!  

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ååå nu vill jag se all shopping, ja o med undantag för matvarorna då fniss

Happy Lördag! Kramis

2008-05-17 @ 18:01:41
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Katta

Älskar den soppan! Såå perfekt att ha i kylen o slänga i lite vad som finns hemma =)



Hjälp vilken supershopping. Skokartongen dessutom, bra han är din blivande man!! Blev lite nyfiken på inredningsshoppingen, hoppas vi får se framöver. Kraaam

2008-05-17 @ 18:57:13
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mmm..vad mumsig den där soppan såg ut! Sparris är typ bland det bästa som finns..:-)



Haha, men du det stämmer ju helt rätt som du sa att priset på kartell lampan var exklusive moms!! Dessutom så har Katta(kattabloggen) upptäckt att det dessutom inte är en webshop, utan typ en återförsäljere i Jönköping!?! Typiskt mig, het på gröten.



Du har gjort ett bra val av blivande make. Killar som förstår storheten i SATC och köper shoeboxen till sina tjejer förtjänar att giftas med.. :D



Härlig shopping fick du till också! Hoppas du trivs bra i nya storstaden!! Kraam

2008-05-18 @ 20:28:41
URL: http://litendelavmig.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Helluuuu Babe! Har också den rosa "skolådan", fick den i julas, älskar den, den är så vacker!



Hoppas helgen varit bra, min har varit helt ok med bla möbelinköp, köpt en liknande matta i köket som ni har, blev inspirerad av er :).



Hoppas vi ses snart igen. P&K

2008-05-19 @ 10:01:41
Postat av: Anna

Lovisa:

Heeeej PINGLAN!



Ja visst är den söt den lilla rosa skokartongen och BRA =) Helgen har varit lugn, laddar batterierna nu inför bröllopet (bara 12 dagar kvar). När vi är tillbaka från bröllopsresan MÅSTE vi ses igen, då är det förhoppningsvis soligt och varmt och vi kan sitta ute och sippa på rosé och ha det härligt ;)



Vad kul att du inspirerats av vår matta, haha =)



Ta hand om dig nu babe!



Puss&Kram

2008-05-19 @ 11:35:38
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Absolut.. vad härligt.. älskar rosé (som jag säkert sagt tidigare, haha).



Hoppas bröllopet blir fantastiskt och att ni får en härlig och underbar resa!



Puss

2008-05-19 @ 12:01:31
Postat av: Anna

Lovisa:

Ja rosé är väldigt gott och somrigt =)



Ska absolut ha ett härligt bröllop och en skön resa. Du kan väl vika ihop dig i min resväska och åka med, haha ;)



P&K

2008-05-19 @ 12:53:25
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0