Friday is here!

härligt, ännu en dag med strålande sol att vakna till, dessutom är det fredag! Det kan knappt bli mycket bättre än så! Sitter nu på jobbet och det ser ut att bli det en "lugn" dag, inga möten utan jag förfogar helt över min egna tid, vilket jag gillar allra bäst!

Igår kväll satt jag till över tolv och vek de små guldaskarna  som var den fjärde saken som kom med posten igår och det är sååå söta och perfekta. Mer än hälften är nu även fyllda med våra "egen designade" M&M´s, resten ska fyllas idag, sedan ska band runt och varje gästs namn, sedan är de också klara *underbart*

Vad gör ni en solig fredag som denna?  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är det helt underbart väder?!

Här ska grillas och drickas rosé med älskot.

Härligt!

Hoppas du får en bra kväll!

Massa kram!

2008-05-09 @ 17:21:37
Postat av: Anna

Emelie:

ja men visst är det, ljuvligt! Låter som ni kommer att ha en underbar kväöll och ohh så gott med rosé.. Önskar dig en lovely helg! Masssa kramar

2008-05-09 @ 19:31:27
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0