En perfekt ask

image609

Jag hittade precis en guldask (5x5 cm) som jag blev väldigt, väldigt förtjust i. Har ju egentligen redan gudaskar till M&M´sen men jag tror att jag har ångrat mig ang dem, tror jag ska sälja dem jag har och köpa dessa istället, anledningen är att jag gärna vill ha med lock, tänk med ett litet organzaband runt och så en söt liten etikett med var och ens namn på. Tror jag måste lägga in en beställning.. Samtidigt så jäkla onödigt.. nä nu blev jag så villrådig... Hmmm.. Värdelöst att surfa runt på en massa hemsidor, man hittar ju sååå mycket snyggt

Kommentarer
Postat av: Tina N

Funderar själv på vad för boxar vi ska inhandla. Gifter oss den 7juni i år. Det är många trådar att hålla i stadigt men visst är planerandet roligt! :-) Jag har funderingar på att göra en box liknande festisförpackningarna som de såg ut för många år sedan. Du vet... så där trekantiga. :-) Jag tror det kan bli lyckat. Vart fann du dessa?

2008-03-18 @ 08:26:46
URL: http://mammatilltva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0