Årets första julklappsinslagning



Så, nu har jag slagit in årets första julklapp till tonerna från Sanna, Shirley och Sonjas - Our Christmas. Riktigt stämningsfullt med dofter från het glögg, stearinljus och apelsin. Bara ett frostigt landskap med lite snöflingor utanför fönstren som saknas. Tyvärr känns frostiga landskap lååångt borta, grått, regnigt och milt är mer melodin här.. Hmmm! 

Kvällen ser ut att bli lugn, rena motsatsen till vad som egentligen var planerat, då kvällen egentligen var vigd åt festligheter på Söder, men festen blev inställda på grund av sjukdom igår, istället blir det tacos och en massa kärlek hemma tillsammans med min älskade man. Inte fy skamm det heller, förra helgen var ju han bortrest från mig, så jag myser gärna med honom på tu man hand lite extra denna lördag istället. 

Nu ska jag titta på Greys Anatomy!

Trevlig lördag och simma lugnt vad ni än gör!

Kram


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Också slagit in årets första julklapp....gäller bara att hitta resten nu...



Hoppas att du får fortsätta vara frisk nu när var och varannan dras med förkylningar. Verkar inte vara mkt som biter på dig:)

Ha en bra kväll. KRAM

2008-12-06 @ 17:03:17
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Madeleine:

Precis, pappa är svårast.. Hmm! Tack, jag hoppas oxå att jag får förbli frisk ;) Stor KRAM

2008-12-06 @ 17:48:50
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha, blev också tacos och filmkväll hemma, men rätt mysigt det också. Piggare idag, så ska baka dina saffransmuffins tänkte jag, ser ju så goda ut :). Ses framöver, då tar vi igen för igår ;) P&K

2008-12-07 @ 17:44:02
Postat av: Anna - Starwoman

Lovisa:

J en hemma kväll med tacos är riktigt mysigt emellanåt, partyt får vi ta en annan helg framöver istället! Lycka till med muffinsbaket, de blir supersmarriga, jag lovar =)Krya på dig också! Puss!

2008-12-07 @ 20:35:27
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0