Tisdagskväll


Kvällsmys!

Idag har det varit riktigt fint och varmt här i huvudstaden. Dimman jag beskrev imorse, lättade lagom till dess att jag kom till arbetet och sedan har solen lyst heeeeela långa dagen. Underbart trots att jag suttit inne på ett kontor hela dagen.  

 

Under dagens lunch lyckades jag återigen med konststycket att njuta liiiite för mycket av maten så eftermiddagen blev en mindre liten plåga på grund av att liten myra numera konkurrerar om platsen i min mage tillsammans med magsäck, tarmar och annat som finns där innanför den alltmer spända huden. Läskig känsla! 

 

Min rara svägerska och hennes Andreas har precis lämnat oss nu en sväng för en kväll i Ericsson Globe med Ozzy Osbourne. De kommer tillbaka efter midnatt och sover över natten innan de ska bege sig hem mot Borås igen imorgon. Själv ska jag nu roa mig med att klicka hem lite nya böcker från Adlibris. Vi har rabatterat pris genom jobbet så det är verkligen toppen. Verkligen smidigt det här med att handla via internet, jag tror att jag är smått beroende...

 

Ha en fin kväll! Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: lena och Tilde

ja äta för mkt är inte roligt, jag är lite kortare gången än du i v 20, men lyckas varenda lunch äta både för snabbt och lite för mkt.. inte skönt alls..



ja internet är fantastiskt när det gäller att klicka hem saker :-)

2010-09-07 @ 21:26:57
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Lena och Tilde:

Nej visst är det obehagligt. Retar mig på att jag inte lär mig, men för min del har detta lilla dilemma börjar de senaste veckorna, innan dess gick det att äta på som vanligt =) Kramkram

2010-09-07 @ 21:39:48
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nu blev jag avundsjuk! Bokrabatt, det hade varit nåt för mig det :)

Sov gott och dröm sött

2010-09-07 @ 22:46:41
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Älskar också att handla böcker på internet, det är så smidigt. Böcker, kläder, inredning och framkalla foton - hur hann våra föräldrar med allting innan Internet?? Jag tänker på att man blir ganska låst om kvällarna som småbarnsförälder och då passar shopping på nätet perfekt.



Hoppas du får en bra dag i solen, även idag! Och att du får njuta av en lagom portion mat.



Kram Cecilia

2010-09-08 @ 10:31:33
URL: http://bentlingerliving.blogspot.com/
Postat av: Maria

Håller med dig, det är så lätt att skicka efter böcker på nätet :-) Jag har skickat efter 2 ggr i sommar från adlibris, hade 3 pocket för 99 kr, klart man måste slå till då :-) Sen skickar jag efter alla mina skolböcker till min undersköterske utbildning därifrån.

2010-09-08 @ 19:05:28
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Jakubsimone

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-03-07 @ 15:55:02
URL: http://jakubsimone.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0