S t ä d t o r s d a g


Vattengrönt, klarglas och frostat är några av alla de kivilyktor
i olika färger vi har här hemma.

Idag lyckades jag med konststycket att äta en mindre portion på lunchen och vips så mår man så mycket bättre hela eftermiddagen. Gäller att påminna sig själv om att man inte riktigt (även om jag inte har några större problem än) kan leva på som vanligt.   

 

Fick gjort mina ärenden och hämtat ut paketen jag skrev om imorse. Paketen var faktiskt bara till mig för en gång skull och inte till Myran som någon av er gissade på. Kände att jag var värd lite fint häromdagen att piffa upp mig och vardagen med.

 

Kan inte riktigt fatta att det redan är fredag imorgon, borde ta en sväng om med dammsugare, dammtrasa och skurmopp här hemma så att man slipper det under helgen. Tycker torsdagen är en perfekt städdag. Nu har jag dock inte riktigt lusten med mig denna gång, men ska ta tag i det oavsett alldeles strax. 
 

Hoppas att er torsdag vart riktigt bra. På återseende!

 

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart att "Mamman" med ska ha lite paket, nyfiken på vad det var i dem;)



Kram

2010-09-02 @ 19:43:02
URL: http://www.frusofie.se
Postat av: Rebecca

Du verkar ha så mycket energi! Men min kanske kommer, är i vecka 16 nu och har just börjat nytt 100% jobb... Det är roligt att läsa din blogg för jag får inspiration till både hem och kommande bebis. Vi har samma smak!

2010-09-02 @ 20:23:44
Postat av: Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Sådana lyktor är så fina!

2010-09-02 @ 21:41:46
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Duktig du som orkar börja städa vid 19.30....då är inte alls sugen. Men skönt ha det gjort!



Kul med lite nytt till dig själv nu, man glömmer lätt bort sig sjäölv när barnen kommer.



Kram

2010-09-02 @ 21:54:43
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Rebecca

God Morgon!



Ja, städning känns jobbigare när man inte är riktigt taggad. :( Hoppas det gick bra i alla fall.



Ja, då var det fredag igen, men om jag ska vara ärlig så känns det inte skönt med helg denna gång, för det är en massa måsten som fyller hela denna helg för oss. (Tyvärr fungerar det inte att flytta på ett enda av dessa "måsten"...) Förra helgen blev ganska jobbig när jag reagerade starkt på en antibiotika och kuren fick avbrytas. Lägg en tung vecka uppepå det och du förstår att jag inte vill göra annat än att vila. Inte ens titta i affärer eller greja med inredning känns kul, och då är det ju illa! ;) I alla fall när det gäller mig.



Förlåt, det var inte meningen att dra ner någons fredagsfeeling här! :) Hoppas helgen känns betydligt roligare hos er! :D



Massor kramar!

2010-09-03 @ 08:12:29
Postat av: Therese

Hej min fina vän!! VIll bara önska dig, myran och maken en fantastisk helg.. Har dy/ni funderatpå någon helg att kanske ta en tur till småstaden? Kramar från mig..

2010-09-03 @ 11:38:08
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: SOFIE

Hej Anna!

Tack för din kommentar! :) Känner att jag inte riktigt har koll/kontroll på vilka som läser av mina vänner, släktingar etc. Vet inte om du känner igen dig i mitt resonemang eller hur många i din bekantskapskrets som känner till bloggen. Du kanske är helt öppen med den. Det är svårt det där. Vill inte arbetskamrater ska veta om eller sitta i fikarummet och diskutera vad de sett eller läst på bloggen. Eller att vänner väljer att inte höra av sig "för de kan ju lika gärna läsa bloggen"..

Åh.. vet inte hur jag ska göra!



Hoppas att du får en bra fredag och att maken din är hemma med dig i helgen. Läste inlägget du skrev förra fredagen (med din görsnygga haircut) men lite ledsamma lägesupdate. Vill inte säga för mycket eller lägga någon värdering om något jag inte vet någonting om (ang. makens plötsliga nöjesutflykt till Norrköping). Men hoppas som sagt att du får en gladare fredag idag och att ni tar hand om varandra!!



Stor kram!

2010-09-03 @ 13:34:27
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0