Äntligen fredag






Så var det dags igen för lite fler biler från vår resa. Ni som tröttnat vid detta
lag får klicka vidare denna fredag för här har ni som sagt bilder från "John´s
coffe shop" där jag satte i mig ett x-antal rostade bagles med färskost samt 
pannkakor med lönnsirap under vår vecka. Såååå gott. Inte konstigt man
känner sig "tyngre" i dessa dagar när jag tänker efter- haha!



Blev även besök på Starbucks. Älskar deras yoghurt med färska bär och crunch,
ljuvligt god. Som sagt att vågen skenar kanske inte är så konstigt ändå... ;-)


FREDAG - Happy!
Vart tog denna vecka vägen? Försvann i ett nafs, bra tycker jag! Några timmar bara på arbetet kvar innan vi kan packa in oss i bilen och åka neråt landet för helgens festligheter. Allt är packat och klart nu så det ska gå smidigt när vi ska lämna här i eftermiddag. Jag älskar att vara både i tid och att vara förberedd och det gäller nog i nästan alla lägen. Spontanitet vad är det? Maken är av en annan sort. Vet inte hur länge jag fått vänta på honom under våra 11 år tillsammans. Tror vi är uppe i en vecka sammanlagt, minst!  

Gårdagskvällen var lugn, maken var ju som sagt borta på konference och jag roade mig med inpackning, packning av våra väskor, lite läsning och lite tv-tittande innan jag kröp ner i sängen och somnade som en stock strax efter halv tolv.

Nu ska jag kila iväg här, på återseende!

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder! Och ni är så snygga :) HerreGud, vad gör ett/ett par kilon, man lever ju bara en gång! Och man är väl inte i USA varje vecka liksom..Näe släpp det där nu & njut! Du är superfin! Hoppas ni får en trevlig helg. Kraaam

2010-05-21 @ 07:56:00
Postat av: Anna

Jag vill bara se mer bilder från NY, får aldrig nog haha.

Önskar er en trevlig helg, så mysigt med bröllop. Kram

2010-05-21 @ 08:14:10
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Malin S

Då kompleterar du och maken varandra perfekt. Han kanske behöver styras upp lite och du behöver "slappna av" lite, förstå mig rätt =)



Ha en bra arbetsdag och sedan önskar jag en säker resa söderut! kramar.



2010-05-21 @ 08:20:11
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Bara kul att få se mer bilder :)

Ha en bra fredag!

2010-05-21 @ 08:25:11
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Jag blir sugen bara att titta på bilderna.Hoppas att ni får en fin helg och att vädret blir soligt och varmt.Kör försiktigt.Kramar från mig

2010-05-21 @ 09:17:43
Postat av: ophelie

Which restaurants did you go to in NY ? Hvae you found a good steakhouse?

(I hope it's not a real credit card in your picture).

2010-05-21 @ 09:40:09
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ophelie:

We didn´t go to any famous restaurants in New York. We didn´t found any great place, unfortunately. But the trip was still wonderful anyway. I have wiped away the numbers on the credite card, so do not worry :-) Have a really nice weekend. Hugs/Anna

2010-05-21 @ 10:10:51
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka fina bilder på er från NY. Frukosten ser riktigt god ut speciellt pannkakorna. Vilka snygga väskor du köpt. Gillar Donna Karan-väskorna och har några själv. Hoppas ni får en trevlig helg och kör försiktigt =) Kram

2010-05-21 @ 10:25:57
Postat av: Designing good life - Sarah

Härligt det ser ut med ett Starbucks besök. Det har något visst det stället! :-)

2010-05-21 @ 11:03:28
URL: http://www.designinggoodlife.se
Postat av: Nicky

Åh vilka mysiga bilder! Älskar Starbucks!!!!!! Önskar dig en härlig helg! Kram/Nicky

2010-05-21 @ 12:41:38
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Elle

Längtar så till New york när jag ser dina bilder! Älskar också Starbucks och alla andra fantastiska caféer som finns överallt i staden!

Kram Eleonor

2010-05-21 @ 12:58:56
URL: http://www.inmygoodiebag.blogspot.com
Postat av: jessi

Vi var också på Johns, visst låg det inte så långt från hotellet! Ser ut exakt som på våra bilder!

Jag älskar Starbucks youghurt och kaffedrinkar... farligt gott!



Ha det så härligt i helgen!



jag går i lyckorus, vi har köpt hus!



KRAM

2010-05-21 @ 13:07:48
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Sara

Ser hur mumsigt ut som helst...jag längtar tills vi får åka iväg på en tripp igen :-) NY står ganska högt upp på listan. Trevlig helg, KRAM

2010-05-21 @ 15:39:25
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Pillan

Åh vad gott med pancakes o Starbucks...slurp! Ha så trevligt på helgens bröllop//Pillan

2010-05-21 @ 19:18:33
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Starbucks får nog bli mitt frukostställe tror jag! Älskar frukt och crunch!



Hoppas er västkustentripp i helgen blir trevlig!



Kramar

2010-05-21 @ 20:22:05
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna

vadå patetisk... VISA att man har amex platina kort måste man ju göra. tönt. varför ska du alltid hävda dig???

2010-05-21 @ 21:02:50
Postat av: Evelina

Ni ser verkligen ut att ha haft en fantastisk resa! Fin du va i Lilly sjalen också! Hoppas nu ni får en en trevlig weekend. Kramar Evelina

2010-05-21 @ 21:55:26
URL: http://eveangelina.blogspot.com/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Evelina:

Jag älskar Lilly sjalen, tycker om den både i färger och med de små blommorna, använt den massor redan =) Så tack så mycket än en ggn!



Hoppas du får en mysig och solig helg!



Kram/Anna

2010-05-22 @ 11:17:27
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Jessica

Älskar bilderna från er resa. Ni verkar haft det underbart och ni är så söta ihop. Blir så sugen på att resa dit själv.



Vilken löjlig kommentar av Anna (anonym såklart) ovan här. En typiskt svensk kommentar. Lagom är bäst, ingen får ha det bättre än "jag", ingen får sticka ut och visa eller vara stolt över vad man åstadkommit eller vad man har för saker för då har man hävdelsebehov eller skryter direkt. Kan inte vara kul att tillhöra den grupp bittra människor i detta samhälle som låter jantelagen leva vidare. Förstår att du vill vara anonym för du gör ju bort dig själv mer än något annat med en sådan kommenatar, töntigt om något!



Hoppas ni får en härlig dag på bröllopet, älskar din outfit.



Kram/Jessica

2010-05-22 @ 11:37:32
URL: http://jessicapesika.blogg.se/
Postat av: Anna

hemskt ledsen jessica, men jag har ingen blogg där jag måste visa upp allt i, jag är nöjd ändå med livet. bitter är jag inte, ej heller avis. både jag & min man har också amex platina ;) tycker bara det är löjligt att "visa upp".

2010-05-23 @ 20:22:49
Postat av: Maria

Kan inte låta bli att inte kommentera detta. En blogg handlar ju om en persons liv som vi andra faktiskt får ta del utav. Jag har heller ingen blogg men gillar att läsa bloggar - speciellt Annas blogg. Jag älskar alla fina bilder som hon tar och delar med sig av. Om man stör sig, varför måste man ens gå in och läsa eller kommentera med negativa ton? Varför inte lägga vikt på det du gillar med hennes blogg? Någonting måste det vara som du gillar om du går in här? Jag anser att "våran" Anna är väldigt generös med sitt liv i bloggen och sina bilder på sin blogg. Hon får ju skriva vad hon vill eller lägga upp bilder på vad hon vill.



Vilken fin helg ni ser ut att ha haft. Strålande väder, vackert bröllop. Ni var lika fina som alltid =) Hoppas du har en fin dag! Kram

2010-05-24 @ 10:29:34
Postat av: Jessica

Till anonyma Anna, du behöver inte vara "ledsen" för min skull. Bara undrar varför man klickar in på denna blogg om man nu tycker att hon som skriver är löjlig/töntig och om man nu stör sig på att saker visas upp? Finns ju mängder med andra bloggar att välja att läsa istället med andra inriktningar där du slipper reta upp dig på dessa världsliga ting. Njut av din och din mans framgångar istället för att sitta bakom ett anonymt nickname på internet och låta avundsjuk och bitter om du nu inte är det och låt andra leva sina liv och göra som de vill. Förstår inte varför vissa har ett sådant behov av att lämna kommentarer som din första? Inte skriver man en sådan av välmening eller för att "hjälpa" utan det görs enbart för att man är elak o sådant förstår inte jag vitsen med och vad man får ut av att vara på det viset? Visst kan man både tycka och lämna sin kritik/åsikt det är inte det, men då finns det trevligare sätt att framföra åsikterna på än vad du gjorde! Men det vet du nog redan, och OM du nu mot förmodan inte förstod hur otrevlig din kommentar lät i tonen så tänk en extra gång nästa gång du nu ska lämna dina åsikter till andra människor. Lev väl!

2010-05-24 @ 12:38:22
URL: http://jessicapesika.blogg.se/
Postat av: Anette

Hejsan!! Kan bara instämma med Jessica och Maria. Avundsjuka tror jag det heter. Jag har heller ingen egen blogg men älskar att läsa andras. Speciellt Anna-starwomans. kram Anette

2010-05-24 @ 21:51:54
Postat av: Jennifer

Du har verkligen en jättemysig blogg! Så mycket härliga bilder och bra inspiration när man är student och ser fram emot karriären ;-)

2010-05-24 @ 22:01:21
URL: http://jennifertjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0