III x Donna Karan



Här kommer bilder på mer shopping från NY, ni är många som frågar. Denna
benvita väska från DKNY tyckte maken att jag skulle köpa, kul när han tycker
till. Kul detalj är att man kan ta av en del av väskan och vips har man en liten
väska om man känner för det. Extra plus för det snygga fodret.



Väska nummer två från samma märke är min första röda väska. Den ser kanske
orange ut på bilderna men väskan är röd. Rött är egentligen ingen favoritfärg, 
men jag tycker att denna lilla väska var riktigt söt med sin guldkedja.
Perfekt partyväska! 




Tredje och sista väskan jag shoppade blev denna svarta. Använde
den redan under våra promenader på Manhattan. Den rymmer mer
än man anar. Jag är supernöjd med alla tre köpen. Väskorna känns 
väldigt klassiska/tidslösa och det känns som jag.    


Kunde inte hålla mig borta från tårtan i eftermiddags (hade inte trott något annat heller i o f s ) Dock tog jag bara en liten, liten bit så lite duktig var jag ändå tycker jag nog. Jag är inget större tårtfan, men detta var en citrontårta med bland annat citronfromage och den var inte sådär sötsliskig som tårtor kan vara. Jag har svårt för allt för söta saker överhuvudtaget, men denna var lagom syrlig och bland det godaste i tårtväg jag ätit faktiskt. Tummen upp för citrontårta!

 

Hann med en snabb sväng på H&M på lunchen, men kom endast ut med ett par svarta leggins med dragkedja. Prövade några klänningar men tycker allt ser så säckigt/hängigt/vitt ut. Passar inte alls min kroppsform, jag ser ut och känner mig som ett tält i vissa för vida plagg. Snyggt på någon som har en nätt A-kupa och är slank, men som sagt på mig ser det inte särskilt fördelaktigt ut. Så ett par leggins fick det endast bli, dem blev jag dock väldigt nöjd med så tummen upp för dem!

 

Idag/ikväll har/är maken på konferens i Skärgården och kommer hem efter 22-tiden, så jag får lite egen tid och tänkte då både smörja in mig med ett lager B U S för att få till lite färg inför lördagens bröllop samt ska jag packa lilla weekendväskan färdigt och redo för att väskan i sin tur ska packas in i bilen imorgon eftermiddag när vi ska köra söderut.

 

Nej nu blir det lite mat, caesarsallad idag likt i tisdags. Perfekt en varm dag som denna.

 

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Therez

Vackra väskor! :)

2010-05-20 @ 18:51:05
URL: http://www.therez.se
Postat av: Zandra

Men oooooo vilka fantastiska väskor du hittat!! Tycker den kära Donna allt som oftast har riktigt fin fina väskor, jag skulle mer än gärna utöka min ensama samling :-)

Hoppas du får en mysig egen kväll innan maken kommer hem!

Ny bil, kuuuuuuul, tell me more ;-)

KRAMAAAAAAAAAAAR

2010-05-20 @ 19:28:54
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: jessi

Supersnygga väskor! Jag har 3 DKNY väskor som jag köpte i deras butiker i NY. Visst har de fräscha ljusa butiker! Kul att se allt du shoppat, blir glad för din skull att du hittat så mkt fint!



Cesarsallad låter helt rätt en solig sommardag som denna, man är så varm så vill inte äta varm mat. Jag äter fruktsallad, mums!



Ha det så gott!

2010-05-20 @ 19:38:42
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anette

Hejsan!! Vilka jättesnygga väskor. Skulle kunna tänka mej alla tre själv. Ha en bra torsdagskväll. Kraam Anette

2010-05-20 @ 19:47:55
Postat av: Elin

Fina väskor! Jag gillade den vita mest! :) Den är verkligen jättefin!

Kramar Elin

2010-05-20 @ 21:21:07
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygga väskor! Jag är lite tråkig och gillar den svarta bäst. Köpte du dem på outleten? Jag köpte min DKNY-väska där för drygt 400 spänn, här hemma går den loss på minst 1100:-



Usch, sådana där dagar i provrummet är inte kul, känner så väl igen mig. Kram

2010-05-20 @ 21:36:06
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Josefin

vilka snygga väskor du köpt!! Stilrena och snygga.

Det verkar som ni haft en toppen resa men skönt och vara hemma igen förstår jag.



Kram

2010-05-20 @ 21:41:35
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Hemmakatten

Snyggt, snyggt, snyggt! Vilka läckra väskor. Roligt att shoppa - så enkelt är det :)

2010-05-20 @ 23:10:10
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: Rebecca

God Morgon!



Vad fina! Jag är väldigt svag för DKNY och det har en tendens att följa med en väska därifrån de senaste gångerna vi varit till Stlhm. Smart av dig att passa på i NY. Har hört att det ska vara lite bättre priser där än hemma? :)



Ja, visst är det kul när karln tycker till lite om kläder, väskor o annat. Har glädjen att ha en som växte upp med att vara smakråd åt sin mamma o syster och han har verkligen förmågan att se i vilken grad saker funkar eller ej. Senast tyckte han till om balkongblommor och jag har inte vågat säga att hans val var det bästa nu väl på plats. Han blir så mallig då! ;)



Massor kramar!

Ps. Men vad 17? Det regnar ju idag?! Det kan vi ju inte gå med på! ;)

2010-05-21 @ 05:51:27
Postat av: Abbe

Vilka snygga väskor! Den vita var verkligen en riktig höjdare

2010-05-21 @ 08:05:49
URL: http://abfabimedelaldern.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Kul att se dina inköp :)



Otroligt fina väskor, förstår att du är nöjd!

2010-05-21 @ 08:28:17
Postat av: Jenlen

Otroligt fina väskor du skaffat! Hoppas du får en underbar dag, så roligt med bröllop! Kram

2010-05-22 @ 08:45:37
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Underbart finfiina väskor!



Måste säga att jag tycker det är riktigt kul att du visar så mkt fina och vackra bilder på allt från ditt hem, resor och inköp etc :-) Inspirerande blogg som jag gladeligen checkar dagligen!



Tack ang huset, så kul att höra! Så fort vi kommer mer iordning här så kommer det bilder..men just nu är det bara kaos här..så det får bli bilder på omgivning och trädgård så länge ;-)



Kram!/Camilla

2010-05-23 @ 16:19:23
URL: http://vitha.blogg.se/
Postat av: Jag

Hej! Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

2010-05-24 @ 14:24:56
URL: http://snostilen.se
Postat av: Suz

Superfina väskor!

Shoppa i NY är balsam för själen hehe



Tycker jättemycket om din blogg & läser den varje dag :)

Du är jättevacker :)



Kram

2010-05-26 @ 07:53:11
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Suz:

Vad kul att du kikar in här och gillar bloggen och tack snälla för din komplimang :-)



Ha en fin onsdag!



Kramar

2010-05-26 @ 08:07:08
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0