Nu är det fredagsmys


Fredagsmys med nyinköpta tulpaner i rosa på köksbordet,
tända ljus och mörka chokladpraliner lättåtkomligt. Där har
ni min fredagskväll denna 12 mars.


Fredagskväll och det händer inte mycket här denna afton. Maken är på After Work med några vänner och jag ligger i soffan och har väl inte tänkt göra så mycket annat heller. Känner att vila och skönt lugn är min melodi denna kväll. 

Har precis ätit champinjonfyllda creps och en sallad med bland annat rucola, granatäpple och sugarsnaps till det. Levande ljus är tända i lägenheten. Det blir "Lets´s Dance" om en liten stund, några praliner och en nybryggd Espresso från vår sprillans nya espressomaskin från italienska Lavazza som äntligen levererades idag. Supernöjd med designen på apparaten, den passar perfekt in här hemma. Hoppas jag kommer vara lika nöjd med kaffet.

Vad gör ni en kväll som denna tro? Hoppas det är något trevlig! På återseende imorgon igen!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har precis ätit en riktig god laxpasta & sett några avsnitt av solsidan. Men nu måste jag snart åka till jobbet & vara vaken inatt :-) Trevlig helg!! Kram

2010-03-12 @ 20:16:39
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Nina

Min fredagskväll är ingen hit, jag försöker trösta min son som har fått kolik. Inget skoj när en liten en vecka gammal parvel bara gråter och gråter.

2010-03-12 @ 20:23:03
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sara:

Ha en trevlig stund/natt på jobbet :-) Trevlig helg till dig också, kraaam



Nina:

Åhh stackars liten kille, lider med er! Hoppas det går över så snabbt det bara går. Styrkekramar

2010-03-12 @ 20:45:01
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter som du hade en härlig fredagskväll vännen.. Ville bara säga att jag saknar dig och är såå glad att vi snart ses.. Ha nu en toppenhelg, själv fixar jag för fullt i nya lägenheten, ska även kolla på Wille, han spelar final i klubb mästerskapet i Tennis, håller mina tummar att han vinner..:) Stor kram på dig fina Anna!!

2010-03-13 @ 08:14:58
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Trevlig lördag!



Hoppas kaffet var till belåtenhet! :) Hoppas också man får se bild på underverket (maskinen alltså)sedan! :) Om inte annat är det en ursäkt att titta på ditt fina kök. ;)



Önskar dig en trevlig eftermiddag på genrepet sedan. Här blir det inga genrep, men väl butiker och annat kul. Kanske också testa en ny, enkel cheesecake efter Nigella-recept. Kan ju vara kul att ha något att smaska på ikväll när fel låt vinner. ;) fniss (Har just inte haft någon favoritlåt i årets utbud.)



Kram hela dan!

2010-03-13 @ 10:10:35
Postat av: Nicky

Tänkte bara kika in och önska dig en riktigt skön helg! Kramar/Nicky :)

2010-03-13 @ 11:00:46
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Halloj Anna,



Låter som en mysig fredagkväll! Ibland tycker jag att det är rätt skönt att få pusta ut i soffan alldeles i sin ensamhet. Eller så är jag bara van vid det, med tanke på sambons alla jobbresor ;)



I vilket fall, ha en mysig lördag! Några trevliga planer? Kraaamar

2010-03-13 @ 12:08:10
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0