Välkommen kära mars




De nya fina kivilyktorna som jag fick av älsklingen förra veckan
pryder just nu köksbordet. Den härliga turkosa färgen passar
perfekt nu till våren. 

Har haft en riktigt skön och oplanerad helg. Sovit länge och mest fixat här hemma. Tvättat, småstädat och mest legat och läst. Om jag tog det relativt lugnt i helgen kommer jag att vara desto mer aktiv denna vecka. Inbokad tid för klippning och slingor hos Stefan på Salong The Venue här i Sjöstaden, flera arbetsmöten, en fikadejt, tjejmiddag och lite annat smått och gott att se fram emot denna första vecka i mars. Dessutom fyller min älskade mamma år på onsdag så det ska såklart även det uppmärksammas.

Tittade igenom semesterbilder från förra året igår och hjälp vad jag längtar tills det är dags igen för semester och sol. Det är nu "bara" tio jobbveckor kvar tills vi reser till New York i alla fall, så underbart skoj det ska bli! Måste se till att samla på mig så mycket bra restips som möjligt. Några har jag redan fått från er rara läsare som jag sparat i en mapp. Ska även se till att jag har planerat min packning väl inför resan.  

På tal om något annat börjar jag bli riktigt sugen på att göra förstärkningar med fransk manikyr. Så fräscht. Har alltid suktat efter snygga naglar även om jag inte är sp mycket för alltför långa naglar. Tror bestämt jag ska spana runt och se om jag inte ska beställa en tid för detta också framöver.  

Nu: mot arbetsveckans första dag!

KramKram ♥

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Godmorgon! Hoppas att du kom välbehållen till jobbet i detta ruskiga marsväder... Var är solen? Tussilagon? Värmen? Fågelkvittret? Det är ju första mars för sjutton gubbar, nu vill jag inte vänta längre på våren ;-)



Jag föreslog ju torsdag häromdagen för middagsdejt men insåg precis att jag skall på en nätverksträff den kvällen men det kanske var lika bra för din vecka verkar vara fullspäckad redan av trevliga aktiviteter :-) Hur ser det ut för dig i nästa vecka, onsdag eller torsdag? Då kanske vi skulle prova på "Vinbaren"...



Ha en skön dag på jobbet, KRAM!!!

2010-03-01 @ 08:01:11
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Å så fina lyktorna är! Vill också ha :)

Verkar som att du har en riktigt trevlig vecka att se fram emot!

KRAM!

2010-03-01 @ 08:21:59
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja, jag gillar oxå snygga naglar :) Så du kan få bli "försökskanin" och jobbet att hitta en bra nagelteknolog (för det är sååå svårt).Inte allt för långa och med fransk manikyr, yes! Jag väntar med spänning...hihi!Ha en fin vecka! Kraaam

2010-03-01 @ 09:01:45
Postat av: Lina

Den nya färgen är verkligen härlig...tror jag också kommer utöka samlingen med minst en härligt vattenturkos lykta.



Hoppas du får en bra start på arbetsveckan.



KRAM

2010-03-01 @ 10:45:38
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åå jag fingrade på de vackra vattengröna kivisarna i fredags.. men näää de får vänta tills vi flyttat in :-D

Härlig att vi nu entrar mars! Nu kan de ju bara bli bättre!

Åå BARA 10v kvar... AVVIS så de står härliga till :-)

Naglar är så fina, jag går också och suktar och funderar lite på att vårpiffa naglarna de e ju så fräscht! Men även de får bli efter flytten! Livet står nästan still nu i två veckor HAHA!

Ha en skön måndag fina!

KRAMAR

2010-03-01 @ 10:57:00
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: madde

de där är ju bara så underbart fina,måste jag inhadla i gbg i helgen:)

2010-03-01 @ 11:51:44
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Designing good life - Sarah

Jag tror inte att det är möjligt att få för många kivilyktor! Perfekt att variera färg efter säsong.

2010-03-01 @ 16:53:32
URL: http://www.designinggoodlife.se
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Fina lyktor. Tiden går verkligen så fort. Redan tredje månaden för 2010.

2010-03-01 @ 18:35:12
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Kakan

Hej Anna! Kul att hitta hit! Superfin blogg och fantastiskt fit hem. Nu vill man fixa här hemma också;-)



Du undrade ju över bänkskivan, bredden, men visst menar du djupet va? Mätte djupet och skivan är ca 61 så om ni behöver 60 ska ju det gå bra!!

Vi är supernöjda med både diskhon och blandaren:-)



Ska kika vidare i din blogg. Har ett åar frågor jag med sedan.



Kram från Karin i Sundsvall

2010-03-01 @ 18:59:17
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0