Uppladdning pågår


Nya örhängen inviger jag troligtvis denna kväll eller så
blir det enkla pärlörhängen, har inte riktigt bestämt mig
ännu. Dessa kommer i vilket fall som helst från H&M


Lacket för kvällen blir "Linda" från Make Up Store

Blir nog min grå klänning från Zara jag visat er tidigare som
åker på denna fredagskväll tillsammans med svarta spets
strumpor. Jag har tagit bort "ballongeffekten på klänningen
genom att sprätta upp den nertill. Blev snyggare fall på den. 

Lite halvstressad känner jag mig i denna stund, massor jag inte hunnit fixa ännu och snart dyker mina pinglor upp här i Sjöstaden. Maken befinner sig på annat håll ikväll som det ser ut just nu i alla fall. Så jag huserar fritt här hemma och kan spela nya melodifestivalskivan jag laddade hem till Iphonen imorse på repeat om så önskas. Köpte även Rihannas skiva förra veckan, sååååå jäkla bra så jag kommer troligtvis alternera mellan dessa skivor ikväll, party on!

Den vitachokladmoussen som jag svängde ihop igår och som nu stått på kylning över natten har fått sig ett lager med uppfriskande passionsfrukt på toppen. Tror det kommer att bryta av perfekt mot den söta moussen. Har även hunnit med att svänga ihop en sallad med prosciutto, fetaost, granatäpple och annat gott som jag tänkte vi skulle äta som förrätt. Har hämtat inspirationen från bloggträffen i Örebro i november då bästaste Katta bjöd på något liknande. Till varmrätt blir det en pastagryta med saffran, blåmusslor, vittvin, pilgrimsmusslor och färska räkor. Blir den lyckad kan ni räkna med att receptet kommer här på bloggen till veckan.

Har känt mig nästan överfylld av positiv energi denna fredag. Kanske för att det just är fredag, men känns som jag mest bara är glad i största allmänhet. Älskar när man upplever den känslan utan vidare, som ett lyckorus fast utan direkt anledning. Absolut bästa ruset enligt mig. Från ett rus till ett annat, nu ska jag korka upp en flaska vitt och påbörja kvällens varmrätt.

Ha en underbar fredagskväll och lova att ta hand om er. Kommer förmodligen peppra er med bilder från kvällen framöver. Jag brukar vara rätt bra på det här med att fota i tid och otid så jag har en känsla av att det kan bli en och annan bild. Tillsist tack snälla för era rara kommentarer om mitt nyklippta och slingade hår, är ju frisörens förtjänst egentligen så jag tackar i min tur duktiga och trevliga Stefan.  

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: AnnaS

Som alltid underbart vackra bilder, en riktigt härlig energi och happy helg-feeling! Låter som en fantastiskt bra start på denna första helg i mars månad detta tjugohundratio. Njut!♥



Kram kram



Ps. Ja ditt hår är rent sagolikt vackert, men så är ju även du.. :-)

2010-03-05 @ 17:49:43
Postat av: grommis

Ah, ha en fantastisk kveld med jentene i kveld, menyen høres knallgod ut:)

2010-03-05 @ 18:14:46
URL: http://grommis.blogspot.com
Postat av: Ann-Louise

Ja Paris kan man nog besöka massor med gånger utan att tröttna!! Det är ju bara några timmar bort egentligen.

Hoppas ni får en lyckad partykväll! Du kommer att stråla med ditt nyfixade hår och fin outfit!



Stor kram från Ann-Louise

2010-03-05 @ 18:42:26
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej raring!

Du kommer att vara urtjusig i kväll! Diggar lacket!



Tack för inbjudan!! Kommer jättegärna, men är i Gävle på föreläsningar den dagen och måste kolla hur dags jag slutar innan jag kan lämna klart besked!

Men som sagt- det vore urkul att få fira dig med pompa och ståt!



Ha en riktigt kul kväll med girlsen nu! Puss och kram!

2010-03-05 @ 19:22:23
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Vilken underbar blogg jag hittat! =) Älskar din inredningsstil, såå fint och fräscht! Ha det så trevligt ikväll!

2010-03-05 @ 20:16:03
Postat av: Anna

Jag hoppas att du får en trevlig och härlig kväll!

varma kramar till dig!

2010-03-05 @ 22:44:20
URL: http://dromvillan2009.blogspot.com
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Otroligt snygga örhängen. Ha en bra helg.

2010-03-06 @ 08:48:04
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Susanne

Supersnyggt!

Hoppas kvällen blev lyckad och att du mår bra idag ;o)



Ha en jätteskön lördag och hoppas solen lyser över Stockholm idag.

Kramisar

2010-03-06 @ 10:30:42
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Sjantika

Jättesnygg klänning! Och vad god den där skaldjursrätten lät, ett recept hade suttit bra!

2010-03-06 @ 12:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0