Välkommen finalvecka!


Min nyshoppade rosa kofta. Tycker att den är riktigt söt och passar både
till ett par snygga jeans eller till en kjol på jobbet. Jag har sedan tidigare
både en svart och en jadegrön i samma modell, men denna känns härlig 
vårig i jämförelse.  

God morgon! Så har vi gått in i finalveckan när det gäller schlagern och det är alltså måndag igen. Ser framemot de kommande dagarna som är ganska så uppbokade, kul!

Imorgon efter jobbet ska jag möte upp Camilla som jag lärde känna och umgicks med när vi båda pluggade i Lund för en herrans massa år sedan. Vi tappade tyvärr kontakten när kursen i Rättsociologi var avklarad och har inte setts sedan i början av 2000-talet (känns ganska galet att det är ungefär 8-9 år sedan nu, tiden gåååår fort). Ska bli riktigt skoj att träffas igen. På torsdag blir det ytterligare en date efter jobbet. Då jag ska möta upp Caroline här i Sjöstaden för en liten middag och uppdatering om vad som hänt sedan vi sågs sist i februari. På lördag är det sedan genrep i Globen och schlagerlördagskvällen kommer att tillbringas med ett gäng lika schlagertokiga som jag hemma hos väninnan Lisa. Så min vecka är inte helt innehållslös med andra ord, dessutom har jag såklart arbetet att sköta däremellan.

Måste säga att jag är oerhört nöjd att mitt lilla "nyårslöfte" hålls, att jag försöker ta tillvara på mina vardagskvällar när det passar och inte bara går hem och sjunker ner i soffan och är allmänt osocial. 

Nu ska jag fixa håret och sedan ska jag bege mig mot jobbet. Sköt om er och på återseende!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Koftan är jättefin, härligt vårig färg. Har en svart men det känns ju inte lika "vårkul".



Hoppas du får en fin start på veckan tjejen!



Kramar Anna

2010-03-08 @ 09:15:36
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Jag har koftan i både svart och grått men den rosa var ju bara för söt... Vårig och glassig nyans! =)



Ha en bra start på veckan, kraam!

2010-03-08 @ 10:50:26
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken söt kofta! Fint med lite ljusare färger nu till våren:)



Låter som du har en händelserik och rolig vecka att se fram emot.



Kraam på dig

2010-03-08 @ 11:02:19
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: patrik

Hej,



Jag har varit inne och kikat på din blogg. Den är väldigt fin, man ser att du lägger ner tid och energi på den.



Jag har en sida, www.bloggpeng.se, där vi lär bloggare hur man kan tjäna pengar på sin blogg genom att lägga ut annonser själv. Man behöver inte ha flera tusen besökare om dagen för att tjäna en slant. Du kanske redan tjänar pengar på din blogg idag?



Gå in på sidan och registrera dig och börja tjäna pengar redan idag!



Sen är det ju så här också, om man vill ha en proffsig blogg så måste man ha en .se-adress. Vi erbjuder detta. För 29kr i månaden blir du också proffsbloggare. Säg till om du vill ha hjälp med detta.



Om du vill få fler besökare till din blogg kan jag lägga upp din blogg på www.bloggpeng.se om du skriver ett trevligt inlägg om oss i din blogg. Vi har flera tusen besökare om dagen och kan ge dig många besökare.



Vad tror du?



Vänliga hälsningar,

Patrik

[email protected]

2010-03-08 @ 11:28:53
URL: http://www.bloggpeng.se/
Postat av: jessi

underbart söt kofta!

jag måste säga att du verkligen har höllt ditt nyårslöfte, härligt med roliga vardagskvällar!



Såå roligt för dig att se genrepet på lördag, jag måste komma ihåg till nästa år o försöka hinna köpa biljetter! Du får påminna mig! hihii...



Många kramisar till dig!

2010-03-08 @ 11:29:44
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Halloj Anna!



Försökte posta en kommentar imorse, men det fungerade inte. :( Ville bara tacka för det goda skratt jag fick när jag turligt nog gick in i gårdagens inlägg igen och läste din kommentar! Du är för rolig du -och du har givetvis alldeles rätt! Det vore ju ganska skrattretande om han satte solglasögonen på läppen! ;)



Massor måndags-kramar!



Ps. Tack för tipset om koftan. Har ju letat efter något med puffiga ärmar och i ngn trevlig färg. Måste nog ta en vända till på H&M och se om den den trots allt kanske finns inne, men att jag bara hittat andra färger.

2010-03-08 @ 11:32:31
Postat av: Lily

Hej!

Superfin kofta!

Får man fråga hur många år du blir?:) hihi

2010-03-08 @ 13:23:28
Postat av: madde

Vilken fin topp/kofta.

Håller med dig det e superviktigt att man tar vara på kvällarna. Livet blir bra mycket roligare då:)



Hoppas du får en fin vecka

Kram

Postat av: Jenlen

Kikar in och önskar dig en toppenvecka! Så avis på att du ska iväg o se genrepet på lördag hade ja mer än gärna också velat..kram kram

2010-03-08 @ 14:37:43
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag köpte precis en likadan kofta igår när jag som hastigast var inne på HM. Föll för färgen direkt. Hade tänkt att visa upp den i min ganska oaktiva blogg:)

Kom nyligen tillbaks till jobbet efter en sen lunch i Sjöstaden.



Ditt "nyårslöfte" är verkligen en bra idé.



Tack för en superbra blogg som jag dagligen följer!



Kram

2010-03-08 @ 15:05:25
URL: http://vitvaning.blogg.se/
Postat av: Camilla W

Crazy vad tiden går!! Minns som igår lilla radhuset på Gunnesbo :-) och ett ganska galet nyårsfirande... Ses imorgon! Kram!

2010-03-08 @ 16:47:29
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Patrik:

Jag ska fundera på saken, tack för kommentaren!



Lily:

Jag fyller hela 33 år :-)



Jeanette;

Tack vad glad jag blir att läsa att du följer min blogg dagligen :-) Välkommnen åter, kraamar

2010-03-08 @ 16:47:46
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Camilla W:

Ja visst går tiden, särskilt när man ser tillbaka på det som varit/hänt :-) Ja radhuset i Gunnesbo och just det, nyårsfirandet hade jag glömt eller förträngt kanske - haha! Japp då ses vi imorgon, mysigt! KRAM

2010-03-08 @ 16:50:48
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har en sån fast i svart, den har jag använt hur mycket som helst. Nu funderar jag på en rosa *



Ha en skön kväll!

2010-03-08 @ 18:24:13
URL: http://www.tulpaner.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Supersöt kofta Anna, kommer bli perfekt nu till våren:)



Vilken skojig vecka du har att se fram emot och som du säger är det verkligen kul när man kan ta vara på kvällarna i veckorna också.



Sköt om dig. Kram

2010-03-08 @ 18:31:52
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anette

Hejsan!! Vilken söt och vårig tröja. Lyckliga du som ska på genrepet på lördag.Bra att du fortsätter med ditt lilla "nyårslöfte". Ha en bra kväll. Kram Anette

2010-03-08 @ 19:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0