Trött måndag



Så här firar jag min semester ;-) Djupt nersjunken i en skön fåtölj, ätandes
färska jordgubbar med mjölk, alkoholfri cider i cocktailglaset & lite kärlek på
det. Bilderna är från veckan när vi befann oss i Drøbak/Norge.

Idag har jag vart riktigt trött i mössan. Tror det är allt det grå på himlen de senaste dagarna som gör det lite extra trist på någotvis, man tappar liksom farten och energin som man annars automatiskt får av sommar och sol. Tog det första steget utanför ytterdörren först denna kväll då maken och jag var ute på ett kul litet ärende, dessförinnan har jag bara skrotat runt här inne heeela långa dagen. 

Har precis avslutat en tallrik med blåbär och mjölk. Smaken påminner om när man var liten, så underbart gott. Nu ska jag sjunka ner i soffan framför tv:n. Ska se klassikern "Top Gun" med Tom Cruise om en halvtimma, dock får jag väl se hur länge jag håller mig vaken, så det blir helt enkelt inte roligare än så här denna måndag.

återseende imorgon igen, då förhoppningsvis med nya pigga tag.

Kram/Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Men så skönt med fotmassage! Det måste jag nog också fjäska till mig snarast!



Å, tack för awarden! =) Huh, jag är urdålig på utmaningar och avslöjanden men jag ska göra mitt bästa för att få ihop någonting i dagarna. Tack än en gång!



Vad roligt att ni är igång med babyshoppingen! Ursöta grejer! Hade också en låda i garderoben som jag fyllde på och den blev överfull mot slutet kan jag säga ;) Vilken vagn ska ni välja? Kan tänka mig att det snart börjar bli dags med en liten beställning med tanke på leveranstiderna...



Ser att du också börjar få en hel del "goda råd" av läsare. Ta allt med en nypa salt! Har nog aldrig fått så många goda råd och åsikter som efter jag avslöjat att jag skulle bli mamma! =)



Kraam kraam

2010-07-26 @ 21:59:24
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Zandra

Lata semesterdagar är du helt klart värd Anna-Panna!

Hoppas du känner dej piggare imorn redan.

Buffa Myris!

Kramar

2010-07-26 @ 21:59:51
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: malin

Klassiker som Top Gun funkar alltid och på samma dag som färska bär och fotmassage kan det ju inte bli bättre :)

2010-07-26 @ 22:23:43
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: Rebecca

God Morgon!



Ja, skönt med lata sommardagar!



Faktiskt fick vi riktigt skönt väder på måndagen sen. Visst var det mulet, men det var varmt, ja lätt kvavt och en och annan solglimt på kvällen! Dög utmärkt åt mig! Hoppas det blir minst lika varmt idag!



Massor kramar!

2010-07-27 @ 06:13:15
Postat av: Annas inspiration

Hej hej!



Jag hoppas du vaknar pigg och glad i dag :-)



Håller med om att energin inte blir densamma när vädret är grått och trist, speciellt inte när det är sommar. Jag har visserligen uppskattat att tända ljus i helgen och mest av allt...mina fötter har inte varit så svullna. Minns ej hur det såg ut innan dunderklumparna gjorde entré, eventuellt som dina kanske ;-)



Ha en fin tisdag med dina hjärtan.

KRAAAM

2010-07-27 @ 07:12:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Blåbär och mjölk, det låter gott! Ska nog köpa hem lite bär från torghandeln idag. Nyttigt o gott!



Top Gun var en favorit i ungdomens dagar... jag hade en gigantisk planch på Tom Cruise i mitt flickrum... Den med Coctail!



Det är helt förståeligt om du inte orkade se filmen, när man är gravid får man vara tröttis!



KRAM

2010-07-27 @ 09:18:08
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Pillan

Men gud va härligt lyxigt du har det;) Precis som det ska vara! Tack för din fina kommentar. Ja det rådet jag kan ge och som jag vet hjälpte mig är att kunna slappna av! Att bara koncetrera sig på varje värk en efter en och inte spänna sig utan bara ge sig hän...Låter kanske flummigt men när man har ont och samtidigt spänner sig så gör det ju ännu ondare. Så börja träna avslappning;) Fortsätt nu att softa och ta igen dig/Kraam PIllan

2010-07-27 @ 11:32:22
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0