Regning lördagskväll




Bjuder på lite bilder från tisdagens tjejmiddag hemma hos Anna eller rättare
sagt hemma hos hennes föräldrar då hon bor där tillfälligt. Supergod mat &
underbart sällskap. Jag själv lyckades inte komma med på en enda bild för
ovanlighetens skull. 

Så har vi precis trotsat vädergudarna och grillat i regn och blåst. Supertrist väder här denna lördag, lite höstvarning på någotvis. Alldeles mörkt så man har t o m fått lov att tända lampor här inne. Inte riktigt så man önskar att en sommarkväll i juli ska se ut, men vi har ju haft det underbart fram tills detta, så man ska väl inte börja klaga redan. Efter regn kommer solsken som Roland i Rolandz säger. Hoppas han har rätt och att molnen skingras å det snabbaste.

Kvällens grillmiddagen blev iallafall lyckad oavsett väder och vind och nu sitter man här med än mer svullen mage än vanligt, mätt och belåten. 

Vet inte vad som händer resten av kvällen, tar det som det kommer helt enkelt. Just nu sitter jag iallafall uppkrupen i en av sofforna och myser medans diskmaskinen står och brummar lite lätt och min äkta hälft sitter med sin laptop mittemot. Supersociala med andra ord.

Ha en skön kväll och på återseende imorgon! Då hoppas jag att vi vaknar till strålande sol!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hoppas också på sol imorgon!

2010-07-24 @ 20:16:51
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: sara

hej anna!



jag har nominerat dig till en blogg award, jag tycker nämligen att din blogg är superhärlig!

2010-07-25 @ 11:36:35
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Sara

Regnar i sundsvall idag, hur är vädret i huvudstaden tro ? :-)

2010-07-25 @ 11:40:11
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag hoppas också Roland har rätt!!! :)



Fortsatt trevlig söndag!



Massor kramar!

2010-07-25 @ 12:04:17
Postat av: Annas inspiration

Härliga bilder! Det är ju fantastiskt att ni fortfarande håller kontakten efter alla år.



Funderar ni på flytta tillbaka till västkusten någon gång? Eller känns det som ni är rotade i Sthlm? Det är ju såklart inte det lättaste att röra på sig med tanke på jobb osv.



Kramis

2010-07-25 @ 13:37:27
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0