Äntligen är fredagen här


Min last just nu, iskall vattenmelon i skivor, superläskande & perfekt
fylld med en massa vätska. Skålen kommer från Bruka, värmeljus-
stakarna & olja/vinäger flaskorna från Cult Design. Avlångt fat som
flaskorna står på är från Åhlens.


Äntligen är sista arbetsdagen här, snart ÄR det verkligen semester för min del. Jag har redan hunnit med det mesta som måste vara klart innan eftermiddagen är till ända, så jag kommer nog t o m kunna gå hem lite tidigare som det ser ut. Maken och jag åker ner till Västkusten antingen direkt efter jobbet eller tidigt imorgonbitti. Han stannar över helgen där nere och jag i vad det ser ut som nu iallafall, en vecka. Maken ska träffa ett gäng med karlar imorgon lördag och vad de ska hitta på vill jag inte ens veta. Det brukar gå vilt till när de har sina middagar har jag förstått ;-)

Igår hade jag riktigt ont i magen. Var helt uppsvälld och det kändes som jag skulle spricka stundtals. Jag såg  mer ut att vara i vecka 30 än i mina i jämförelse "fluttiga" 19 veckor. Det var t o m jobbigt att gå hem från jobbet så jag fuskade och tog Tvärbanan. Låg sedan hela eftermiddagen och halva kvällen på rygg då det kändes bra mycket bättre så fort jag låg ner. Jag som oroat mig för det mesta hittills, oroade mig dock inte denna gång för att det var farligt för Myris, utan vet att det "bara" var mina tarmar som spökade. Dock är det väl tack vare lillplutten som mina tarmar lever sitt egna liv just nu. Tack för det vår lilla busunge ;-)

Påtal om magen så är ni många som skrivit och vill se en magbild så jag får väl se till att fota en när jag är nere på Västkusten i veckan. Har inga bilder som passar sig för bloggen som det är just nu. Nä hör ni, nu måste jag kila, plikten kallar en sista gång på fyra veckor!

Ha en skön helg, så hörs vi nästa gång från den västra sidan av landet.

Kram/Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Pillan

Ja vattenmelon är perfekt i värmen och proppa i dig av jordgubbar och bunkra upp med extra Järn!! Kan behövas längre fram...

Ha nu en riktigt skön semester och njut av att träffa dina nära!

//PIllan

2010-07-09 @ 07:27:07
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Välkommen till västkusten! =) Bor i Fjällbacka!

2010-07-09 @ 08:53:52
Postat av: Malin

Va kul om du lägger upp "magbilder"...jag själv tyckte de kändes väldigt privat att ta av kläderna o ta kort för min blogg så de magbilder jag tog för blogg osv de tog jag med tajta kläder som verkligen visade magen...

Har ni börjat köpa nått till Myran?! Funderat på vagn osv?

Ha en toppenvecka på västkusten!

kramar

2010-07-09 @ 09:04:33
URL: http://minlillavardag.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Halloj!



Mmm vattenmelon, köpte faktiskt en igår som jag ska fortsätta smaska på idag. :) Idag är jag faktiskt ledig, ev på måndag också om det är uppehållsväder. Det är inte dags för semester nr två ännu, men skönt att vara lite småledig emellanåt. (Ska visserligen jobba lite (press) på Getaway Rock Festival imorgon, men ändå.)



Hoppas du får en härlig semester nu! :)

Massor kramar!

2010-07-09 @ 09:40:13
Postat av: Johanna

GRATTIS GRATTIS TILL Den lille pojken i magen!

2010-07-09 @ 10:32:54
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Elin

Såå gott, blir alltid så törstig när jag ser bilder på vattenmelon ;)



Tack för tipsen, vi får se hur vi gör om vi tar en sista minuten resa eller om vi åker runt i Sverige, eller både och ;)



Ha det underbart på semestern nu och hälsa lillen inne i magen också :)



Kramar

2010-07-09 @ 11:12:16
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Linda H

Åh va härligt med en liten bebis på gång !! Grattis !! Ni har många fantastiska stunder framför er :)

2010-07-09 @ 13:05:37
URL: http://tradgatan21.bloggplatsen.se
Postat av: Miia - There´s no place like home

Äntligen semester - tjohoo! =)



Önskar dig en bra vecka på Västkusten! Kram /Miia

2010-07-09 @ 17:46:02
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Grattis till semestern!



melon är gott!!!



Hade problem med mina tarmar några ggr i andra och tredje månaden men sedan släppte det & jag tror säkert att det blir bättre för dig snart.



Hoppas resan gått bra & njut av ledigheten med nära o kära.



STOR KRAM!

2010-07-09 @ 20:51:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Gabby

GRATTIS! Läste om graviditeten:) Gud va roligt för er. En liten pojke också, så kul! Många Kramar

2010-07-09 @ 22:14:11
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: "Strumpan"

Här missar man att läsa din blogg någon vecka och vad får man läsa då :)

Vad roligt att ni väntar en liten, stort grattis och lycka till!! Kram Linda

2010-07-09 @ 23:08:39
Postat av: Johanna

Kommer hem efter en v. semester och läser den fantastiska nyheten att ni väntar barn!! All lycka! Vad underbart fantastiskt.

2010-07-11 @ 09:54:11
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Nicky

Mums!!! :) Älskar vattenmelon, sååå gott och läskande på sommaren.



Önskar dig en trevlig kväll! Kram/Nicky

2010-07-12 @ 17:02:25
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0