Veckovill tisdag




Oh my.. vilken respons jag fått på förra inlägget. Har läst vart och ett av era omtänksamma och kloka kommentarer och ni behöver inte "oroa" er för att jag ska sluta blogga, men jag kommer att vara noggrann med att märka alla bilder jag lägger ut från och med nu som det är personer på. Supertrist för detta kommer ta ytterligare tid att hålla på med som jag kunde lägga på fler inlägg istället, men vissa förstår inte spelets regler så det får bli så. Jag kan även meddela att jag redan igår både polisanmälde och rapporterade personen till Facebook. Jag har dock ingen större förhoppning att personen kommer att kunna spåras, än mindre få någon påföljd för förseelsen, men för mig är det i alla fall ett statement att jag INTE under några omständigheter accepterar denna typ av handlande. Jag tycker att det är bedrövligt att vuxna människor inte förvaltar sin tid bättre än att ägna sig åt att leka att man är andra personer. 

Så var det redan tisdagskväll. Eftersom jag hade semester igår har denna dag känts som en måndag. Har kommit på mig själv flertalet gånger med att fundera i ”måndagsbanorna”. Oavsett så har det vart en bra dag med bland annat ett långt eftermiddagsmöte med villkorsöversyn, riktigt ”spännande”. Mera snö har fallit denna andra februari, inte mycket men nog har det dalat flingor hela eftermiddagen i sakta takt, lite tröttsamt! 
 

Kvällen blir lugn och skön, har sett "Halv åtta hos mig" och ska strax lägga mig och läsa innan jag ska sluta de blå för denna dag. Ska tillsist gratulera min kära vän Sofia och hennes man som fick en liten gosse i förrgår och lilla Nelli har då äntligen blivit storasyster. Hoppas ni har det bra alla fyra och att ni njuter av livet som tvåbarnsföräldrar ♥ Tänker på er. 
 

Ha en mysig kväll nu och sköt om er. Kramar ♥ 


Kommentarer
Postat av: Sjantika

Låter bra att du tog itu me det på en gång! Å vem vet, kanske får tom tag i den sjuka personen som verkar ha lite för mycket fritid... Hoppas att du får en bra onsdag och att vi kommer få fortsätta läsa din blogg, jag är helt fast! =)

2010-02-02 @ 20:49:31
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sjantika:

Läste bloggen om Victor, fy vad orättvist, men nu har de ju fått en liten söt Vilma, även om det såklart inte kan ersätta det förlorade barnet, men måste ändå kännas skönt för föräldrarna. Fy vad mycket orättvisor det finns ute i vår värld.



Kul att du är fast i min blogg, måste jag se till att vara kvar då ;)



Ha en fortsatt mysig kväll och jag hoppas såklart att få veta vem personen med det sjuka intresset för mina bilder är.



Kramar

2010-02-02 @ 20:53:55
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Haha tack fina duuu!! Piffade till de me lösfransar o de gjorde ju nästan allt ;-)

Hoppas din tisdag varit bättre än måndagen.

Massa kramar till dej vetu´!

2010-02-02 @ 21:36:35
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tyckte du gjorde helt rätt att polisanmäla!! Finns så många sjuka människor där ute tyvärr!:(( Jag har börjat märka mina bilder använder mig av ett program som heter Picasa som man kan ladda ner gratis som finns på nätet sök bara på google! Det går rätt fort att göra det där inne! Stor kram

2010-02-02 @ 21:40:59
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: EVA ERICSSON

MYCKET TRÅKIGT DET SOM HAR HÄNT DIG.HOPPAS ATT DU KAN FÅ BORT BILDERNA OCH ATT DU FÅR VETA VEM DET ÄR.TYCKER SÅ MYCKET OM DIN BLOGG,LÄSER VARJE DAG OCH BLIR SÅ GLAD.

KRAM EVA

2010-02-02 @ 21:53:26
Postat av: Christina

Blev så upprörd när jag läste vad som hänt! Bra att du polisanmälde! Hoppas du får mycket positiv energi också av alla stödjande inlägg! Stor kram!

2010-02-02 @ 21:59:58
Postat av: Emma

Godkväll!



Hoppas verkligen att boven åker fast! Inte klokt va människor tar sig till nuförtiden!



Här snöar de som bara den just nu & lär väl fortsätta imorgon.



Stor Kram till dig Anna & sov gott

2010-02-02 @ 22:27:34
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

God Morgon!



Du gjorde definitivt rätt i att polisanmäla -man måste göra en markering även om chansen känns liten att vederbörande åker fast. Lika rätt gör du i att märka bilderna.

Jag är jättegad att du vill fortsätta blogga trots det som hänt och det gäller säkert många med mig. :) Det är en trevlig guldkant på tillvaron att komma in här en sväng då och då. :)



Förstår precis -veckovill när man varit ledig, menar jag. Men veckan kommer säkert kännas kort och det är ju aldrig fel! ;)



Massor kramar!

2010-02-03 @ 05:45:45
Postat av: Åsa

Hej! Tycker du gjorde helt rätt som polisanmälde händelsen. Vilka sjuka människor det finns, stjäla andras identitet!!!! Hur som helst önskar jag dig en bra dag i dag.

2010-02-03 @ 08:47:15
Postat av: Gabby

Hoppas du får tag i den skyldige!:( Blev dock väldigt glad när jag läste att du ska forts blogga:) Önskar dig en fin onsdag vännen min! Puss & kraam

2010-02-03 @ 09:03:28
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Maria

Så bra att du gjort en anmälan på personen som lagt ut bilder på dig. Hoppas att de på något vis kan komma åt den som gjorde det. Skönt att du inte inte kommer sluta blogga. Jag älskar din blogg! Hoppas att du får en härlig onsdag fina Anna. Kram på dig!

2010-02-03 @ 09:13:55
Postat av: jessi

Härligt att du ska fortsätta blogga!!!



KRAM

2010-02-03 @ 10:04:47
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Stämningsfullt

Bra att du har anmält! Har tänkt så mycket på dig sen igår.....

Så fint och enkelt med videkissarna i vasen! Ska jag nog härma :)

Kram!

2010-02-03 @ 10:09:28
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Angelica

Hej Anna

Vad jobbigt det blev...har inte tänkt på att folk skulle ta bilder jag som lägger ut så mycket på Livia men man får tänka på vilka bilder man visar.

Ha en fin dag tack för trevlig blogg

kramar Angelica

2010-02-03 @ 11:16:15
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra att du ej slutar att blogga helt men synd att de ska ta mer tid för dig när du bloggar... Hoppas de löser sig!

2010-02-03 @ 16:02:35
Postat av: Tess | Stylish-B.se

Bra att du polisanmält det.

2010-02-03 @ 16:10:23
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0