Lördagsmys


Lördagsmyset sprider sig i Sjöstadshemmet.

Lördagskväll, tända kivilyktor, nystädat hem, väldoftande liljor på köksbordet, kvällens middag puttrar i ugnen, lillmyran gör sig påmind med sparkar i magen emellanåt och älsklingen ♥ sitter här i soffan tillsammans med mig. Jag önskar mig inte något mer i hela världen just nu. Mys på hög nivå är vad det är, iallafall sett ur mina blå ögon. 
 
Hoppas ni har en lika fin lördagskväll och att vi "ses" här i cyberspace imorgon igen! 

Kram/Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååå - kärlek <3

2010-08-28 @ 20:44:18
Postat av: sandra

Mysigt! Hoppas ni får en bra kväll! Kram

2010-08-28 @ 20:56:19
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej,

vilken fin blogg!!



Jag såg i något inlägg från tidigare i veckan att du funderar lite på babykläder i neutral stil. Precis som jag! Vår kille har nu hunnit med sitt första levnadsår och är nu en stor kille - men ändå lika stilfullt klädd. Jag hamstrade bodys i piké-modell i vitt och marint från KappAhl (alltså alla storlekar han skulle komma behöva). Väldigt prisvärt då GANT säljer samma modell för 10ggr priset. Till detta passar marinblå mysbyxer likväl som manchesterbyxor i beige eller marinblått.



H&M har en del baskläder i vitt, marin och ljsublått. De hade även bodys i pikémodell i ljusblått och vitt för de allra minsta tidigare.



Benetton har fina skjortor, pullovers och jackor i klassiska snitt.



ZARA baby har också fina skjortor och annat fins i ljusa behagliga färger.



Jag tror att POP fortfarande har enfärgade bodys i piké-modell i vitt och matinblått - men de är också bra mycket dyrare än KappAhls.



Anledningen till att jag tjatar så om dessa bodys i pikémodell är för att det ser så mycket mer klätt ut med den halsen. Det finns ju inte så mycket mer man kan göra för att förtydliga pojk-looken. (Till vår storasyster frossar vi i rosa klänningar...)



Tack för en fin blogg & stort lycka till!



Cecilia

2010-08-28 @ 21:15:27
URL: http://bentlingerliving.blogspot.com/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Cecilia:

Tusen tack för alla tips och jag ska så fort som möjligt spana in pikébodysarna på KappAhl =) Ha en härlig lördagskväll, kram/Anna

2010-08-28 @ 21:38:22
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pikébodys från Kappahl rekommenderas varmt! Vi har ett gäng. Finns både med lång och kort ärm och är bättre än Pop!

2010-08-28 @ 23:06:42
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anonym:

Måste spanas in snartas möjligt som sagt, perfekt med alla tips ni kommer med, tack =)

2010-08-28 @ 23:10:24
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Nina

Det var bara lilla jag som var anonym... Ett annat tips förresten: bästa stället för bodies är Engelska kedjan Marks & Spencer. Fem bodies för 100 kr med bättre kvalitet än t.ex. Pop. Även med frakt från England är det värt det. Hoppas att ni har en skön helg och att det är frid och fröjd därhemma! Kram!

2010-08-28 @ 23:14:02
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hallå där!



Sammandragningar redan, låter inte heller vidare kul. Ironiskt att vi bara för en vecka sen hade en dialog ang att vi båda är så förskonade från diverse krämpor och upplevt stora delar av graviditeten "känns nästan som vanligt i kroppen".. Och så slår värken till bara några dagar senare. Tji fick vi! Irriterande att vara orörlig som en barbamamma/85-åring/höggravid men med en tinitiny mage.



Väldigt kärleksfullt och rart inlägg här ovan btw! Har en bra söndag!!



Kramar

2010-08-29 @ 10:15:21
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Annas inspiration

Hej vännen!



Stort tack för din grattishälsning.

ÅHH det är helt överväldigande att vara mamma, kärlek är så stor att man blir helt golvad.



Hoppas tiden går fort till er älskling är här.



Ha en fin söndag

KRAAAM

2010-08-29 @ 11:10:50
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej,

Har läst din blogg sedan jag googlade brudkrona och hittade till din blogg. Din blogg är så mysig så har läst den sedan dess ligger bland mina bokmärken på datorn. Älskar dina bilder från ert hem, får så mycket inspiration!

Däremot blev det aldrig någon brudkrona för min del (gift sedan juli i år) =)

2010-08-29 @ 11:35:04
Postat av: Michelle

Åh så underbart mysigt det låter! Älskar färska blommor och kivilyktor så det var en riktigt mysig bild också.



Ditt nya köksbord var supersnyggt, högblankt i vitt vinner alltid i längden.



Ha en bra dag!



Kram Michelle :D

2010-08-29 @ 13:55:28
URL: http://michellesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0