Nyklippt


Happy och nyklippt som ni ser ;-)

Har förutom att längderna kortats en bra bit har jag även
skaffat "lång lugg" eller vad man nu ska kalla det.


Med sådant klipp blir det lite roligare när man sätter upp
håret i en tofs som jag allt som oftast faktiskt har.


Sedan kan man ju forma "luggen" än mera som en snedlugg
om man så vill. Ska testa det framöver. 

Här har ni då några bilder på nya klippningen och som ni ser så ser jag rätt nöjd ut och det är jag också. Både med längderna och den lilla "luggen" eller vad man nu ska kalla det. Blir mer volym och liv och det känns lite mera som en frisyr trots att det fortfarande är relativt långa längder. Det var precis så här jag hade hoppats på, han är duktigt den där Stefan Klingborg. 

Torsdagkväll och jag hade trott, längtat och hoppats på en kväll på tu man hand med maken nu när han vart borta på konferens under flera kvällar denna veckan. Men plötsligt fick han en inbjudan till festligheter i Norrköping med en vän (som han träffade två ggr på semestern) som lockade mer än att umgås med mig och vips var han på resande fot igen och ännu en natt ensam för min del. Ibland måste jag erkänna att jag känner mig ganska lonely här hemma, som jag vore en statist som bara ska finnas till när det passar. Vet inte om det beror på gravidhormoner och att jag är extra känslig, men jag tycker inte att jag överreagerar. Nåja, ska inte bli mer ingående och personlig än så här.

Blir fiskgratäng till middag och en tidig kväll i säng och så låter jag boken "Små citroner gula" roa mig tills dess att John Blund tar över. Imorgon är en annan dag...  

Ja imorgon är en annan dag, men inte vilken dag som helst. Det är fredag mina fina läsare, härligt eller hur? 

Sköt om er, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: FruSofie

Du är galet vacker och håret blev så fint på dig!!!!

2010-08-26 @ 18:56:32
URL: http://www.alltforforaldrar.se/frusofie
Postat av: Daniella

Jag kommenterar i princip aldrig men hajade till när jag såg bilderna, det var riktigt riktigt fint!



Och nej, jag tycker inte att du överreagerar ;-)



Ha en fin kväll nu.

2010-08-26 @ 19:00:46
URL: http://iheartsthlm.blogspot.com
Postat av: Nicky

wow du är vackrare än någonsin !Graviditeten klär dig verkligen, det lyser om dig :) Ha det bra! Kram/Nicky

2010-08-26 @ 19:01:55
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Jättejättefin klippning! Det passar dig jättebra.



Känner igen mig lite i det du skriver med att vara ensam ibland så jag förstår dig...



Kram!

2010-08-26 @ 19:02:13
URL: http://nyabebisar.blogspot.com
Postat av: Sanna

Vad fin du blev! :))

Har du ryskt ursprung?, du ser väldigt rysk ut.

Trevlig blogg förresten.

MVH

/Sanna

2010-08-26 @ 19:03:29
Postat av: Hemma hos Katta

Jättesnyggt!



Tycker att det är jättesnyggt med lite etapper i längderna men att du ändå har längden kvar så det inte blir alltför ur/uppklippt.



"Små citroner gula" är bra! Eller helt okej precis som alla andra böcker av Cajsa.



Ha en mysig hemmakväll!



Kraam

2010-08-26 @ 19:05:49
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Nina

Fasen vad snygg du är!

2010-08-26 @ 19:07:22
Postat av: Madeleine

Superfint Anna, som du säger blir dte mer frisyr:) Färgade du också eller var det bara klipp?

Måste också boka en tid snarast...



Vilken make du har;) Tur du har myran som håller dig sällskap men jag kan förstå din frustration och de flesta hade nog reagerat på samma sätt..



KRAM

2010-08-26 @ 19:09:15
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder på dig! Jag har också varit ensam här hemma några kvällar nu pga renovering och sambons jobbresor.. Lite ensamt blir det allt och lite mer jobb för mig att ta hand om två barn ensam :-) Kram!

2010-08-26 @ 19:09:29
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Sanna:

Tack! Nej jag har inte ryskt påbrå, inte vad jag vet iallafall =)



2010-08-26 @ 19:11:36
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Elin

Så himla fin du är! Håret blev helt fantastiskt. Jag håller med dig och tycker inte att du överreagerar, du måste väl vara viktigast av allt. Kram

2010-08-26 @ 19:30:08
Postat av: Ulrika

Usch ja, det är tråkigt att känna sig ensam och "bortprioriterad". Hoppas att ni får en mysig helg tillsammans i alla fall!



Surfade runt lite grann och letade gardintyger till vår lilla dotters blivande rum. Hon är snart 5 månader och ska så småningom få flytta in i eget rum. Tänkte därför tipsa om en sida som har en del fint, www.barntyger.se



Ha en skön kväll!

2010-08-26 @ 19:37:46
Postat av: Katja

Hej hopp!! Oerhört fint hår du har och dessutom blir du grymt bra på bild. Tråkigt att du känner dig ensam, nästa gång får du väl åka ner en trappa och plinga på min dörr. Kram på dig! // Katja

2010-08-26 @ 19:46:11
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt! Hade jag varit ihop med dig (eller någon annan)hade jag inte åkt 30 mil tur/retur för en kväll på krogen en torsdag. Låter som han lever singelliv och du sitter hemma med växande mage. Verkar vara en ganska egoistisk karl du har, inte första gången jag tänkt den tanken. /A

2010-08-26 @ 19:46:14
Postat av: Therése

Ååå vad fin du blev i håret!! Och vilket läppstift har du använt på bilderna? Eller har du naturligt så fin färg?

Med all rätt tycker jag att du är lite upprörd över makens andra planer. Självklart ska man låta varandra göra saker var för sig (precis som ni verkar göra), men samtidigt är det rätt härligt när någon säger "...jag blev medbjuden till XX och det skulle vara jättetrevligt, MEN, jag längtar faktiskt efter att bara få vara med dig". Ta hand om varandra! Kram

2010-08-26 @ 19:46:38
Postat av: Paula

jätte fint klipp!

det passar dig :)



har själv också en klippning inbokad - om jag bara skulle veta vad jag vill? men ska som du rådgöra med min frisör, så förhoppningsvis blir det ett lyckat resultat!



kram

2010-08-26 @ 19:52:14
URL: http://hallonmasken.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Snyggt och Snopet får bli mina ord idag!

Snyggt -Klippningen blev kanon, mer frisyr, men ändå långt som du vill ha.



Snopet -Hoppas att han förstår och att ni kan kommunicera. Kan ju bli väldigt ensamt annars under mammaledigheten att bara vara statist, då med liten också. Jag kände så till och från, att maken hade input från Världen och jag fick det som ev. blev över.....händer inte så mycket i sandlådevärlden...



Kram till dig!

2010-08-26 @ 19:55:12
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Ulrika:

Åh tack för tipset, det fanns ju en hel del fint där =) Ha en skön kväll! Kram



Therése:

Tack =)



Nej sådan färg har jag inte naturligt på läpparna ;-) Det är en kombination av ett juicy tubes i färgen Frambois samt en läppenna från Body shop i färgen Beech (nr2). Kram

2010-08-26 @ 19:57:01
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Du är sååå vacker!! Förstår att du känner dig lite övergiven ikväll... Men du får se till att han skämmer bort dig rejält imorgon istället :-)



Kramar Nina

2010-08-26 @ 20:14:22
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Carina

Förstår din känsla!

2010-08-26 @ 20:19:37
Postat av: NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

fint! o fina bilder :p

2010-08-26 @ 20:31:02
URL: http://liveonetime.blogg.se/
Postat av: NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

Vi är med i veckans blogg, vi är nummer 5!

RÖSTA PÅ OSS HÄR: http://tjugotredje.blogg.se/2010/august/tavlingen-ar-igang.html#comment Ni som röstar blir länkade när tävligen avgjorts! Glöm bara inte att säga till att ni har röstat! :)

2010-08-26 @ 20:31:07
URL: http://liveonetime.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kul att han är i våran fina stad, mindre kul att du känner dig ensam ikväll.

Ha en fin tordagskväll ändå!

2010-08-26 @ 20:41:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jätte fint! Håller med om att det blir mer frisyr med uppklippt när du har uppsatt. Förstår att du är nöjd. Kram

2010-08-26 @ 20:44:50
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: christin

Vilken jättefin frisyr och roligt att du visar bilder på den nya frisyren. Hoppas du får en mysig torsdagskväll! Kramisar

2010-08-26 @ 20:45:54
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Caroline/Drömlägenheten

Men attans vicken make då!



Man får tycka "tokigt" när man är gravid!



Varma torsdagskramar från Uppsala och caroline som varit gravid två ggr och haft många känslostormar! Nu är mina små stormar 3 och 4 1/2!

Postat av: Åsa

Du är sååååå vacker, du ser ut som en fotomodell!! Din man må vara bäst på presenter, men han borde passa upp mer på sin vackra fru.

Massa kramar och tänk på att helt ensam är du ju inte, vi läser ju och gläds/upprörs med dig ;)

2010-08-26 @ 20:53:21
URL: http://www.sannasmamma.blogspot.com
Postat av: Anne-Lie

jag gillar din blogg pga din inredningsstil och smak men dina texter kan få mig att storkna för du låter så präktig. Kanon att få läsa att du är som oss vanliga dödliga och jag hoppas det inte bara är hormonerna som talar...

2010-08-26 @ 21:00:58
Postat av: Elin

Det blev jättefint, men allt klär ju en skönhet!

2010-08-26 @ 21:02:32
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är nog graviditetshormonerna ;)är jag rädd...Snart är han hemma igen. Kraaam

2010-08-26 @ 21:11:52
Postat av: Mira

Snygg frisyr på en snygg tjej. Fint med luggen! Hoppas du o maken får en fin helg tillsammans, så att du får känna dig glad o nöjd!

2010-08-26 @ 21:15:48
URL: http://mirandalux.blogspot.com
Postat av: Linda

Snygg du blev i håret gumman!!

Förstår helt klart att det känns trist att bli ensam en kväll till :-( Men försök se det från andra sidan... snart kan en sån kväll kännas som ren lyx när bebben somnat o man sitter själv framför tv:n i lugn o ro! Gör just detta själv nu med båda barnen i säng o Anders ute på fisketur. Ahhh.. rena lugnet! :-) Kram till dig o magen!

2010-08-26 @ 21:22:57
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Linda:

Tack vännen! Du har säkert rätt ;-) Hoppas Anders får några fina fiskar med sig hem och att barnen och du mår bra. Isak måste vara "stor" nu?! Hälsa hem och hoppas vi ses snart igen! Kram/Anna

2010-08-26 @ 21:25:56
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Malin S

Flicka lilla, du är vacker som en sommardag! =)

2010-08-26 @ 21:27:39
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: shopping and fashion

Vackra du, helt ärligt så har jag nog aldrig sett en så vacker gravid kvinna dom du, du verkligen strålar! Grattis till lilla pojken i magen. Ang ditt inlägg så tror kände jag precis så när jag väntade båda mina barn. Jag kände mig ensam och lite "utanför" eller vad man ska säga. Men försök att passa på att ta till vara på de "ensamma dagarna" att få egentid som mamma är en lyx som är få för unnat. =) Missuppfatta mig rätt, jag älskar mina små hjärtan men jag uppskattade verkligen att få en barnfri timme lite då och då när de va mindre och bara få pyssla om mig själv en stund.. Kramar till dig

2010-08-26 @ 21:31:36
URL: http://shoppingandfashion.se
Postat av: Linda

Superfint! Hade oxå tänkt att klippa "lugg" vid nästa frisörbesök, blir precis som du säger lite mer frisyr! Kram Linda

2010-08-26 @ 21:35:37
URL: http://lindaslangtan.blogg.se/
Postat av: Mirva ♥ m. sönerna -04 & -05

Hej Anna!



Så vacker du är! Andra bilden uppifrån är ju som en modellbild.



KRAM Mirva

2010-08-26 @ 21:49:32
Postat av: Christin

Hej Anna!



Du har ett fantastiskt vackert hår!



Ja, jag tycker att din man borde ta mer hänsyn till sin gravida fru! Han lever "ungkarlsliv" och det får han lägga av med som senast i december... När du träffar dina tjejkompisar däremot, då vill han gärna vara med!



Tack för en fin blogg som jag följer varje dag!



Varma hälsningar från Christin i Malmö

2010-08-26 @ 22:08:39
Postat av: Sandra

Du är så otroligt vacker Anna!!!



Hoppas att du fick en mysig kväll trots att din karlslok inte var hemma hos dig.



Saknar dig. Puss från din egen snok :)

2010-08-26 @ 22:11:40
Postat av: Sandra Palmqvist

Ååååh, håret blev ju så jäkla snyggt! Ny frisyren är smashing och jag önskar, mer än någonsin, att mitt hår inte vore mörkt och lockigt utan sådär ljuvligt ljust, med ett läckert fall, precis som ditt.



Hoppas du och nya frisyren får en fin kväll, trots att maken är ute på vift. Och du. Även om det "bara" är hormonerna som spökar betyder det ju inte att dina känslor inte bör tas på allvar. Så nu tycker jag det är på sin plats att hubby kommer hem och ger sin wifie some TLC. Pronto! :)

2010-08-26 @ 22:23:46
Postat av: Lina

Mycket snyggt!!

Ska själv till frisören imorgon och jag hoppas på en snygg uppfräschning...



Hoppas du får en fin fredag.

KRAM

2010-08-26 @ 22:31:22
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: eva

Hej !du blev jätte fin i håret ..Vad det gäller gravid hormoner så ta ej illa vid dig..man har rätt att känna sig lessen..o det kan vara en tillsynes liten sak som man blir jätte lessen över.men ha tålamod det tillhör..o vad det gäller (gubbarna)så är tyvärr de lite utanför o tänker ej som vi kvinnor.Må så gott du bara kan o mys med en bra tidning o ett jätte bra tips är wellness skivan spring of love från http://www.wellnessmusic.se/

Kram Eva

2010-08-26 @ 22:32:50
Postat av: Bertil och Linda

hej!

otroligt fin du blev i håret!

du har en väldigt fin och smakful klädstil, hade varit kul om du visade lite mer "outfit"bilder!

2010-08-26 @ 23:28:26
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: Karolina

Håller med det Christin skriver att din man verkar vara väldigt snabb på att alltid hänga med eller dyka upp så fort du ska umgås med dina tjejkompisar? Har tänkt på det flera gånger, då sitter han alltid med men du verkar inte få följa med när han är ute på sina "äventyr"? Nej, känns som han lever sitt liv precis som han vore ungkarl. Hoppas han mognar och tar sitt ansvar när er bebis kommer och då menar jag inte bara att ge barnet flashiga presenter några gånger om året som han verkar göra till dig för att framstå som en drömman här på bloggen.



Du verkar så snäll, låt honom inte utnyttja dig! Lever man i ett förhållande/äktenskap så är det ett givande och tagande och det handlar inte bara om den ena personens överlägsenhet och needs. Och har man behov av att vara ute så mycket i svängen och få bekräftelse stup i kvarten så kanske man ska vara singel?



Jag tycker inte du överreagerar alls, har undrat länge när du skulle vakna till. Livet är för kort för att låta sig bli utnyttjad eller slösas på egoister!



Hoppas du inte tar illa vid dig av det jag skrivit, ingen kritik mot dig alls, utan bara att jag känner till typen så väl. Manipulativa och smickrande utåt, men de har ingen empati och är överlägsna i förhållandet. Jag vet för jag har varit gift med en man som påminner läskigt mycket om din.



Oj det blev långt detta, men ta hand om dig och magen.



Kramar/K

2010-08-26 @ 23:34:55
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog
Postat av: Jessica E

Hej Anna



Du blev så fin i håret!! (Du är ALLTID fin :o)



Vilken färg brukar du slinga ditt hår i?



KRAM Jessica E

2010-08-27 @ 00:01:25
Postat av: Malin S

Jo, ang. att J är ute på partaj. Jag kände mig ganska frusterad på den blivande fadern, min make, alltså, när jag/vi väntade Amy. Jag tyckte inte han var tillräckligt delaktig/intresserad. Men nu i efterhand har jag förstått (eftersom vi verkligen pratat om saken) att det var otroligt overkligt och diffust för honom att vi skulle bli tre. För mig/kvinnan är ju graviditeten i princip det ENDA man tänker på. Jag ska inte direkt peppra dig med massa goda råd (för jag vet att du är en smart tjej och att ni älskar varandra - sådant syns!). Men en grej, tänk på att din man inte är en tankeläsare! Berätta hur du känner på ett vuxet och sansat sätt (inte alltid så lätt). Lycka till, det fixar sig =) kram

2010-08-27 @ 00:10:32
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Hemmakatten

Frisyer blev superbra. Snyggt som attan! Jennifer Aniston - släng dig i väggen ;)



Prata med din snälla man. Han ska bli pappa snart och då blir det till att vara hemma. Mycket mer. Vilket kommer ge stor glädje till alla iblandade!

2010-08-27 @ 00:17:03
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: Nina

Superfin du blev i håret Anna! Verkligen lyckat klipp!

Du, jag vet ju hur din gubbe är och jag tror att han och de andra grabbarna i deras lilla gäng klamrar sig fast vid det där livet vi alla levde under våra Lundadagar. Sen triggar de ju varandra hela tiden, det har de väl alltid gjort! Jag hoppas att de alla lugnar ner sig lite nu när de börjar dyka upp lite barn i bilden... Skicka över honom till mig när han kommer hem så ska han få sig en rejäl åthutning. Det har han fått förut, det har nog alla i deras gäng fått, och en omgång till av mitt temperament skadar nog inte. Ta hand om dig och tänk på att du är världens raraste och finaste tjej och att du är mamma till världens goaste lilla myris! <3

2010-08-27 @ 00:17:25
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Rebecca

God Morgon strålande skönhet!



Inte bara håret blev jättefint på bilderna, utan du också! :) Du är en sådan tjej som hade kunnat knipa "Sveriges Lucia"-titeln framför näsan på de andra. En uppenbart varm o go´ personlighet i strålande förpackning. :)



Nje, jag kan inte säga att du överreagerar med det du skrev. Om min man flängde runt på egna äventyr lika ofta som din, så skulle jag garanterat känna samma sak (och jag har inga gravidhormoner). Men vi är alla olika människor, som lever på olika sätt så klart. Det bästa är väl att framföra det man känner på ett så bra och rättvist sätt som möjligt. Det är ju ge och ta i ett förhållande.



Hoppas du får en fin fredag i alla fall, och att du och din man hittar en balans som är bra för er båda. (Det du just delade med dig av, är en av de anledningar att din blogg känns så äkta och ärlig och lätt att ta till sig. Du försöker inte på något sätt låtsas inför andras ögon, vilket jag upplever att en del andra nätskribenter gör.)



Massor kramar!

2010-08-27 @ 05:49:50
Postat av: camilla

Du ser verkligen superfin ut!

2010-08-27 @ 08:06:23
URL: http://technologyforthesoul.blogspot.com/
Postat av: Anna i Helsingfors

Instämmer med de övriga, verkligen vackert hår. Väntar på att mitt hår ska växa ut från en lång page och försöker under tiden vårda det bäst jag kan :)

2010-08-27 @ 08:08:47
Postat av: Linda - Inspiration, Inredning, Design

Vad snygg du blev i håret! Måste bara fråga, är det din naturliga blonda hårfärg eller färgar/slingar du också?:)



Kram/Linda

2010-08-27 @ 08:44:04
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Wooow! Precis när man inte trodde du kunde bli snyggare... så blev du det :O Frisyren passar dig perfekt! Du är verkligen vacker och du har underbart hår.



Angående din make på vift så får jag nog instämma med dig, jag skulle nog också känna mig ensam och lite bortglömd. Hoppas ni kan ha en bra dialog kring detta så han förstår att det från och med nu är andra prioriteringar som behövs göras. Är säker på att ni löser detta :)



Kram

2010-08-27 @ 08:48:10
Postat av: Maria

Godmorgon! Du blev jättefin i håret, du strålar och är så vacker. Har skrivit det många gånger förr=)



Det är inte alltid enkelt hur man ska förhålla sig när den andres planer ändras med kort varsel... Det är inte alls konstigt att du reagerar. Längtar man efter någon, ser fram emot att den personen ska komma hem, är det väl ganska naturligt att man kan bli besviken när planerna ändras. Jag hoppas att ni får en mysig helg och tar hand om varandra och lilla Myris i magen <3 Underbart att det är fredag och strålande väder. Hoppas det håller i sig. Kramkram



2010-08-27 @ 09:42:31
Postat av: Fia - More of White

Supersnyggt!



Frisyren passar dig perfekt. Men vad är det man säger: Allt klär en skönhet ;)



Ha en toppen Fredag och en trevlig helg.



Kram Fia!

2010-08-27 @ 09:48:17
Postat av: Annis

Du ser ut som en fotomodell! Jättefin är du! :-)

2010-08-27 @ 10:17:16
Postat av: Zion

Jag tycker inte att man ska sluta vara ego bara för att man är gift, det är vi nog alla lite till mans och man behöver heller inte sitta hemma och hålla varandra i handen och sluta träffa sina vänner osv. men det finns ju gränser. Åker man så många mil för det är faktiskt över 15 mil per väg mellan städerna en kväll mitt i veckan för att gå ut och roa sig så ÄR det en underlig prioritering (om man nu inte är singel eller aldrig är ute i svängen annars). Tror INTE du skulle nämna detta på bloggen i första taget om detta bara hade varit en engångsföreteelse.



Din man har säkert fina sidor också, men jag tycker inte om när en man (eller kvinna) kör sitt egna race och låter partnern, vännerna eller vem det än är bara vara spelpjäser som flyttas runt när det passar. Sånt gör mig riktigt förbannad. Hälsa din man att plötsligt finns du inte där längre och han borde ta sig en funderare över om han bryr sig om det eller inte? Om det kvittar om du finns kvar i hans liv eller inte ja då mår du nog bättre utan honom…



Hoppas det löser sig, tycker man läser mellan raderna att ni älskar varandra i grund och botten. Se till att han (och du) först och främst finnas till för varandra, det viktigaste ska ju vara ni och er lilla familj, inte bara han eller bara du. Snart kommer er lilla knodd och då behöver ni vara överens om vad som gäller och det fungerar inte att fortsätta att leva som man gjort tidigare, bebisen är helt beroende av er. All lycka till, ni fixar detta.



Kram en trogen läsare men som sällan kommenterar.

2010-08-27 @ 10:19:29
Postat av: Anna

Hej, har följt din blogg länge utan att skriva en kommentar men nu är det på tiden :) Vilket klipp! Nu byter jag frisör efter 7 år och har just bokat in mig hos Stefan!



Hoppas att du får en trevlig helg!

2010-08-27 @ 10:37:13
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Anna:

Bra val säger jag till dig då. Stefan är superproffsig frisör, noggrann, lyhörd och dessutom jättetrevlig. Värd var enda krona =) Ha en trevlig helg!

2010-08-27 @ 10:46:09
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jag tycker man ska få ha ett "eget" liv vid sidan om förhållandet med. Jag tror man behöver det. Och även egna intressen.

2010-08-27 @ 10:49:22
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Klart man ska kunna ha ett "eget" liv också när man är ihop men som någon skrev så verkar det vara mer så att din gubbe lever sitt liv, men när du ska umgås med dina väninnor då är han glatt med även där.

2010-08-27 @ 11:12:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Maria

Se fram emot helgen istället, det blir så mycket härligare att umgås när man fått sakna varann, man ska ju ändå hänga med varann resten av livet ;) Vore skillnad om han begav sig av var och varannan helg med sina polare. 2 dagar på semestern? Ja, än sen då, vissa fruar får inte ens ut maken 1 dag för att få lite egen tid. Man måste acceptera varandras behov, man får inte ta varann för givet och tro att man äger den andre, då blir det farligt och leder endast i fördärvet.. Så njut, ni har ju hela helgen framför er nu ;) (Hoppas jag?) Ha en härlig helg nu Anna, Massa Stärkande kloka Frukramar :)

2010-08-27 @ 12:32:20
Postat av: Nina

Hoppas det känns lite bättre idag! Annars får du höra av dig så kommer jag och lillkillen och muntrar upp dig med lite bebisskratt! Ha nu en skön helg! kram

2010-08-27 @ 17:44:09
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Du är så vacker, det verkligen strålar om dig.

Ha en mysig fredag.

Kram från Kicki

2010-08-27 @ 19:58:55
Postat av: Susanne

Du är supersnygg människa :o)



Kramen

2010-08-27 @ 20:29:51
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Carola

Supersnygg frilla och du är väldigt vacker! :-) Hoppas du och maken har en skön fredag kväll och tar hand om varandra. :-)

2010-08-27 @ 20:44:19
Postat av: Sofia

Så vacker du är särskilt på sista bilden.

2010-08-27 @ 22:33:24
Postat av: Ophelie

Hello Anna,



Just dropping a little thought here, even if I don't like to put comments about personal life. Instead of wondering if the hormones make you too sensitive, let's imagine if the situation was the opposite. How would any man feel if he had to wait for you at home, and if you decided to go out many evenings by yourself? Whatever the situation is, you don't do to others what you don't want others to do to you. I hope the situation gets better.

You don't need that kind of stress, your little ant doesn't either.

Hugs

2010-08-28 @ 10:41:16
Postat av: Camilla

Jättefint!

Om du får tid över ngn dag önskar jag gärna att du skrev ner hur du sminkar dig. Dvs vilka produkter du använder var osv. Mkt snygg & stilig make-up. Tack!

2010-08-28 @ 11:06:46
Postat av: Therese

Åh, vad strålande vacker du är anna. Grattis till kärleksbarnet, är så spännande att följa graviditeten : ).



Varma kramar

2010-08-29 @ 20:01:21
URL: http://njutenlitensmula.blogspot.com
Postat av: toves träningsblogg

haft en bra helg? :)

2010-08-29 @ 23:29:22
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Linn

Du är verkligen galet vacker och en av mina största stilförebilder! Vad använder du för ögonskugga på bilderna? Jag letar efter en snygg vardagsskugga som gör att man inte ser översminkad ut.

2010-08-31 @ 07:26:38
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Linn:

Tack snälla rara =) Ögonskuggan heter Velvet och kommer från Make Up Store.



Kika här:



http://starwoman.blogg.se/2009/september/utkast-god-morgon.html#comment



Stor kram/Anna

2010-08-31 @ 18:10:14
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mia

Sent kommer min kommentar

Men jag tänkte när jag läste ditt inlägg att man inte ska ta sina närmaste för givna och ge dem plats nummer två i sitt liv. Du verkar vara en sån fin person så jag hoppas att din man också förstår det och uppskattar dig - för det är du verkligen värd !



Kram

2010-08-31 @ 21:47:20
Postat av: Askungen

Oj, du är klassiskt vacker: fina kort på dig som förskönar oss att titta på bildernas hög skönhetgrad: du är verkligen fin och naturlig.



Du är 33 år: du förstår äldre dagar gör oss fulare med ålder: men ändå är du fin trots åldern! Fina gener från dina föräldrar kanske? :P

2010-09-14 @ 15:28:20
URL: http://www.askungan.com
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Aakungen:

Tack snälla, har mina föräldrar att tacka. De ser inte så gamla ut heller trots att de är 60 år =) Kram på dig!

2010-09-14 @ 15:37:14
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0