Sömntuta


Kvällens sömnmedel?

Vaknade precis i soffan från en helt oplanerad "liten" sömnstund på närmare bestämt två timmar(!) Hjälp där försvann den eftermiddagen var första tanken när jag slog upp ögonen och vilade dem på klockan. Men med tanke på hur skönt det var så var det väl värt det. Ibland är det helt enkelt stört omöjligt att lägga sig i soffan efter jobbet och tro att man ska hålla sig vaken och läsa den där tidningen man tänkte. 

Eftersom jag nu latat bort två timmar av dagen så måste jag nu ta tag i matbiten. Hade i tanke att svänga ihop en köttfärsås, men jag har tänkt om. Får bli naturell yoghurt, flingor och en smörgås istället, känns ju plötsligt som morgon och då är iallafall inte jag sugen på köttfärsås och spagetti :-)

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag!

Kramar ♥

Update: Blev tacos inte för att jag brukar äta det till frukost heller, men gott var det ;-) 

Kommentarer
Postat av: Katja

Är det inte alldeles underbart att för-sova några timmar på dagen? Jag passar på, speciellt de dagar jag slutar tidigt.

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen. Hann nästan bli lite orolig och tänkte nog i mitt stilla sinne att du slutat nu när du har så mycket annat att tänka på. Ha en skön och stillsam kväll och hoppas att ni mår bra - både du och Myris.

PS. Nu har du fått mig och börja blogga också, men är fortfarande en novis vad gäller detta... DS.

2010-08-10 @ 20:23:02
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hahah kanske skulle buda över en bit bröd till Sjöstaden ;-)

Nä ingen Iphone håller beställd än men jag lovar att de kommer införskaffas, han har nog bara glömt bort de för stunden hihi!

Har ni bestämt er? Tycker verkligen ni ska slå till ;-)

Ja de vart en kortare o lugnare promenad i området men de va skönt, även om de kändes, men nån sån om dagen borde man klara tycker jag!

Ha en fortsatt härlig kväll!

Kramisssss

2010-08-10 @ 20:27:16
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är både skönt och nyttigt med en liten "power nap" då och då!!

Ha en fortsatt trevlig kväll, kram!

2010-08-10 @ 20:58:36
URL: http://sjovreten.blogg.se/
Postat av: Zandra

Haahha ja men han kommer nog upptäcka de snart ;-)

Ja de kommer blir super duper för Myran!

Helt klart ska vi ta många härliga promenader i vinter vår sommar när som hihi!

Hoppas du får en härlig Onsdag på jobbet imorn, halva veckan avklarad dessutom!

Kramar

2010-08-10 @ 21:50:18
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Tack, det var ju precis så de små blommorna hette :-) Herregud, vilket dåligt minne jag har!!!



Ang sushi är jag nog egentligen lite av en låtsassushi-älskare för jag gillar bara lax, avocado och rullar... Resten är för läskiga, hua ;-)



Ska vi prelboka onsdag då och om det plötsligt drar in en tromb över Sjöstaden eller något i den stilen så byter vi dag :-)



Ha en skön kväll (och hoppas du kan somna i natt efter din "powernap"), kramar!!!

2010-08-10 @ 22:25:45
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det kan väl vara helt OK att sova bort ett par timmar ibland - bara det inte blir en dålig ovana. Du behövde nog den tuppluren =)

2010-08-11 @ 11:53:37
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0