Happy friday


Fredag, fredagsbukett & två lediga dagar stundar, härligt!

Så är det fredag och helg, hur gick det till? Veckan försvann och nu skiner solen från en klarblå himmel och det är riktigt hett ute. Sommarvädret vi hade för några veckor sedan har helt klart gjort comback. Ljuvligt och helt perfekt när det stundar några dagars ledighet!

Första arbetsveckan efter semestern är nu avklarad. Det gick förvånansvärt snabbt och fortsätter det i denna takt så är det snart dags för mig att gå på mammaledighet. Har en liten tanke att arbeta sista dagen två veckor innan beräknad förlossning. Inget spikat, detta måste jag naturligtvis ta med min chef, men så ser min tankebana kring frågan ut just nu.

Ikväll ska maken och jag ut och äta. Vart vet vi inte riktigt ännu, men känner inte för att sitta hemma en ljuvlig kväll som denna så ut på stan det blir. Så helt klart dags för mig att hoppa in i duschen nu och piffa till mig.

Trevlig helg önskar jag er, på återseende!

Kramar/Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Ni gör helt rätt som går ut och äter om ni har en vacker sommarkväll där i Stockholm!



Här i Örebro är det varmt och kvavt utomhus, troligtvis ett åskoväder på ingång skulle jag tro.



Ha en mysig kväll med maken! Kramar /Miia

2010-08-13 @ 18:50:06
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Jessica E

Hej Anna



Mitt bästa tips; passa på att vila upp dig innan förlossningen!! Jag gick hem veckor innan beräknad förlossning, och vår dotter kom 2 veckor efter beräknat datum. Så jag fick vila i 8 veckor - det var härligt!! Visserligen så födde jag den 15 augusti, så jag kunde ju ta ut semester innan. Men det är i alla fall ett tips!



Lycka till!



KRAM J

2010-08-13 @ 19:13:36
Postat av: Mia

Och jag har precis fått semester! Men det är nästan lite stressande när alla andra verkar gå tillbaka till jobbet. :)

2010-08-13 @ 20:08:33
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Zandra

Hoppas du och maken får en mysig sommarkväll på stan!

Kramar

2010-08-13 @ 20:44:43
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips och massa mer:)



Hjälp mig gärna att bestämma namn på min nya kategori, läs mer på mitt senare inlägg:) Tack på förhand!

2010-08-13 @ 20:57:10
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Pillan

Hoppas att ni fick en mysig kväll! Man måste absolut ta vara på den härliga värmen som håller sig kvar. Jag vill gärna att det blir en lång varm höst så blir inte vintern så jobbig;)

Ha de så bra/PIllan

2010-08-14 @ 08:59:09
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0