Garderoben nästa


Härlig garderobsinspiration, dock är min drygt 3 kvadrat stora klädkammare
lite för liten för denna typ av dressingroom, men snyggt är det. En dag då ska
jag ha ett eget liknande *drömmer* 

Onsdagskväll redan och lite senare blir det mys till ljuvliga ”Greys Anatomy”. Innan dess ska jag röja ur hela min lilla klädkammare på ca 3 kvadrat meter. Vi har helt enkelt inte fått nog av att ha hantverkare drällandes i detta hem ännu, för i morgon bitti kommer det nya karlar som ska fixa i ordning med bättre förvaring inne i garderoben. Det här har jag länge haft i åtanke  då vi inte utnyttjar höjden i rummet som det är idag, men jag har aldrig fått tummen ur. Denna gång är det tro det eller ej faktiskt maken som startat upp det hela och inte jag överhuvutaget (mer än att jag har klagat på hur trångt det är där inne). Maken bad om offert och vips är ett nytt litet projekt igång här hemma.

 

Arbetsdagen har vart ganska medioker och trist. Likaså vädret med all sin gråhet. Det enda härliga är att det var runt 13 grader plus nu när jag traskade hem så vinterjackan var i varmaste laget att ha på sig. Kanske ändå snart ÄR dags att hänga undan vinterplaggen och kränga på sig både lättare skor på fötterna och tunnare jacka - Jippi!

Nu måste jag ta tag i garderobsröjningen innan jag hamnar i en surfa-på-nätet-dvala här framför laptopen. Vet hur jag blir om jag sätter mig till för länge. Ha en mysig kväll och tack för alla era kommentarer till förra inlägget, kul att det var fler än vi som tycker den lilla makeovern blev lyckad. 

Kramar och på återseende ♥ 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har också bara en liten klädkammare, och där inne är det trångt och fullproppat med kläder och saker, så kanske man kan få nått tips om hur ni gör om i eran :-) Och köket blev supersnyggt, så stilrent och fräscht. Ni har en sådan fin och hemtrevlig lägenhet. Ha en bra onsdagkväll.



Kram Maria.

2010-04-07 @ 17:39:39
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Köket blev skitsnyggt!!

Synd att inte solen har lyst där du bor. Idag har väskusten visat sig från sin bästa sida, underbart!

Ha en skön kväll!

Kram Nina

2010-04-07 @ 18:40:31
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ert kök blev supersuper fint, tänk vad det lilla kan göra för helheten. Det blev ett helt nytt kök. :)

2010-04-07 @ 19:01:32
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: Lina

Riktigt fina bilder på ert nya kök!!

Och nu väntar jag med spänning på ett resultat från garderoben också ;)



KRAM

2010-04-07 @ 19:12:06
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Paula

Vad spännande med garderobsförvandling :) Måste bara säga att er minimakeover i köket blev jätte lyckat! Tänk att så lite kan göra så mycket. Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-04-07 @ 19:14:21
Postat av: Angela

Det ska bli kul att se hur ni får er klädkammare! Vi har precis köpt hus och jag letar lite inspiration tills vi flyttar in, och jag tycker du har jättefint i ditt hem så här har jag fått massa inspiration!



Köket blev riktigt fint också! Nåt som mina ögon fastnade vid var den snygga blandaren.

2010-04-07 @ 19:29:28
URL: http://pearlgirl.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du kanske kan skicka hit din hantverkare också:) Skulle gärna ta ett nytt badrum och en större garderob:)



Superfint köket blev Anna. Mycket ljusare och tänk vad lite som egentligen kan göra så mkt. Kul att förändra lite.

Snart är det väll dags att inreda balkongen igen också, ska bli SOL i helgen:)



Ha en fin kväll Anna. KRAAM

2010-04-07 @ 19:36:51
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Alexander

Härligt med renovering!

Man kan inte få nog, Lycka till och ha en mysig kväll!

/A

2010-04-07 @ 19:52:42
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Anette

Hejsan!! Ville bara kika in och säga att erat nya kök blev verkligen superfint. Gillade speciellt diskhon och blandaren. Jätte jätte fint. Ha en bra kväll. Kram Anette

2010-04-07 @ 20:49:38
Postat av: Susanne

Köket blev jättefint, vi funderar också på att byta bänkskiva men trodde det skulle bli problem med kaklet.



Hoppas du har en bra kväll

Kramen

2010-04-07 @ 20:59:02
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Rebecca

God Morgon!



Kul med mera inredningsprojekt och att ni denna gång slipper begränsad framkomlighet när det gäller vatten och matlagning. :)



Håller helt klart med dig om att det är viktigt att utnyttja höjden i en klädkammare. Vi har flera hyllplan i vår, så man kan förvara saker ända upp till taket. Superbra :) Där radar vi upp t.ex. skokartonger (som vi utanpå fäster en bild på skorna) etc. och man har stenkoll på vad som finns.



Massor kramar!

2010-04-08 @ 05:46:26
Postat av: Zandra

Haha! Ja men visst, lite kan man allt ;-)

Åå en sån där garderob skulle man ju INTE säga nej till. Hade önskat att våran klädkammare/förråd bara va en klädkammare då hade man kunnat inreda som man vill, men skiten man inte vill ha framme jämt måste ju ha nåt gömställe ;-) Så man får helt enkelt inte titta åt höger när man ska till garderoben tssss!

Ha en toppen torsdag imorn är det underbara Fredag igen!

KRAMIS

2010-04-08 @ 07:55:05
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Abbe

Tack för inspirationen. På söndag skall det rensas i garderoben och framför allt i skogarderoben (extra välbehövligt efter som jag lyckades köpa 4 par skor idag....)

2010-04-08 @ 15:23:30
URL: http://abfabimedelaldern.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0