Pudriga nyanser i vår


En av vårens hetaste trender är pudriga nyanser av beige, rosa och brunt. Jag är väldigt förtjust i dessa toner. Här beige kavaj, Gina tricot. Nagellack, Mac i färgen Abalone shell. Pudervit spetsklänning, Modekungen. Plastring, Cocoo. Skärp, Asos. Trosor i chiffong med sidenrosett, Lindex. Kilklackssandaler, Filippa K. Paraply, Top shop. Mina tre favoriter i detta collage ursprungligen från Cosmopolitan är nagellacket, skärpet och paraplyet.

Positivt tänkande
kan göra underverk kan jag meddela för gårdagens inplanerade heldagsmöte som jag gnällde över på morgonen blev bara ett möte på runt två timmar sammanlagt tillslut. Jag var alldeles lycklig när jag insåg runt middagstid att det inte blev längre möte än så. Resten av måndagen gick därefter som en dans och utanför strålade solen från en klarblå himmel och det gläder i sig. Nu hoppas jag på lika bra utdelning idag, känner mig bra mycket mera fit for fight redan denna tisdag så here we go! 

Blev inget kvällbloggande för min del igår som ni kanske märkte. Somnade i soffan när jag kom hem och sedan blev jag liggandes kvar där framför både "Top Model" och "Svenska Hollywood fruar" Lättsmält underhållning som inte kräver mycket engagemang eller tankeverksamhet. Så det var bara att ligga och slötitta.

Nu ska jag fixa dagens frisyr, göra mig en macka och sedan ut och promenera mot dagens måsten. Ha en skön vårdag!

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Linda - Inspiration, Inredning, Design

Mycket snyggt! Gillar också dessa nyanser och sen är de så snygga ihop också:)



Hoppas du får en bra dag på jobbet

KramKram

2010-04-20 @ 08:23:13
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag älskar också de ljusa beiga, nude och puderfärgade plagg i vår, det gjorde jag förra våren också hehe! :)



Kul med NY och Kreta! Så mysigt i Kreta. Nu får vi bara hoppas att planen börjar gå snart innan VI ska resa! Eller hur! bara två veckor kvar till våran resa till Paris.... Usch hoppas hoppas att vi kommer iväg. När åker ni?

2010-04-20 @ 08:45:29
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej Anna!



Måste ju passa på att kika in här när jag har paus. :) Håller med om att de pudriga nyanserna på bilden känns fina.



Hoppas solen lyser lika härligt hos er som den gör här idag! :) Det var nästan vindstilla när jag gick till jobbet, så jag håller tummarna för att det håller i sig, för lite härligt balkongfika sedan. :)



Måste erkänna att jag är jättenyfiken på hur det blev när du fixat så duktigt med omgjorda klädkammaren! :) Kommer du visa oss några bilder? Hoppas, för det vore jättekul! :)



Massor kramar!

2010-04-20 @ 09:45:49
Postat av: Pillan

Gd morgon! Jag håller med, färgen är härligt somrig och kommer att göra sig ännu bättre när solen fått jobba lite med vinterskinnet;) Jag köpte en ljuvlig tunika från HMs Gardenkollektion i puderfärg, väldigt nöjd! Nagellacket från MAC känns som ett måste!

/Pillan

2010-04-20 @ 10:05:52
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Malena

Fint collage! :)



Kram!

2010-04-20 @ 10:33:05
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Karin

Du, måste få fråga. Hur gör man ett sådant där bildkollage? Är det i photoshop eller? Svårt? Tycker det blir så mycket finare och roligare än att bara lägga bilder på rad...Vill oxå fixa sådär fint:-)



Ha en skön dag. Kram Karin

2010-04-20 @ 12:12:52
URL: http://www.kakansdiary.com
Postat av: Elin

Ja det får vi verkligen hoppas. Då åker ni på min födelsedag! Vi åker den 5 maj och är i Paris när jag fyller år på lördagen :) Sen åker vi hem på söndagen..

Ha en bra dag du med!

Kramar

2010-04-20 @ 14:11:48
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Ane

Hei Anna! For en utrolig fin sammensetning av nydelige sommerklær! Beige og pudder er mine favoritter på fargefronten! Vil bare si at du vet virkelig å inspirere på mange mulige måter:) Bra jobbet! Til slutt lurer jeg på en ting: får vi se bilder av den nye garderoben:)? Klem fra ivrig, norsk bloggleser:)

2010-04-20 @ 18:53:34
Postat av: Evelina

Hej finaste Anna och tack för ditt kommentar! :)

Kul att höra att du gillar tavlan!

Visst är det underbart med alla dessa pudriga toner.

Love it! Såg du förresten att våran favorit parfym Miami glow finns igen! ;) Såg den i taxfree katalogen. NICE!



Kramar från Ume :)

2010-04-20 @ 20:07:33
URL: http://eveangelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0