Söndagsstök


Frostad, klar & vattengröna kivilyktor i en salig blandning

Det är först nu jag sjunkit ner i soffan nyduschad efter en massa städ och stök hela denna söndagen också. Den sista timman jag höll på hade jag god lust att bara lägga mig ner och skrika för det har känts som jag aldrig blev klar. Men nu är det iallafall tipp topp och det sista jag gjort var att byta lakan i sängen. Så ikväll när vi kryper ner så är det alldeles rent och luktar nytvättat. Wonderful! 

Maken är påväg hem från Skåne och jag ska nu lägga mig och läsa en sväng. Är mycket välförtjänt av dessa sista timmarna i lugn och ro känner jag efter denna totala städhelg.

Önskar er en härlig söndag och sista dag på helgen.

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så skön känsla när man är klar med allt man gjort hemma, skönt att slå sig ned & bara ta det lugnt resten av kvällen & njuta av att det är nystädat.

Hoppas du haft en bra helg!

Kramar Jenny

2010-04-18 @ 19:42:46
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jenny:

Ja känslan är fantastisk. Känner mig urduktig faktiskt och nu så här i efterhand när jag sitter här och tar det lugnt så var det värt allt "slit" =) Hoppas du haft en bra helg du också!



Kramar/Anna

2010-04-18 @ 19:53:57
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Marie

Tycker du har varit super "duktig" som städat och stökat hela helgen!!!( roligare kan man ju ha)Och jag förstår att det känns otroligt skönt att ha det gjort!!

Du har verkligen gjort dig förtjänt av lite lugn och ro nu på kvällskvisten!!



Ha en fortsatt fin och vilsam söndagkväll, kram!

2010-04-18 @ 19:57:50
URL: http://sjovreten.blogg.se.se
Postat av: Eva

skönt med en riktig "pysslarhelg", är ju så härligt när det är ordning!



MVH Eva

2010-04-18 @ 19:58:42
Postat av: Anette

Hejsan!! Vad skönt att du är färdig och att allt är tipp topp. Hoppas du får en bra vecka. Kram Anette

2010-04-18 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0